[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

new kenworth T680


dutchieinquebec

Recommended Posts

Gast Reindert
ligt eraan welke automaat reindert

Hebben dit soort bakken ook zo`n soort opticruise als een Scania? Want op de eerste afbeelding zie je een automaat bediening zitten.

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Een mooie wagen.

Goed dat ze toch met zo'n pookje werken (net als Volvo I-shift) bij hun automaat en niet zoals DAF/Paccar (ZF) hier met zo'n draaiknop of iets dergelijks. Op de één of andere manier geeft zo'n pookje toch een soort vertrouwd gevoel.

Mooi span trouwens ook met die 3-assige oplegger. Wat ik me wel altijd afvraag is waarom de Amerikanen toch zo vasthouden aan die smalle cabines. En pas ter hoogte van de stoelen breder gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Omdat we hier allemaal heel klein en mager zijn...

Dat geel ding waar ik mee rijd heeft overgens geen vermalling bij de stoelen, en heb me vaak af gevraagd waarom ze dat doen... Vreemd genoeg willen heel veel chauffeurs met een KW of Pete rijden, terwijl je geen zak ziet met achteruit rijden, je geeft een hoop ruimte op enz.

Awel, hier vragen ze zich af waarom jullie zo graag een cab over rijden.............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

zou die versmalling er niet zijn om plaats te bieden aan die kl*te zijuitlaten ??

ze maken n pokke herrie zo vlak naast je, belemmeren je uitzicht en verblinden je ook nog es bij t achteruitrijden met de zon in je smoel..

enne ibo als je n paar jaartjes terug gaat hier en in de younaaited states was t ook veel cabovers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden