Spring naar bijdragen
Gast

forumgebruikers gespot

Recommended Posts

Gast trucker

vandaag gespot pieter (bituum trapper)

op de a 50 bij wageningen gezwaaid en geseind :ja:

volgende keer bak wel aan pieter???? :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb een stuk of 3 collega's van Marotrans gespot, maar Marotrans zelf niet.... jammer hoor :) Misschien morgen!!

Van Dennis kom ik ook regelmatig collega's tegen :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Bert-Vossie
Vanmiddag bert vossie op de a28 gezien, ik stond lekker aan te schuiven richting amersfoort, en hij mocht lekker door rijden richting utrecht, was bijna jaloers op je bert ...................

Ik was onderweg naar mijn ouders vriend.

Sorry dat ik niks heb gezegd over de bak maar was zoals gewoonlijk weer eens aan het bellen ;).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast alex
Net Alex op de A20....:D:D

Ja je kon nog net achter je gordijnen komen, ehhhhhh ik ook maar goed..

Helaas voor de zoveelste keer,kom je een forumgebruiker tegen, dan rijdt ie aan de andere kant, nooit eens achtermekaar ofzo..

Dus Belinda, die bak koffie komt wel goed,maar zal wel in het weekend worden, want door de weeks,niet haalbaar...:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vanmorgen op de A17 thv Deerlijk Truckerlex gespot die het wat laat in de gaten had

Vanmiddag Dennis410 die achter zijn collega aanreed bij Breda

Iets later Belinda op de A27 die ik gisteren ook al tegenkwam.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Vanmiddag in Borger een Simon Loos "Etos" auto gezien en later de aanhanger bij de Esso pomp op de N34 bij Emmen.

was dit misschien SimonLoos3061?

Nee sorry, zat in Drachten en Leeuwarden...wel leuk dat iemand míj dacht gezien te hebben, ik zie nooit iemand met een vaantje hiero!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Vandaag twee keer TruckerLex gespot.

Vanochtend t.h.v. Kruibeke, hij richting Antwerpen en ik richting Gent,

en vanmiddag, hij richting Gent en ik weer richting Antwerpen.;)

Heb het gezien, maar te laat. Schijn ik heel goed in te zijn....

En vandaag t.h.v. Brecht NYC Scania met vaantje(Sjoeke?) gespot, en vlak daarachter wederom.........voor de derde keer in twee dagen... Truckerlex 774. Waren beide druk bezig of diep in gedachten verzonken, zagen of hoorden me niet.:rolleyes:

Dat zeg ik, te laat. En ik heb geen CB op dit moment, wat het er al niet makkelijker op wordt. Aangezien ik toch geen Euro 5 meer krijg, ff vragen of ik een nieuwe dashboard met extra uitsparing mag bestellen, mis dat ding toch wel...

Ik was t niet:D Frank zal t geweest zijn. En wat lees ik ? Truckerlex vlak achter hem?? Verdikkeme zeg alweer sokken misgelopen hahahahaha

Tja :p

losse trekker van heisterkamp gespot.....met vaantje :D

had nog geroepen...maar niks gehoord.....

en belinda op de a15...

en nog een trucker....maar was te snel voorbij:rolleyes:

Dat was ik, moest met spoed een lege trailer naar Vlijmen brengen en mocht weer solo terug naar Gent. Maar zoals ik hierboven al schreef, heb geen CB op dit moment...

Gisteren rond 14:00 stond Lex op de parking tussen Kortrijk en Gent.

Klopt helemaal, lekker uurtje tukkie doen. Stond je er ook dan ? Je had rustig mogen kloppen, slaap nooit vast, meer een beetje soesen :D

Vanmorgen op de A17 thv Deerlijk Truckerlex gespot die het wat laat in de gaten had

.

Tja, wat zal ik zeggen, ben altijd te laat, maar ik heb nog terug wezen wapperen :D Heb je nog lang in de rij gestaan, bij die geschaarde combi...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Stond jij vanmiddag bij reukema in harderwijk op de kade...:confused:

Of was het een collega van je,ik had het ff druk...De mannen wilden naar huis...:D

haha ja klopt dat meen je niet ik denk dat is een collega van je haha.

we hebben alleen een daf en een scania rijden bij ons dus ja. dat was ik haha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast schrootmalloot

ben de enigste met een blauwe,:D,meestal wel groene bakken erop...

Frankie ook nog gespot op de a16,zag je een beetje laat en had mn bak op 9 staan dus weet niet of je geroepen hebt...:cool:

Was onderweg naar raamsdonkveer...:tu:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tja, wat zal ik zeggen, ben altijd te laat, maar ik heb nog terug wezen wapperen :D Heb je nog lang in de rij gestaan, bij die geschaarde combi...

Viel me nog mee, ze hadden die combinatie gelukkig vrij snel aan de kant geschoven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik heb een stuk of 3 collega's van Marotrans gespot, maar Marotrans zelf niet.... jammer hoor :) Misschien morgen!!

Van Dennis kom ik ook regelmatig collega's tegen :)

Waar dan? Wij rijden vaker in kudde's dezelfde kant van het land op :D

Gisteren begonnen in Krabbendijke, leeg in Serooskerke.

Vanmiddag om een uur of één stond Martijn dj bij van Eck Lexmond prominent voor de deur geparkeerd. Mooi plekkie om gezien te worden:ja:

Maarten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Vanmorgen in Middelburg inderdaad Corrine gespot,

en onderweg terug een paar uur later Martijn DJ bij Breda :ja:

Ik had je naam nog geroepen op de bak, weet niet of je wat gezegd had ?

Vrouwen en techniek is niet zo`n hele goeie combinatie. ;):D

Probeer meestal hem zo te zetten dat ik niet veel ruis hoor, maar dan als ik iemand zie dan ben even kwijt welke kant ik dat knopje op moet draaien. :o

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik had je naam nog geroepen op de bak, weet niet of je wat gezegd had ?

Vrouwen en techniek is niet zo`n hele goeie combinatie. ;):D

Probeer meestal hem zo te zetten dat ik niet veel ruis hoor, maar dan als ik iemand zie dan ben even kwijt welke kant ik dat knopje op moet draaien. :o

Ik heb niets gehoord... Maar soms krijg ik ook de rambam van storingen en gewoon dom gezwets (meestal onder het nieuws of iets wat je volgt)dat 'ie te ver dicht gaat. Misschien was dat wel zo gisteren, maar dat weet ik echt niet meer;)

Maarten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Waar dan? Wij rijden vaker in kudde's dezelfde kant van het land op :D

Gisteren begonnen in Krabbendijke, leeg in Serooskerke.

Maarten

Waar was ik gisteren? Oh ja Roosendaal en omgeving en vandaag moest ik van Kaatsheuvel tot aan Den Bosch, heb je collega bij de karwei in Den Bosch gezien, had ook een mercedes maar wat ik zo snel kon zien een oudere. Maar hij stond achter een ander dus kon het niet zo goed zien. Ik heb nog wel getoeterd :) En nog een paar collega's van je gezien, die seinden ook naar me :) (zelfs zonder vaantje seinen ze naar me! :banaan: )

En volgens mij heb ik Dennis410 ook gezien in die buurt :) dat was 'smorgens al

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Jacq
Nee sorry, zat in Drachten en Leeuwarden...wel leuk dat iemand míj dacht gezien te hebben, ik zie nooit iemand met een vaantje hiero!

ah grappig...ben jij die chauffeur die op mij wachtte en meepuzzelde om alle pallets in de bakwagen (wit) van Haijan te krijgen in Bolsward? zoja? Super!!! heeeeeel collegiaal, k heb met plezier geladen, wel heel wat afgezweet hahahaha

Belinda op de A20? kan dat kloppen? dit keer had ik die 5 eurocent in me zakken meid! en blijft dr in tot ik je nog een keer zie! hahahaha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Klopt helemaal, lekker uurtje tukkie doen. Stond je er ook dan ? Je had rustig mogen kloppen, slaap nooit vast, meer een beetje soesen :D

Nee, Ik reed langs en zag Heisterkamp 774.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Dat kan ik heel goed zijn geweest, heb gister ochtend wel in die buurt daar rond gereden:D. nu ik eens aan het nadenken ga heb ik jou volgens mij ook gezien, maar het was nog vroeg he:angel:

voor jou vroeg voor mij laat :ja: Ik was al weer onder weg naar huis was zondag avond om 22:00 begonnen en een paar km. achter jou stond ook een scania in de file bij Gorinchem

:tu:

van ochtend nog met easyrider gesproken op DC Zwolle maar ik had niet veel tijd moest snel lossen er werd op mij gewacht volgende keer beter

trouwens het vaantje hangt alleen voor het raam als ik met de auto rijd en ben de enige bij Appel-Bosman

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
ah grappig...ben jij die chauffeur die op mij wachtte en meepuzzelde om alle pallets in de bakwagen (wit) van Haijan te krijgen in Bolsward? zoja? Super!!! heeeeeel collegiaal, k heb met plezier geladen, wel heel wat afgezweet hahahaha
?? Was dat een Etos collega?? Ik was het niet iig...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites