[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Nederlandse chauffeur ernstig gewond na ongeval op E34 [+foto's]


Gast Reindert

Recommended Posts

Gast Reindert

E34 richting Antwerpen opnieuw vrij

  • donderdag 15 maart 2012, 11u40
  • Bron: belga
  • Auteur: kidr

E342.jpg.h380.jpg.568.jpg

*

TURNHOUT - De E34 richting Antwerpen is ter hoogte van Turnhout-centrum opnieuw vrijgemaakt na de twee ongevallen van donderdagochtend. De vier betrokken vrachtwagens zijn inmiddels getakeld en de brandweer heeft de brokstukken opgeruimd. Het fileleed was intussen al afgenomen, omdat het verkeer zich goed verspreid had via de lokale omleidingen. Dat meldt het Vlaams Verkeerscentrum.

Er gebeurden donderdagochtend twee ongevallen in een file aan voorbereidende werkzaamheden op de snelweg E34 ter hoogte van Turnhout. Het ging telkens om een aanrijding tussen twee vrachtwagens. Bij het tweede ongeval raakte een van de vrachtwagenbestuurders gekneld in zijn voertuig, de brandweer moest hem te bevrijden.

Deel 2

Nieuwsartikel geplaatst op 16.03.2012, 10:48 door de redactie

TURNHOUT - Donderdagmorgen om ongeveer kwart voor tien is op de E34 in Turnhout een Nederlandse vrachtwagenchauffeur zwaargewond geraakt toen hij achterop een file inreed. De file was ontstaan door werkzaamheden en een eerder ongeval.

De Nederlandse chauffeur heeft de file waarschijnlijk te laat of helemaal niet gezien en is in volle vaart op een Poolse vrachtwagen die in de file stond ingereden. De hulpdiensten haden veel moeite om de bestuurder uit het totaal verwrongen voertuig te bevrijden. De chauffeur is daarna in kritieke toestand overgebracht naar het ziekenhuis. De Poolse chauffeur liep door de aanrijding nekklachten op.

De weg was tot ongeveer kwart over twaalf afgesloten

Transport Ongevallen - Nieuws - Nederlandse chauffeur ernstig gewond na ongeval op E34 [+foto's]

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Orca0809

Paulo kan jij ook lezen Een Nederlander klap achter op een Pool en niet een Pool klapt op een Nederlander, wat had die Pool dan moeten doen, zijn wagen optillen toen die Nederlander er aan kwam :confused: Ik hoop dat de chauffeur er goed afkomt, gezien de foto heb ik daar een hard hoofd in

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb wel eens eerder zo'n soort foto gezien, was een chauffeur van Kuijken transport, cabine was nog verder naar achter gedrukt, en de chauffeur heeft het wonderwel overleefd.

maar al dat gekleef... het lijkt wel steeds erger te worden, mijn lengte markerings borden zijn best een beetje vies, heb ze een beetje schoon gepoetst met de woorden. afstand houden.

maar niks hoor, vaak zitten ze met hun koplampen in mijn spiegel dan ga ik dus ook maar wat meer naar links rijden, of ze houden het vol op mijn bumper te hangen, of ze gaan er maar voorbij, gaat helemaal nergens over.

had al eerder neer gezet dat ik ook vaak meemaak dat ik 100M afstand hou op mijn voorganger, ik word dan ingehaald en die inhaler gaat dan met zelfde snelheid op de bumper van mijn voorganger kleven en haalt niet meer in:stom:

maar zal wel aan mij liggen ofzo...:angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ik kwam langs toen het net gebeurt was, bij afrit Turnhout was er een achter op de auto van Ivo Dubbelman gereden deze buitenlandse auto stond geschaard op de middenberm.

circa 100 mt daarachter is die auto van Joosten op die pool geklapt wat ik daar zag had ik beter niet kunnen zien dit was zo heftig dat ik ff totaal uit het veld ben geslagen en bij de Gulf over de grens direct ben gestopt om ff een bak koffie tepakken en om teschakelen.

Achteraf had ik beter niet kunnen kijken ik zag die jongen tussen het verwrongen staal zitten hoorde van een andere vriend dathet niet goed met hem gaat is een jongen van 25 jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat ziet er wel uit zeg, Hoop dat deze jongen er gauw bovenop mag komen, dat ie uberhaupt nog leeft heeft hij mijns inziens te danken aan het feit dat ie met een scania rijdt. ze zouden die kooi constructies moeten verplichten bij ieder merk net als bij volvo en scania.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik reed laatst met m`n collega samen naar Gent. Omdat ik wat pittiger geladen was dan hij reed ik voor op. De hele weg(gelukkig is het niet zo ver) heeft ie in m`n linkse spiegel gehangen op een paar meter afstand:stom:.

Ik heb maar wat extra afstand gehouden tot m`n voorligger, het is al zo`n fijn stuk met al die verkeerslichten....:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Reindert
Dat ziet er wel uit zeg, Hoop dat deze jongen er gauw bovenop mag komen, dat ie uberhaupt nog leeft heeft hij mijns inziens te danken aan het feit dat ie met een scania rijdt. ze zouden die kooi constructies moeten verplichten bij ieder merk net als bij volvo en scania.

Goed opgemerkt :ok:

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Reindert
maar je kan er maar best op je tellen passen, van de week lag er weer een astra rond een lichtmast gevouwen.

Je rijdt in een vrachtwagen en hoef je niet 1 2 3 op te passen voor een auto welke zich als een kamikaze gedraagt. Zo iemand kan beter tegen jou aan klappen dan tegen een andere gewone auto, want je bent toch groter en zwaarder. Maar beter zou zijn als een ieder zich gewoon gedraagt op de weg zoals het hoort.

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden