[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Amsterdam: de transportwereld ten tijde van oorlog


Gast Reindert

Recommended Posts

Gast Reindert

[h=1]Amsterdam: de transportwereld ten tijde van oorlog[/h] REGIO | 27 maart 2012 | reageer | Door janbaas, dichtbij-meeschrijver

634684420739121055.jpg634684420739121055.jpg(Foto: janbaas)

zoom_out.png

zoom_in.png

AMSTERDAM - Na eerst een stukje over Ruby te hebben geschreven, is mij verzocht iets over mezelf te schrijven. Voor wie gemist heeft wie Ruby is: Ruby was ons buurmeisje in de jaren 1951 t/m 1958. Via Google ging ik naar haar op zoek en tot mijn verbazing kreeg ik contact vanuit Australië. Sindsdien hebben wij regelmatig contact en heb ik haar zelfs weer eens ontmoet tijdens een kort verblijf in Nederland.

Het eerste verhaal sloot ik af met de thuiskomst uit het voormalig Nederlands Indié, alwaar ik 3 jaar (met tegenzin) mijn dienstplicht vervulde.Geboren in Amsterdam woon ik thans in Heiloo.

Lees verder:

Amsterdam: de transportwereld ten tijde van oorlog - Amsterdam - dichtbij.nl - Amsterdam-Centrum

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden