[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Interstate 40.


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid

Dit was het eerste dorpje nadat ik de snelweg had verlaten, ruim 1 uur, 70 mph.

Het is Fort Sumner, en daar ligt een zeer bekend figuur begraven. Probeer eens te raden voor je naar de volgende foto gaat.

1001672ym5.jpg

Althans, men beweert dat hij in het centrum is begdaven, maar net buiten de bebouwde kom zie je dit bord.

1001673qi7.jpg

En er zijn er nog heel wat meer die met de eer willen strijken.

Dit is de reden voor dit dorp, en veel andere.

De rails, vroeger moesten ze ieder uur ofzo water en kolen laden.

Nu sjezen ze gewoon door.

1001674zq0.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Klopt Corydon,er is een goede omleidingsroute momenteel, kost 16 euro en is 4 km korter richting Bergen op Zoom.Maar laten ze eens actuele info geven daar!En niet het is aanschuiven tussen daar en daar.Gewoon er staat 10 kilometer file voor Antwerpen.Dan weet ik bij de afslag Gent Zeehaven al genoeg......Snappie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En graag gedaan Herman. Hoe is het in het mooie Twente, zou daar ook weleens foto's van willen zien.

Zomaar in het midden van niets. Verfje en je hebt een ruime achtertuin.

Beetje klote met boodschappen doen, maar geen buren, ook wat waard.

1001678vl6.jpg

Zo zien de meeste dorpen eruit, graan elevators en opslag, wat oude huizen, dat is het wel.

1001682mf0.jpg

En de laatste voor de City slickers onder ons. Dallas. Vind dat eenzame toch wel iets meer hebben, maar ieder z'n eigen.

1001686ci6.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Sorry, had dat laatste bericht niet gezien.

Dat is best wel iets om je eigen over te ergeren, zeker nu in deze tijd dat er zoveel communicatie middelen zijn.

Hier doen ze dat ook in de steden, geven ze straatnamen waar de file's staan, terwijl ze allemaal een nummer hebben.

Of helemaal niks, terwijl je wel in een file staat.

Sta gelukkig niet veel in de rij.

Als het ooit teveel wordt, kom maar een paar weken langs, blijf ik wel thuis:D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Sorry, had dat laatste bericht niet gezien.

Dat is best wel iets om je eigen over te ergeren, zeker nu in deze tijd dat er zoveel communicatie middelen zijn.

Hier doen ze dat ook in de steden, geven ze straatnamen waar de file's staan, terwijl ze allemaal een nummer hebben.

Of helemaal niks, terwijl je wel in een file staat.

Sta gelukkig niet veel in de rij.

Als het ooit teveel wordt, kom maar een paar weken langs, blijf ik wel thuis:D.

Begin er steeds meer over te twijfelen, maar ja, de kinderen,hun opleiding enz.De aardigheid in de BarfEU is er af! Brrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Die heeft Corydon 24h/dag. Hij heeft regelmatig zijn dashboard webcam aan, zodat je mee kunt kijken waar die rijd. Ja, dat is nog eens wat anders dan hier in Nederland/Europa...

Ja echt wel, fantastisch. :cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Uit mijn hoofd mogen ze in de USA in 8 dagen, 70 uren rijden. Daarna zijn ze verplicht om een 24 uur reset te doen. Daarna gaat het gewoon weer door. Ligt er dus aan wanneer de reset wordt gedaan. Maar daar gaat het bijhouden van de rijuren nog via het ouderwets zelf in een logboek krassen. Dus daar valt regelmatig nog wat met tijden heen en weer te schuiven...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
jaja als ik die foto's zo zie zou ik daar best een tijdje willen sturen.het land lijkt me prachtig,alleen heb het niet zo op amerikanen. vraag me niet waarom!!

Ze zijn best wel vriendelijk, behulpzaam, service in restaurants etc. is een stuk beter.

Er word vrijwel nooit iets gejat, baldadigheid en vernieling komt vrijwel niet voor. Tja, je moet er maar niet van houden..............

Je baseert je mening toch niet op de Ho;;ywood films, of de krant hoop ik.

Ben je wel eens hier gewest?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ze zijn best wel vriendelijk, behulpzaam, service in restaurants etc. is een stuk beter.

Er word vrijwel nooit iets gejat, baldadigheid en vernieling komt vrijwel niet voor. Tja, je moet er maar niet van houden..............

Je baseert je mening toch niet op de Ho;;ywood films, of de krant hoop ik.

Ben je wel eens hier gewest?

haha nee ben er nog nooit geweest,maar op vakantie regelmatig amerikanen bezig gezien en ik vind het niet zulke aangename lui.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat is met Engeland ook,grote boemannen op vakantie en in cafe's,maar als je in Engeland kom dan wil je er niet meer weg.

Ik kijk veel naar de webcam van corydon,zie je ook hoe het in USA is.

Ja maar engelsen zijn gewoon een aso-volk.

kom er regelmatig.om te rijden is het leuk,de rest vind ik waardeloos.

maar het gaat hier over de usa he,hah

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Uit mijn hoofd mogen ze in de USA in 8 dagen, 70 uren rijden. Daarna zijn ze verplicht om een 24 uur reset te doen. Daarna gaat het gewoon weer door. Ligt er dus aan wanneer de reset wordt gedaan. Maar daar gaat het bijhouden van de rijuren nog via het ouderwets zelf in een logboek krassen. Dus daar valt regelmatig nog wat met tijden heen en weer te schuiven...

een reset is wel 36 uur en niet 24uur, het is inderdaad op een ouderwetse manier hier die logboek maar toch moet je zien dat ie juist is want ze halen ze eruit die dat foefelen. soms heb je geluk dat ze ook missen en dan kan je er onderuit komen , zo heb ik vorige week een boete ontglipt omdat de agent dacht dat 21.08u het zelfste was van 7.08pm.De sycyclussen dat wij hier hebben zijn de volgende , enkel in Canada 70u op 7 dagen , 120u op 14 dagen en voor enkel in de states is het 70u op 8 dagen.

ziehier een voorbeeldje

werkuren.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

weer een mooie serie plaatjes en dan beticht jij mij ervan dat ik de betaalde toerist uithang:D

zonder gekheid het scheelt mij wat vluchten naar de usa en jij hoeft niet echt naar italie;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

heb de 66 gereden en het was een fantastische ervaring, maar ik denk als je daar een paar uur door moet gaan dat je ogen sneller dichtvallen als hier in europa. dan liever en uurtje doorgaan op de 3 of de 61 in duitsland. hou ervan dat je lekker kunt doorrijden maar het moet toch iets drukker zijn op de weg zodat je je eigen niet verveeld.

liever europa als die amerika.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden