[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Cargofone


SJW

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik heb er geen ervaringen mee, sterker nog, ik kende het helemaal niet.

Zit eens even op de site rond te neuzen.

Tarieven voor bellen buiten Nederland lijken erg mee te vallen. Vermelde prijzen zijn echter wel excl. btw.

Als ik jou was zou ik gewoon even gaan vergelijken met je huidige abonnement.

1GB internet vind ik wel erg duur, dacht dat ik ruim €8.- p/maand minder betaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik heb er geen ervaringen mee, sterker nog, ik kende het helemaal niet.

Zit eens even op de site rond te neuzen.

Tarieven voor bellen buiten Nederland lijken erg mee te vallen. Vermelde prijzen zijn echter wel excl. btw.

Als ik jou was zou ik gewoon even gaan vergelijken met je huidige abonnement.

1GB internet vind ik wel erg duur, dacht dat ik ruim €8.- p/maand minder betaal

Internet is inderdaad duur, maar dat ga ik denk ik bij t-mobile halen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ik heb ook vodafone, weet niet wat je precies wilt gaan doen met je abonnement, maar voor gebeld worden in belgie en duitsland heb ik een blox aangezet genaamd buurland bellen. kost 4,50 euro incl btw bovenop je abonnement en je kan in belgie en duitsland alles opnemen en kost je verder niets dan 4,50 euro per maand. bellen vanuit die landen is 0,25 euro per minuut.

uitgezonderd de problemen van de brand heb ik geen klachten over vodafone

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik heb vodafone.

Heb daar voor 2 euro per dag internet buitenland!! Heet ''vodafone op reis''

Dan heb je 35 mb. voor FB en Hyves enz... is het goed genoeg.

Ik vind het ideaal.

Ja dat heb ik nu ook. Maar in de toekomst ga ik langere ritten doen van 10/14 dagen. Dan wil ik internet op mijn laptop hebben en niet constant na moeten denken over het verbruik.

Kreeg trouwens vanochtend een smsje van Vodafone dat ik gisteravond om half tien 90% had verbruikt... Oftewel, denk dat ik er weer buiten heb zitten downloaden dus weer veel dokken.

Lekker op tijd gestuurd dat smsje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ik heb ook vodafone, weet niet wat je precies wilt gaan doen met je abonnement, maar voor gebeld worden in belgie en duitsland heb ik een blox aangezet genaamd buurland bellen. kost 4,50 euro incl btw bovenop je abonnement en je kan in belgie en duitsland alles opnemen en kost je verder niets dan 4,50 euro per maand. bellen vanuit die landen is 0,25 euro per minuut.

uitgezonderd de problemen van de brand heb ik geen klachten over vodafone

Bedankt voor de tip. Zal eens kijken of ik die aan kan zetten. Gisteren viel die 4x uit tijdens een gesprek á 0,90cent... Tikt lekker aan :hamer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ja dat heb ik nu ook. Maar in de toekomst ga ik langere ritten doen van 10/14 dagen. Dan wil ik internet op mijn laptop hebben en niet constant na moeten denken over het verbruik.

Kreeg trouwens vanochtend een smsje van Vodafone dat ik gisteravond om half tien 90% had verbruikt... Oftewel, denk dat ik er weer buiten heb zitten downloaden dus weer veel dokken.

Lekker op tijd gestuurd dat smsje.

Nee toch, dat is toch goed...

Dan heb je van je verbruik nog 10% over.. Dus veel betalen zal dan wel meevallen..

Zo kreeg ik van de week ook zo sms avonds.. Ben toen ook gestopt.

En dan andere dag heb je opnieuw die 35 mb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nee toch, dat is toch goed...

Dan heb je van je verbruik nog 10% over.. Dus veel betalen zal dan wel meevallen..

Zo kreeg ik van de week ook zo sms avonds.. Ben toen ook gestopt.

En dan andere dag heb je opnieuw die 35 mb

Ik heb het verkeerd getypt. Kreeg vanochtend om 10:08 een sms dat ik 90% had gebruik op 14-4-2012 om 21:45

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
  • Forumlid

Voor mij nooit geen cargofone meer!!! 3 Maanden proef zeggen ze.. Dan wil je het binnen je drie maanden opzeggen, zeggen ze doodleuk dat je geen proefabbonement hebt. Dit had ik op mijn contract moeten vermelden dat ik dit wilde. (stond er gewoon in vermeld trouwens, maar goed) Half jaar later nog eens contact, blijkt dat je gewoon 15 maanden eraan vast zit ivm je 3 maaden proef???? En nergens in hun systeem te zien dat ik eerder al eens contact heb gezocht om op te zeggen binnen mijn proefperiode.

Lekker stelletje daar hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb van vodafone red super bellen en smsen in het buitenland gratis naar alle nummers en dan nog 6 gig internet voor 50 euro

Ben er zeer tevrede mee,bijna nooit meer buiten mijn bundel

Grz -= Marcel =-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik heb van vodafone red super bellen en smsen in het buitenland gratis naar alle nummers en dan nog 6 gig internet voor 50 euro

Ben er zeer tevrede mee,bijna nooit meer buiten mijn bundel

Grz -= Marcel =-

Marcel, Red super is alleen voor binnen NL als ik me niet vergis. Als je onbeperkt wil bellen en sms,en in NL en 43 voordeellanden moet je het red plus abo hebben.

https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/red-super.shtml

en red plus.

https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/red-plus.shtml

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden