Spring naar bijdragen
rufus

forumgebruikers gespot

Recommended Posts

Bij mij heeft het precies 4 maanden geduurd. Ik heb het niet dagelijks nodig, maar is gewoon belachelijk dat het zo lang duurt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 uur geleden zei bituum trapper:

Nou, ikke was het niet. Ik mag voorlopig de weg niet op dankzij de snelle service van het CBR, mijn rijbewijs is nu 2 weken verlopen door de laksheid van een zootje luie ambtenaren🤬

Als ik vragen mag Bituum: hoe werkt dit nu? Verplicht vakantiedagen opnemen? Moet je werkgever je verplicht 'alternatief werk' aanbieden, zoals bij iemand die door ziekte of gebrek zijn normale werkzaamheden niet kan doen? Is er kans dat je tijdelijke contract nu niet verlengd wordt (indien van toepassing)?

Hoe dan ook ongelofelijk kloten. Een half jaar speling zou toch inderdaad zat moeten zijn zou je denken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben gewoon aan het werk, beetje op het terrein rommelen en in de tankcleaning prutsen bij ons en is er wat over te pompen dan doe ik dat ook. Alleen vandaag een lekker dagje vrij

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 6-5-2019 om 18:20 zei shompie:

Het is bekend dat het daar een puinhoop is. Misschien had je eerder moeten beginnen 😟

Ik hoorde van mijn aankomende werkgever dat zij een chauffeur thuis hebben zitten die in oktober al begonnen was. Ze zijn het kwijt geraakt. En ik wacht al anderhalve maand op een simpel formulier waarmee ik naar de keuringsarts kan. Al is dat alleen maar vervelend omdat ik nog niet aan mijn nieuwe werk kan beginnen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
@Dokus bij Wijnjewoude op de n381???

Net voor Smilde[mention=1210]teddybeer[/mention]

Misschien wel de wagen van mij......

Vanmorgen uit het zkh gekomen
Als alles volgens wens verloopt kan ik met een week of vier weer voorzichtig aan proberen of ik weer wat kan gaan doen.

—- nulli cedo —-

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als alles volgens wens verloopt kan ik met een week of vier weer voorzichtig aan proberen of ik weer wat kan gaan doen.

—- nulli cedo —-
Sterkte dolf

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei RealZeus:

Ik hoorde van mijn aankomende werkgever dat zij een chauffeur thuis hebben zitten die in oktober al begonnen was. Ze zijn het kwijt geraakt. En ik wacht al anderhalve maand op een simpel formulier waarmee ik naar de keuringsarts kan. Al is dat alleen maar vervelend omdat ik nog niet aan mijn nieuwe werk kan beginnen.

Wat ga je doen als ik vragen mag? En die chauffeur, heeft die alle keuringen enzo al gehad? Of wacht hij ergens anders op?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Dokus:

—- nulli cedo —-

Sterkte ermee ! en dan gaan wel een stapje harder hoor 🤣

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Domino:

Wat ga je doen als ik vragen mag? En die chauffeur, heeft die alle keuringen enzo al gehad? Of wacht hij ergens anders op?

Ik word buschauffeur. En die collega was al wel gekeurd geloof ik.

bewerkt door RealZeus

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei RealZeus:

Ik word buschauffeur. En die collega was al wel gekeurd geloof ik.

Oke dat is even wat anders! 

Ik weet niet of TLN ook voor de buswereld is, maar laat ze anders daar eens contact mee opnemen. 

Ik heb dinsdag contact met ze opgenomen ivm Pieter zijn situatie en hij mag morgen zijn rijbewijs ophalen 🤗

• Like 2
  • Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

—- nulli cedo —-
Dat klinkt niet best Dolf.?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei fleur:

De 777 bij ‘de lucht’ op de A2 1 minuut terug.

Niet gezien🙀 ondertussen lossen in Veghel. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites