[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

MATS 2012, Show must go on....


corydon

Recommended Posts

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

De eigenaar van deze truck was zo aardig om even te buurten, hij heeft 4 van deze dingen....

1007700a.jpg

1007710.jpg

1007709.jpg

1007720.jpg

1007721.jpg

Een 9 11 memorial truck, de chauffeur vertelde mij dat het gewoon een company truck is.

1007726.jpg

1007727n.jpg

1007729.jpg

1007731.jpg

1007732i.jpg

1007733v.jpg

1007734.jpg

Hij vertelde ook dat ie iedere week word gestopt door de politie, maar nog nooit een prent heeft gekregen, ze willen gewoon de wagen bekijken.

Hier is die groene weer, er zitten 3 turbo's op, had dat niet gezien maandag..

1007739f.jpg

Heb het even geteld, ga niet iedereen zomaar geloven.

1007738w.jpg

1007737.jpg

Hij vertelde dat het puur een showtruck is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
mooi spul hoor, maar wat ik me afvraag is wat vervoeren die heren ???

als ik zo eens bekijk waar ik soms moet/mag lossen/laden daar kom je nooit met zo'n verlengde truck.

dutchie

Sommige zijn show, die met de grote sleeper vervoerd luxe autoos, maar er zijn er ook nogal wat die "vies" werk doen, zoals kippers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Een span dat alleen in Michigan kan rijden, geladen dus.

1007722f.jpg

De chauffeur vertelde me dat het 26 ton leeg weegt, en hij kan 57 ton laden. dus 83 ton totaal gewicht.

1007723i.jpg

Gewoon een werk truck.

1007724e.jpg

1007740d.jpg

Hier is die grappemaker met extra verlengde neus, gaat ook gewoon naar de west coast.

1007742e.jpg

1007743.jpg

1007744v.jpg

1007745v.jpg

1007746m.jpg

1007747.jpg

1007748.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

:D John, en meerdere denk ik, zijn/haar favoriete camion.

1007711a.jpg

Deze zwarte is verkocht aan een Italiaans bedrijf, de naam is in de motorkap, kennen jullie die?

1007812po.jpg

Hij werd tweedehands gekocht met ong.200.000 mijl op de teller, verbouwd en verkocht voor $220.000. Nou weten jullie hoe lang je moet sparen.

1007712a.jpg

Hij is voor EU gebruik verbouwd volgens de man die het gebouwd heeft, de heele zijkant moest dicht zijn, en een korte?? wielbasis.

1007713.jpg

De man die voor de schotel ligt heeft m gebouwd. Heel aardige gast.

1007714.jpg

1007716.jpg

1007718s.jpg

Die blauwe was ook van hem.

1007725.jpg

Dit waren de enige drie Internationals.

1007717g.jpg

1007719g.jpg

1007715.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hier is die grappemaker met extra verlengde neus, gaat ook gewoon naar de west coast.

Met alle respect Corydon, u probeert ons hier nu een beetje de ogen uit te steken, maar ook hier in Europa is vanalles aan de hand hoor.

Met een beetje geluk gaat onze wetgeving ook dikke neuzen toestaan. Of in ieder geval wordt de mogelijkheid daartoe uiterst serieus bekeken. Wel 80 hele centimeters .... :ja:

Nieuw pleidooi voor langere en meer veilige truckcabines ( << klik !! < )

misschien ........ :angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Met alle respect Corydon, u probeert ons hier nu een beetje de ogen uit te steken, maar ook hier in Europa is vanalles aan de hand hoor.

Met een beetje geluk gaat onze wetgeving ook dikke neuzen toestaan. Of in ieder geval wordt de mogelijkheid daartoe uiterst serieus bekeken. Wel 80 hele centimeters .... :ja:

Nieuw pleidooi voor langere en meer veilige truckcabines ( << klik !! < )

misschien ........ :angel:

De groenen en de dierenpartij zullen wel tegen stemmen. Maar veel geluk toe gewenst, nog 1 meter 80 te gaan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

That's all folks.....

Liep ik terug naar m'n trukkie, hoor ik ABN... Heel even gepraat met deze man, denk dat de dame zijn vrouw is....

1007813.jpg

Na precies 38 seconden klaagde hij over het weer, sommige dingen veranderen niet snel.:D Het was slechts 28 graden C...

Hij is de eigenaar van FBS als ik dat goed onthouden heb, een truck accesrie bedrijf. NL praten viel niet mee, schrijf zat, maar spreek het nooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
haha ga jij ook automaties over naar t engels ???:p

Niet dat ik weet, maar betrapte mezelf erop dat ik vrij langzaam praate, en moest twee keer denken wat een NL word was. Spreek het gewoon nooit meer. Denk als je het een half uurtje lult dat het dan weer vanzelf gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze maken er wel werk van om het allemaal en overal schoon te maken he? Maar die trekkers met die eeenorm lange wielbases, is dat voor het rijcomfort of vinden ze dat alleen maar gewoon mooi staan? Want die blauwe (ook mooi laag trouwens, hij zal maar een steen tegen komen, op de weg! ;) ) heeft vanaf zijn slaapcabine een paar meter chassisbalken met niks eraan. Dus op zich vrij zinloos, lijkt mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden