Spring naar bijdragen
rufus

forumgebruikers gespot

Recommended Posts

daar ik het onderwerp niet dadelijk terug kan vinden vermoed ik dat het ook verdwenen is met de problemen op tforum.

Ik denk vandaag SNuffie gespot te hebben in Geraardsbergen. Een vaste wagen van martens kwam net van de gamma in Geraardsbergen buiten gereden... Ik kon er nog voor maar ben netjes blijven staan daar ik wel eens wou zien of hij het was alvorens ik afdraaide.... En ja hoor ik vermoed van wel :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

:tu: :tu: Ha die Rufus!!! Jajaja ik dacht ook he bekende wagen (maar dat had ik al op een ondere site tegen je gezegd he....;) Ik dacht ook hij Daf 75 of 85 met texaco van in de buurt van geraardsbergen... Trappen met die handel en zwaaien maar.... ik had het ook vrij laat gezien... maar dierf nu claxonneren ( ik ik eindelijk nen occasie cloxon gekregen heb van nen daf die eindelijk een vrachtwagenwaardig geluid maakt (want dat impotent dingske van die ouwe Kever dat ze standaart bij MAN hebben is ook nie veel , ) Weinig MANnelijk hahahahah!!! maar ik wilde de andere weggebruikers nie storen hihi.... Was weer lekker tegen de klok aant trappen, aangezien ik door onze nieuwe strengere wetgeving nog meer tijd verlies omdat ik s middags nu ook al half uur moet stilstaan....

We spreken mekaar nog wel via deze site of die andere...en wie weet komen we mekaar eens op een rustiger plekje tegen dan op een kruispunt hahahaha, een plekje met koffie of zo... (alhoewel in ons belgenlandje.......) Dan moeten we toch in NL wezen... daar is overal koffie te krijgen... zonder koffie loopt daar nikske hahahah!!!!! Ik mis soms die ritten naar NL wel........ Allez tot een der volgende!!! Keep on trucking... wij de mazout van onze baas oprijden en gij weer leveren hahahah!!! zo blijft de economie draaien he....:rolleyes:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Ro

volgens mij heb ik vanmorguh(maandag)

guido naar me zien flitsen in de beatrixhaven rond een uurtje of 10 zoiets ken dat kloppen??

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Bert-Vossie

En ik vrijdagavond Rianne tegen kwam in Oss.

En zij het niet in de gaten had dat ik het was.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben rianne ook tegengekomen op de RN 25 richting Arras op dinsdag 20-06 om 600 s'morgens, maar ze had de bak nog niet aan denk ik. Was zelf ook nog maar net wakker. ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Volgens mij heb ik herman deze week ook gezien toen ik bij arras de RN opging, maar ja, rijden, schakelen én bellen is al genoeg dus roepen over de bak ging niet meer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lijkt me sterk,ben deze week alleen in Nederland,Belgie en in de Schnitzel-Republiek geweest.........Sta nu weer geladen voor maandag morgen 10.00 te lossen in Tournus.

Iets wat ik niet ga halen maar die fabriek zal er 's middags ook nog wel staan :cool:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
bernard vandaag rond 12:30 in Rdam of 1 van de andere 4 wagens in de zelfde kleur combinatie :rolleyes:

Ja, zou mischien kunnen. Heb tussen 11.15 en 12.15 in benthuizen geladen, en ben rond 12.30-13.00 wel over brienenoord geweest. Kzal de volgende proberen op te letten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ach ik ben weleens benieuwd hoeveel leden er nu eigenlijk met het CF logo :tu: rondrijden,ik heb hem vanaf dag 1 achter mijn voorruit staan maar heb eerlijk gezegd nog niet een mede CFer gespot of rijden die alleen maar in het buitenland rond :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ja, zou mischien kunnen. Heb tussen 11.15 en 12.15 in benthuizen geladen, en ben rond 12.30-13.00 wel over brienenoord geweest. Kzal de volgende proberen op te letten.

ik rij nog niet in de vrachtwagen ben nog bezig dus word beetje lastig herkennen foto is gewoon van me werkgever :p :tu:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Herman er staat een :D achter je zin. Wat betekent dat eigenlijk als ik vragen mag?

:D betekend : grote grijns.

Heb je weleens gehoord dan dat de ether gesloten is? Ik bedoelde op het tijdstip dat die 2 elkaar tegen kwamen: 06.00 's nachts

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Is de ether tussen 12.00 en 2.00 s'middags ook nog dicht of niet?

Meen te herrinneren dat ze dat wilde veranderen in 1994, omdat sommige fransen hun stokbroodje tijdens het rijden eten.

En nu moeilijk doen over een bordje spagetti!

O,nee dat was in Engeland!:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Belinda
gespot vandaag Belinda rond 16:00 uur A15 thv Ridderkerk richting R,dam

Tijdens die lekker regenbui:D volgende keer ff schijnwerpers aan ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hij mag nog niet met de vrachtwagen enne...

Ikke ff niet meer. Hoop over een maandje of 3 weer!Barf(Revalidatie)

Rij nu alleen met mijn BLAUWE Renault Express voorzien van een GELE raamband waarop met blauwe letters staat "DutchArt"

Tot ziens!

Cor.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden