Spring naar bijdragen
truckie84

Transpo Nuth

Recommended Posts

Hallo Allemaal,

Ik ben zelf chauffeur van Transpo Nuth BV en ik ben op zoek naar foto's die anderen gemaakt hebben van auto's van Transpo Nuth voorheen Nic Brasse en Van de Kreeke Transport en sinds vorig jaar ook Meens Transport Kerkrade en Truckwash Parkstad te Heerlen en sinds 1 April 2012 hebben we ook Transport Begeleiding Euro Convoi uit Spaubeek overgenomen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Het nieuwe volvotje. Binnenkort komt er ook een 4 assige volvo trekker met kraan achter de cabine.

Staat bij TTSB born met een 70 tonsmeter palfinger

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

toeval dan moet je mij ook gezien hebben die kwam ik tegen bij de afrit waar die busje,s te koop staan 500 meter verder

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
toeval dan moet je mij ook gezien hebben die kwam ik tegen bij de afrit waar die busje,s te koop staan 500 meter verder

Ben bijna elke wagen tegen gekomen.Kan kijken of ik er nog op de foto heb. Sta a.s week als het niet regent weer daar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik werk al heel wat jaartjes met veel plezier bij Transpo Nuth. Ik kom uit de voorheen Nic Brasse tak. Die in 2009 is samengevoegd met Van de Kreeke Transport. Afgelopen vrijdag is het meerendeel van de Vrachtwagens verhuist naar ons nieuwe terrein in Heerlen waar ook onze Truckwash Parkstad staat. Vanaf de N281 kun je de auto's nu mooi zien staan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites