[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

A74 binnenkort open!!


maserati

Recommended Posts

  • Forumlid

De A74 wordt op 4 april 2012 om 12.00 uur geopend,zodat het een dag voor de opening van de internationale tuinbouwtentoonstelling Floriade wordt geopend, die in 2012 in Venlo wordt gehouden.

De rijksweg 74, beter bekend als de A74 is een in aanleg zijnde autosnelweg in Nederland. De A74 moet een vitale schakel gaan vormen voor het internationale verkeer rondom Venlo, daar deze de A73 met de Duitse A61 gaat verbinden. Doorgaand (vracht)verkeer hoeft dan niet meer over de lokale wegen van Venlo (Klagenfurtlaan). De lengte is ongeveer 2 kilometer.

De A74 begint op de grens met Duitsland, vanwaar de Duitse A61 verder richting Mönchengladbach en Koblenz loopt. De snelweg telt 2x2 rijstroken en verloopt verdiept door het landschap en gaat onder het ecoduct Ulingsheide door. De snelweg eindigt na 2 kilometer op het knooppunt Tiglia op de A73 richting Nijmegen. Men kan alleen van en naar Nijmegen op dit knooppunt. Er zijn geen aansluitingen naar het onderliggend wegennet.

doe er je voordeel mee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Tijd dat die mijnen weer opengaan in Limburg.

Mooi dicht laten

Maar er gaat wel weer een stukje verleden weg

De Grens Zwannenhous A61 Of de oude grens

Veel oude chauffeurs zullen er nog veel tijd door gebracht hebben

En zeker de Rest niet te vergeten.

Vroeger had een chauffeur nog sterke verhalen

Nu in deze tijd Hoor je zo iets niet meer

Alleen ik moet van avond thuis zijn.

soms vraag ik mij af Zijn er nog echte chauffeurs

Daar bedoel ik mee Wie gaat er nog onder zijn vrachtauto om het lek te verhelpen

Of een nieuwe binnen band langs de autobaan Waar je nog geholpen wordt door andere chauffeurs

Het is jammer de tijden zijn verandert

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Vandaag nog een sterk verhaal gehoord van een collega, hij stond met ene Huub (hij zei letterlijk, dat boerke uit de peel) te lossen in hij dacht Wenen, Huub vond het niet nodig om klemmen over de koppeling te zetten, de rest mag je zelf invullenLOL

Dat is mij ook een paar keer gebeurt.

Maar bij wie niet En die er bij was Dat was in Oostenrijk

Dat gebeurden met op starten

Maar ik heb wel alles op geruimd Wat veel niet doen

Ja Ger wat ik fout gedaan heb Daar kom ik vooruit

Het zal jou ook wel eens over komen zijn

Het mooie was ik had geen klemmen Want die had ik een week van te voren aan een pool gegeven

Ik zou naar Oss gaan Maar dat werdt op het laatst verandert de reden was Ik moest het doen omdat er een weekend in zat

Ben van Wenen uit naar Noorwegen .En van daar uit naar polen En van daar uit naar Veghel

Dat was nog met Sander Vos Zelf ik heb het op kantoor nog door gegeven Wat veel ook niet doen

Tot dat ze de rekening krijgen

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Had je ze verkocht Huub, iedereen heeft klemmen gekregen bij zijn uitrusting.

En je hebt gelijk hoor het is mij ook wel eens overkomen, en ook ik heb het opgeruimd.

Maar het was zo mooi hoe die persoon dat vertelde, "ik zeg nog Huub heb je geen klemmen nodig, nee zegd Huub die gebruik ik niet er gebeurd bij mij nooit iets, Huub loopt naar voor en komt terug net op het moment dat de slang er af klapt, POF zegd de slang ende PVC recht in zijn gezicht" heel het garage personeel plat van het lachen in de kantine tussen de middag.

Maar we gaan te ver OFF TOPIC lama zitten

Maak er maar een heel verhaal van.

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb op Google maps het tracé zo eens bekeken,maar als je nu Duitsland binnen komt en op de eerste afslag omdraait(Kaldenkirchen leuth) kun je dan nog aan de oude grens komen ?en vandaar weer terug Duitsland in ,de 61 op ??

Anders kunnen die 3 tankstations en die 2 restaurants(:eek:) wel sluiten.(Dan is Nel,van café Deckers gelijk van de overlast met die Russen af.:D:D)

Gr Peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik heb op Google maps het tracé zo eens bekeken,maar als je nu Duitsland binnen komt en op de eerste afslag omdraait(Kaldenkirchen leuth) kun je dan nog aan de oude grens komen ?en vandaar weer terug Duitsland in ,de 61 op ??

Anders kunnen die 3 tankstations en die 2 restaurants(:eek:) wel sluiten.(Dan is Nel,van café Deckers gelijk van de overlast met die Russen af.:D:D)

Gr Peter.

Nel en Bart hebben nu al nergens last meer van. Ze hebben de tent gesloten!

*mijmert over de lekkerste biefstuk van het westelijk halfrond de je daar op je bord kreeg*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nel en Bart hebben nu al nergens last meer van. Ze hebben de tent gesloten!

*mijmert over de lekkerste biefstuk van het westelijk halfrond de je daar op je bord kreeg*

Dat wist ik dan weer niet,gelijk hebben ze.

Kwam er weer zo n rus binnen die naar de wc(:eek::eek:) wilde,stond Nel daar met luide stem: Abhauen,toilet nur fur kunden.:hamer:

Die Rus: du bist schlechtes weib,ich sprechen mit chef.:mad:

En wij maar lachen';héé schlechtes weib:kaffee und strammer max.LOL

En die andere toko daar op de parking,is die nog wel open??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden