[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Vrachtwagenchauffeur komt om het leven in Antwerpse Haven


Gast Reindert

Recommended Posts

Gast Reindert

Vrachtwagenchauffeur komt om het leven in Antwerpse Haven

[TABLE=class: intable]

[TD=class: tcell]image-2948.jpgNieuwsartikel geplaatst op 19.03.2012, 16:30 door de redactie

ANTWERPEN - In de Antwerpse Haven is maandagmiddag rond 15:00 uur een ernstig ongeval gebeurd tussen twee vrachtwagens. Een van de bestuurders is daarbij overleden. De andere vrachtwagenchauffeur zit bekneld in zijn cabine en zou zwaargewond zijn, meldt de brandweer.

Het ongeval vond plaats op een van de belangrijkste wegen die door het Antwerpse Havengebied loopt, de Scheldelaan. De weg is vanwege het ongeval volledig afgesloten.

Transport Ongevallen - Nieuws - Vrachtwagenchauffeur komt om het leven in Antwerpse Haven

Groet,

Reindert

[/TD]

[/TABLE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Heb het net op televisie gezien. Het is een auto van swagemakers die van zijn rijvak afweek en op een oplegger, ( die geladen was met een tractor ) inreed

Ow, iik ken er daar een paar... Morgen maar eens ff informeren.

Trouwens Zappa, heet jij Frank?

Stukje film: Videozone

oud collega van me rijdt ook met zo`n Premium....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dit ongeval is inderdaad met een wagen en chauffeur van Swagemakers.. het betreft een collega die nog 27 moest worden.

Echt een bevlogen jongen die erg veel plezier in zijn werk en auto had, altijd klaarstond voor collega's

Zijn naam is Barry....

Het vermoeden bestaat dat hij onwel is geworden..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

R. Swagemakers.

Idd witte wagens met groene belettering en striping..

ja idd R, oké ja die zie ik uiteraard ook wel eens rijden, ken ze niet persoonlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Reindert
Ow, iik ken er daar een paar... Morgen maar eens ff informeren.

Trouwens Zappa, heet jij Frank?

Stukje film: Videozone

oud collega van me rijdt ook met zo`n Premium....

Heftige beelden weer! Een totale verwoesting hier.:eek:

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hier nog een stukje met een foto erbij. Wat een bende weer.

Je zult toch verdorie zo`n bericht thuis krijgen als moeder de vrouw zijnde....

Vrachtwagenbestuurder overleden in haven - Gva.be

inderdaad, ik ben er dus dagelijks bang voor!

Mijn vriend stond er gisteren te wachten en zag het gebeuren, toen ie gisteravond thuis kwam was ie dus behoorlijk aangeslagen. Het was een afschuwelijk ongeluk. Ik wens iedereen heel veel sterkte bij dit grote verlies!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heb die auto op de dieplader zien staan dinsdagavond, dat was verschrikkelijk om te zien. Volgens mij waren ze nog bezig met een onderzoek op dat moment. Het enige wat ik kon denken was, mijn god wat moet dat een vreselijke klap geweest zijn.

Heel veel sterkte voor zijn familie en vrienden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ik heb dus ook foto's weet alleen niet hoe ik ze moet plaatsen, deze zijn onmiddelijk na het ongeluk genomen, mijn mannetje was ter plekke en compleet van de kaart. Vorig jaar had ik een sollicitatiegesprek bij Swagemaker, had dus een collega kunnen zijn. De crematie is a.s. woensdag in besloten kring. Ik denk dat die mensen ook alle rust kunnen gebruiken bij het verlies van hun dierbare.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden