[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Nieuw probleem onder Britse truckers: drugsgebruik [+audio]


Gast Reindert

Recommended Posts

Gast Reindert

Nieuwsartikel geplaatst op 03.04.2012, 10:20 door de redactie

LONDEN - Britse vrachtwagenchauffeurs zouden, volgens insiders, steeds vaker hun toevlucht nemen tot cocaïne, speed en ecstasy (beter bekend als XTC). Volgens drugstest bedrijven is het "niet ongebruikelijk" dat tien procent van de chauffeurs binnen een transportbedrijf positief test.

De vrachtwagenchauffeurs nemen hun toevlucht tot deze drugs om ze te helpen wakker en alert te blijven op lange afstanden.

Een vrachtwagenchauffeur die werkt voor een groot Brits internationaal transportbedrijf beweert tegenover BBC's 5 live Investigates radioprogramma, dat hij regelmatig chauffeurs ziet die cannabis, XTC, speed en cocaïne gebruiken om de verveling tijdens lange ritten tegen te gaan.

De zeer ervaren chauffeur heeft geprobeerd om de kwestie aan te kaarten bij zijn leidinggevenden, maar zegt dat niemand de verantwoordelijkheid wil nemen en probeert de zwarte piet door te spelen naar een andere afdeling.

Lees verder:

Transportnieuws - Nieuw probleem onder Britse truckers: drugsgebruik [+audio]

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

dat hangt af van welke cannabis je gebruikt.

tussen high en stoned zit een wereld van verschil.

de enigste ervaringen die ik er mee heb is de medicinale variant, voor pijn bestrijding.

ik kijk wel op over her gebruik van die middelen bij beroeps rijdes, ik heb de keuze gemaakt te stoppen juist omdat ik straks op de vrachtwagen zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het werd me aangeraden door artsen.

"beste jongen, jammer dat je van pijn wakker blijft.. koop maar een cannabis zoals de white widow"

voordat ik bij de shop zou kopen heb ik alles geleerd wat ik moest weten, welke groei stimulanten er gebruikt werden en de schade die dat geeft.

het zelfde als de thee die ik er van moest zetten.. smelt een pak boter en kook de cannabis en maak koekjes van die boter.

dan krijg je een beter rendement.

je moet wat als je niet rookt. ze wilden me graag van de zenuw blokkers , tylex en vloeibare morfine afhebben die ik zelf regelde omdat geen enkele arts voorschreef en pijn mijn leven beheerste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden