Spring naar bijdragen
rufus

forumgebruikers gespot

Recommended Posts

En net Freddepet op de A325. Nummer drie op rij die ik wel zie maar die mij niet ziet

Via de telefoon

Tja Dolf, was aan de telefoon (handsfree). Dan kijk ik niet als een toerist om me heen. bewerkt door Freddepet

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Leeuw

Net leeuw op de a50 ?

Helaas, ben pas om 10 uur vertrokken uit Almelo... Zal een collega van me geweest zijn.

bewerkt door Leeuw

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mebo07 bij de Lichtmis.

Ja, ik moest eerst even de truck bij de juiste man plaatsen, en stond ook een beetje vreemd voor het stoplicht, maar had gewogen bij de veevoer fabriek en dan kom je vreemd uit voor het stoplicht. Verder deze week ook nog teddybeer ergens gezien en vanmiddag Hendrik. Wat was je laat Hendrik,anders ben je vaak rond 11.30 bij de BP, nu was het half één  bij Zuidwolde!

bewerkt door mebo 07

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maandagmiddag alleen op de Velsertraverse Roadtrain zien staan bij de verkeerslichten (ik kwam Beverwijk uit met de losse trekker), daarna het bootje op naar Newcastle en voor de rest de hele week geen ene gezien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, ik moest eerst even de truck bij de juiste man plaatsen, en stond ook een beetje vreemd voor het stoplicht, maar had gewogen bij de veevoer fabriek en dan kom je vreemd uit voor het stoplicht. Verder deze week ook nog teddybeer ergens gezien en vanmiddag Hendrik. Wat was je laat Hendrik,anders ben je vaak rond 11.30 bij de BP, nu was het half één  bij Zuidwolde!

Een jaar geleden finaal overspannen thuisgezeten en dat voldeed me donders slecht , dus smeer nu de tijd wat meer uit over een dag Lammert  :ok:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maandagmiddag alleen op de Velsertraverse Roadtrain zien staan bij de verkeerslichten (ik kwam Beverwijk uit met de losse trekker), daarna het bootje op naar Newcastle en voor de rest de hele week geen ene gezien.

Was dat niet vrijdag?? Dan heb ik je dus gezien...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Was dat niet vrijdag?? Dan heb ik je dus gezien...

Vrijdag ging wat lastig, stond ik in Frankrijk. Ik had vorige week maandag wat tijd over en dus even de stofzuiger door de cabine geslingerd voor ik naar IJmuiden ging, had de tank afgekoppeld bij Truckland

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Freddepet net op de a15 bij Dodewaard

Je kon mij niet zien, stond Even een halfuurtje te maken op het industrieterrein

dat was Jeroen op de auto van Freddy.

Via de telefoon

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites