Spring naar bijdragen
Gast

forumgebruikers gespot

Recommended Posts

:ja::ja:jaja heb je wel gezien :ja:en ook gehoord :ja:en ook nog trug geroepen:ja:,maar mn bak is niet zo best meer:( en antenne ligt nog ergens tussen de bossen hier of daar:mad:,dus nou zit er een stuk lasdraad op en dat gaat goed tot 500m!!!!!!!!!!!:rolleyes::D

volgende x zelfde kant uit tiny en dan bakje koffie???!!!:D

daar hou ik je aan :D

we hebben genoeg om over te praten...over hetgeen wat jij vervoert....

wel heel schoon werk..

heeft nog niemand met zijn vingers aangezetenLOL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Die oude HKP was ik dus, de 774. Ben bij Heisterkamp bijna de enige met een CF vaantje, of Hortjuh moet eens een goeie dag hebben en niet vergeten um voor het raam te hangen :D

Ik heb wel een oude kleur HKP (daf) 865 en sinds een paar weken ook een vaantje achter het raam en ik was het idd niet.

mvg Lammert

Kijk, dat wist ik nog niet, zal het eens in de gaten gaan houden dan. Dus nu standaard een DAF en een Scania in de oude kleuren met een CF vaantje

Ja Hallo, als jullie er al niet uitkomen ...

Wat moeten wij dan??? :D:D

En Lex, ik lees net pas wat er met die 1155 gebeurd is!:eek:

Bij ons hebben ze een zelfde keuze gemaakt , maar gelukkig een stuk personeelsvriendelijker...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
ja lex dat was ik hahahahahaha

ik dat ook al wie is dat nou martje[vlinder38] zei direct dat is vast lex

dus lex trucker is de naam [geert]

Ok Geert, aangenaam en tot de volgende ronde :tu:

Ja Hallo, als jullie er al niet uitkomen ...

Wat moeten wij dan??? :D

En Lex, ik lees net pas wat er met die 1155 gebeurd is!:eek:

Bij ons hebben ze een zelfde keuze gemaakt , maar gelukkig een stuk personeelsvriendelijker...

Ach ja, je hebt het niet voor het zeggen. Als de heren dat op die manier willen doen, tja. Ik hobbel met me Euro3 wel door Duitsland hoor, geen problemen mee.

Maaruh, wanneer doen we nu eens een keer koffie dan ? Drie x is scheepsrecht he :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
ja ff denken wie ik gezien heb

uhm Guido en uhm Midweek en dat waren ze:D

schijnbaar heb ik Antoo ook gezien:D en Danny maar die ziet mij voor Frank aan en Belin in de bocht:D

Tsja euhmmm pfff kan het bij jullie 2 ook al niet meer weten :D En dan seinde jij zo enthousiast en normaal doet frankie dat ;)

gr Bunny

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast frankie
Tsja euhmmm pfff kan het bij jullie 2 ook al niet meer weten :D En dan seinde jij zo enthousiast en normaal doet frankie dat ;)

gr Bunny

als sjoek enthousiast seint zit ik er naast, dan zeg ik: daar komt danny. dan schreeuwt ze: waar waar waar!!!!!!!!!! en dan ziet ze jeLOL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
als sjoek enthousiast seint zit ik er naast, dan zeg ik: daar komt danny. dan schreeuwt ze: waar waar waar!!!!!!!!!! en dan ziet ze jeLOL

Ahhhhhhh vandaar ;) Ik denk al dat kan nooit vanuit haar zelf komen LOL Geintje Kitty :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Die oude HKP was ik dus, de 774. Ben bij Heisterkamp bijna de enige met een CF vaantje, of Hortjuh moet eens een goeie dag hebben en niet vergeten um voor het raam te hangen :D

Mijn vaantje hangt bijna altijd voor het raam. Het wil nog wel eens gebeuren dat ik m niet heb hangen. Ik spot eigenlijk maar zelden iemand met een vaantje. Afgelopen maandag 3 stuks en toen hing mijn vaantje dus........NIET...... op z'n plek...:mad:

post-1528-1394780699,1346_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
vandaag gespot door Marotrans op de A1

ff geseind en gebabbeld, en ja volgende keer de zelfde kant op he :tu:

Dat is wel handiger, staan we aan dezelfde pomp met koffie:D

Je was de tweede al vandaag, vanmorgen bij Raalte al even gepraat met Peter 1986. Er kwam me een XF tegen met veel lampjes, en inderdaad: contact!

Maarten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Er kwam me een XF tegen met veel lampjes, en inderdaad: contact!

Maarten

Volgens mij heb je dezelfde XF gezien die ik tegenkwam op de A27 bij Utrecht :D:p:tu::tu:

En inderdaad, ff contact :ja: Lang geleden!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Bert-Vossie
vanochtend om 11:55 Bert-Vossie Gespot en via de bak gesproken op de A12 :tu:

Klopt helemaal, het was leuk om je even te spreken.

En daarvoor kwam ik Remi Mengers tegen in de buurt van Nijkerk enheb ook met hem even gesproken.

Ja en toen waren mijn woorden op en zag ik niemand meer .LOL

en daarna zag Bert Vossie niemand meer:D

Oh ja, die kwam ik ook nog tegen, of eerder gezegd Frankie mij want ik zag hem helaas niet. Sorry vriend. ( dit ga ik nog lang aanhoren denk ik ;):D)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kan heel even niet op z'n naam komen, heb hem zelf ook niet gespot maar zijn auto. Hij rijdt in een groene daf cf in de kleuren van sligro bij adam trans uden, nouja de auto stond in venhorst:p

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik kan heel even niet op z'n naam komen, heb hem zelf ook niet gespot maar zijn auto. Hij rijdt in een groene daf cf in de kleuren van sligro bij adam trans uden, nouja de auto stond in venhorst:p

Edwin??

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Belinda
Volgens mij heb je dezelfde XF gezien die ik tegenkwam op de A27 bij Utrecht :D:p:tu::tu:

En inderdaad, ff contact :ja: Lang geleden!

Leuk ff gesproken te hebben over de bak:tu:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Leuk ff gesproken te hebben over de bak:tu:

Toch een keer zien dat we koffie ergens drinken samen hoor!

Ik wil jou en je juweeltje onderhand wel eens van dichtbij bekijken! :ja:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites