Spring naar bijdragen

Dit soort types zijn zeldzaam!!!


Gast tuctuc

Recommended Posts

  • Administrators

Heeft miljoenen km door geheel Europa gereden, praat met zuidelijk accent, wauweld aan een stuk door.....hmmmm, klinkt als een zeker forumlid.....

Inderdaad routier, wat wil die man bereiken?

De rijstijl van deze persoon gaf aanleiding tot een nader onderzoek, de politie stond m.i. volledig in hun recht deze persoon staande te houden. En in NL is het gebruikelijk dat de politie (nadat ze zich meestal voorgesteld hebben) direct naar papieren vraagt.

Ik zeg " laad maar op voor 6 weken!"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
maar goed dat ik die agent niet was, hij was meegegaan naar het buro voor identificatie

De rijstijl van deze persoon gaf aanleiding tot een nader onderzoek, de politie stond m.i. volledig in hun recht deze persoon staande te houden. En in NL is het gebruikelijk dat de politie (nadat ze zich meestal voorgesteld hebben) direct naar papieren vraagt.

Ik zeg " laad maar op voor 6 weken!"

Waar is de pijn dan ?????die kerel stelde dat, nota bene,zelf voor maar die agent ging hier niet op in.:ja::ja:LOLLOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat mij wel vaker opvalt bij wegmisbruikers is dat de mensen die heel irritant en vervelend doen wegkomen met een waarschuwing of 1 bekeuring voor meerdere feiten. Terwijl de mensen die er niet tegen in gaan en het rustig over zich heen laten komen wel diep in de buidel mogen tasten. Het loont eigenlijk om geen respect te hebben voor de dienders. Gek toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat mij wel vaker opvalt bij wegmisbruikers is dat de mensen die heel irritant en vervelend doen wegkomen met een waarschuwing of 1 bekeuring voor meerdere feiten. Terwijl de mensen die er niet tegen in gaan en het rustig over zich heen laten komen wel diep in de buidel mogen tasten. Het loont eigenlijk om geen respect te hebben voor de dienders. Gek toch.

Dit is pressies waarom ik dit filmpje gepost heb als je normaal doet kost het geld lijkt het wel . :stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
peter tussen iets zeggen, en iets ondervinden zit een wereld van verschil!

als ze die vent meegenomen hadden naar het buro en hem door de mangel hadden gehaald, dan zou die nooit weer zulke uitspraken doen.

Waarschijnlijk heb je gelijk,maar dat zullen we nooit te weten komen want die agent ging er niet op in,maar wij hebben wel effe kunnen lachen,en dat is mooi meegenomen.:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik aangehouden wordt ga ik altijd vervelend doen, heb ik tenminste nog een beetje waar voor m'n geld.:D

whaha.... Wimmeke! wanne droge bende gij... bietje hullie aant lijntje houwe.. doede toch ni? :DLOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oooh, bedankt voor de uitleg Duco. Maar ik ben Wim Swinkels niet hoor Veroon!:p

haha zo typte je wel...:p net of je helemaal in dat filmpje zat en jezelf gewoon zag staan en daarom zoiets typte:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
peter tussen iets zeggen, en iets ondervinden zit een wereld van verschil!

als ze die vent meegenomen hadden naar het buro en hem door de mangel hadden gehaald, dan zou die nooit weer zulke uitspraken doen.

Dat zeg jij En als ze hem of die man opsluiten. Moeten ze ook nog controlle doen

En eten geven.Dat zijn ze verplicht

Ik ken er die moesten een dag zitten. Maar er werd wel nasi gehaald

En in de middag mocht die weer naar huis Want dat kantoor of gebouw ging dicht

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden