[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

zomaar wat filmpjes


usacandyman

Recommended Posts

  • Forumlid
Dat is een water tank, zie je vaak ergens staan waar weinig water is en ze iets bouwen.Of in de agri culture.

Het kan dan 24/7 vol lopen met water, en als ze dan snel een hoop nodig hebben is het er.

heb mij al dikwijls zitten afvragen waar deze containers zouden voor dienen , nu weet ik het , bedankt voor de info Ibo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

he Rudy, de volgende keer dat je weer es door Edmonton komt,zet je camera dan even aan,kom ik ook es in beeld......Heb je al 3 keer gezien de laatste paar weken....En zet je CB eens aan...Ik voel me net een roepende in de woestijn(das beeldspraak..)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
he Rudy, de volgende keer dat je weer es door Edmonton komt,zet je camera dan even aan,kom ik ook es in beeld......Heb je al 3 keer gezien de laatste paar weken....En zet je CB eens aan...Ik voel me net een roepende in de woestijn(das beeldspraak..)

ok , zal het doe als ik er aan denk , hopelijk heb ik tegen dan geen andere wagen , want die moet er uit , te veel breuk en kosten , dus NOOIT geen Volvo nemeer voor mij, vandaag nog in discussie gezeten met ene van Volvo Canada , heb hem gezegt dat ik naar KW of Peterbild wel zal gaan , dat ie kan oprotten met zijn Vroeg Of Laat Veel Onkoste, en bij mij is het dus vroeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 5 months later...
  • 7 months later...
  • 4 years later...
  • Forumlid
Op 6-7-2013 om 06:52 zei toughrider:

Hey mr. USACandyman, ff een vraagie. Wat voor Dashcam heb je? ik vind het well handig met 2e camera gericht op de Spiegel. Hoeveel kost dat ding?

Sorry , maar denk dat ik daar nooit op geantwoord heb , dat was een vision drive 7000, de prijs was wel duur op dat moment ( model op de foto), dacht iets van rond 350 US dollars, heb nu momenteel een garmin 45 

visiondrive.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden