[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Jumbo gaat voor nieuwe dubbeldekker LZV


664Freedom

Recommended Posts

  • Forumlid



Jumbo Supermarkten gaat later dit jaar een nieuwe, bijzondere LZV in gebruik nemen. Deze city-to-city LZV heeft een city-oplegger en een city dubbeldek oplegger.

8742_102.jpg

Bronvermelding afbeelding

De nieuwe LZV combinatie is ontwikkeld in samenwerking met Burgers Carrosserie.



Manager Transport ..... lees hier verder

Bron: TTM.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wel een heel gedoe om die te laden/lossen. Maar verder wel een uniek iets een dubbel-deks city.

Zal ook vast wel gebruikt worden voor winkels. Van Veghel naar Rotterdam of van Beilen naar Amsterdam is nog best de moeite.

Op deze aankomende bedrijfsauto RAI rijdt een city dubbeldecker rond van st vd brink met de Emte reclame en daarna gaat die in Putten rijden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dit is Dante's inferno op het gebied van winkeldistributie. Diegene die hier mee moeten werken zitten in de achtste ring van Dante's hel.

Ik dank de Heer op mijn blote knieën dat ik dit niet hoef te doen!

Duke ik dank de heer dat ik deze posting heb gelezen even gegoogeld

en ik heb weer studie materiaal voor de komende tijd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

WD is heel makelijk werk.

Je rijd bv bij de Jumbo. En je laad op een eigen DC van de Jumbo.

De morgen begint met koffie, daarna rij je naar je deurnr, want je uiteraard weet, want je doet dat werk elke dag.

Daar word je door een Jumbo medewerker geladen terwijl je nog een bakkie neemt.

Dan je papieren even halen, terwijl je nog een bakkie neemt.

Daarna rij je naar een van de eigen winkels van de Jumbo.

Terwijl je een bakkie neemt word je daar gelost door het winkelpersoneel. En na het nodige geouwehoer, en een tot morgen, ga je naar de volgende winkel.

Terug op de DC ga je leeg goed lossen, en terwijl je gelost word, neem je een een bakkie.

En dan naar kantoor, voor de volgende rit en een bakkie.

WD is eigelijk vrij makelijk werk. Je moet flink kunnen ouwehoeren, en vooral veel koffie lusten. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
WD is heel makelijk werk.

Je rijd bv bij de Jumbo. En je laad op een eigen DC van de Jumbo.

De morgen begint met koffie, daarna rij je naar je deurnr, want je uiteraard weet, want je doet dat werk elke dag.

Daar word je door een Jumbo medewerker geladen terwijl je nog een bakkie neemt.

Dan je papieren even halen, terwijl je nog een bakkie neemt.

Daarna rij je naar een van de eigen winkels van de Jumbo.

Terwijl je een bakkie neemt word je daar gelost door het winkelpersoneel. En na het nodige geouwehoer, en een tot morgen, ga je naar de volgende winkel.

Terug op de DC ga je leeg goed lossen, en terwijl je gelost word, neem je een een bakkie.

En dan naar kantoor, voor de volgende rit en een bakkie.

WD is eigelijk vrij makelijk werk. Je moet flink kunnen ouwehoeren, en vooral veel koffie lusten. :D

zo worden nu praatjes in de werld geholpen ....:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Duke ik dank de heer dat ik deze posting heb gelezen even gegoogeld

en ik heb weer studie materiaal voor de komende tijd

Ik bedoel dat het aardse bestaan van diegene die met zo'n auto moeten werken vergelijkbaar is met de kwellingen die stervelingen moeten doorstaan in de achtste ring van Dante's inferno. Na hun verscheiden wacht het 'Paradiso'. Dat moet haast wel! Overigens is Dante geen literatuur voor de gemiddelde chauffeur. Die houden het meestal bij Truckstar of de Foxy! ;)

Heb je gegoogled wat winkeldistributie is Frans:D

Scherp!!

Maar je zult het wel bij het rechte eind hebben. Dante is toch basiskennis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
WD is heel makelijk werk.

Je rijd bv bij de Jumbo. En je laad op een eigen DC van de Jumbo.

De morgen begint met koffie, daarna rij je naar je deurnr, want je uiteraard weet, want je doet dat werk elke dag.

Daar word je door een Jumbo medewerker geladen (DE CHAUFFEUR LAAD ZELF< EN NIEMAND DIE HELPT) terwijl je nog een bakkie neemt.

Dan je papieren even halen, terwijl je nog een bakkie neemt.

Daarna rij je naar een van de eigen winkels van de Jumbo.

Terwijl je een bakkie neemt word je daar gelost door het winkelpersoneel. En na het nodige geouwehoer, en een tot morgen, ga je naar de volgende winkel.( WAAR 1 PERSOON, EN SOMS MEERDERE HELPEN MET LOSSEN)

Terug op de DC ga je leeg goed lossen, en terwijl je gelost word ( JE LOST HEM ZELF> EN WEL NETJES ALLE CONTAINERS IN DE JUISTE BAAN ZETTEN) neem je een een bakkie.

En dan naar kantoor, voor de volgende rit en een bakkie.

WD is eigelijk vrij makelijk werk. Je moet flink kunnen ouwehoeren, en vooral veel koffie lusten. :D

Ach het enige wat veel goed maakt voor somige is 500pk onder der reet om 15 ton boodschappen weg te brengen:D

Ooow ja nog vergeten> In Veghel moet je op 3 verschillende hallen ( 605 602 409 ) aandokken om je boodschappenkar vol te krijgen, en als je pech hebt en ruimte over nog een restje erbij op een ander dok.

Heb 3 jaar ( meestal met plezier in mun werk) rond getuft in Veghel, en niet met tegenzin,

In dat werk ben ik terecht gekomen ivm overname, toenmalige werkgever.

Ik heb voor Van Doore gereden, nu overgenomen door Euser.

Netjes altijdt op tijd mijn centen gebeurdt, veel uren kunnen maken bij Van Doore.

Kon 2 keer per jaar 4 weken met vakantie, dus weinig negatief te melden.

oow ja ook nog fff 2 weken in Den Bosch (net voor de sluiting SDB DC) gereden.

Jaa daar wist men hoe het moest.

Met een lange (electriche pompwagen) 4 karren tegelijk de auto in sjeesen en binnen een half uur vol ( zonder 1 druppie zweet) en op 1 dok laden.

Het zal warschijnlijk in de toekomst voor de chauffeur wel beter worden in Veghel, maar zoiets heeft tijd nodig.

Ik vond dat te lang duren, en inmiddels al weer 7 weken bij een andere werkgever aan de slag ( waar ik op mijn ouwe dag ben begonnen met een diestverband voor onbepaalde tijd, (dus word niet eerst opgescheept met 3 jaarcontracten)

Mvg Ouwe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Overigens is Dante geen literatuur voor de gemiddelde chauffeur.
Kafka ook niet,

ik lees om te ontspannen.

Niet om 2 pagina's te lezen en daar dan een week voor nodig hebben om het gelezen materiaal te verwerken.

Het voordeel is dan wel weer dat je slechts 1 boek om de paar jaar moet kopen. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucksmurf

Ik dank de Heer op mijn blote knieën dat ik dit niet hoef te doen!

Vooral blijven danken dan haha voor Jumbo is het echt niet fijn werken ben ook blij dat ik er vanaf ben :D

En dan nog n's de geringe grondspeling op de achterste oplegger. Dat moet haast wel misgaan!

Daar heb je een knop voor op de het dashboard waarmee je de luchtvering mee omhoog kan zetten. Dat werkt via de EBS gebeuren

zal wel een bulgaar op komen ... collega collega ...
Bij ons is er geen dubbeldekker waar de achterkant onder niet beschadigt is

Bij hun wel toen ik er weg moest zijn een paar chauffeurs bij die heel zuinig zijn op het span

WD is heel makelijk werk.

........

WD is eigelijk vrij makelijk werk. Je moet flink kunnen ouwehoeren, en vooral veel koffie lusten. :D

Als dat zo was dan liep niet iedereen zo te klagen en konden ze vast hun personeel beter behouden hahah

Ach het enige wat veel goed maakt voor somige is 500pk onder der reet om 15 ton boodschappen weg te brengen:D

Ooow ja nog vergeten> In Veghel moet je op 3 verschillende hallen ( 605 602 409 ) aandokken om je boodschappenkar vol te krijgen, en als je pech hebt en ruimte over nog een restje erbij op een ander dok.

Heb 3 jaar ( meestal met plezier in mun werk) rond getuft in Veghel, en niet met tegenzin,

In dat werk ben ik terecht gekomen ivm overname, toenmalige werkgever.

Ik heb voor Van Doore gereden, nu overgenomen door Euser.

Netjes altijdt op tijd mijn centen gebeurdt, veel uren kunnen maken bij Van Doore.

Kon 2 keer per jaar 4 weken met vakantie, dus weinig negatief te melden.

oow ja ook nog fff 2 weken in Den Bosch (net voor de sluiting SDB DC) gereden.

Jaa daar wist men hoe het moest.

Met een lange (electriche pompwagen) 4 karren tegelijk de auto in sjeesen en binnen een half uur vol ( zonder 1 druppie zweet) en op 1 dok laden.

Het zal warschijnlijk in de toekomst voor de chauffeur wel beter worden in Veghel, maar zoiets heeft tijd nodig.

Ik vond dat te lang duren, en inmiddels al weer 7 weken bij een andere werkgever aan de slag ( waar ik op mijn ouwe dag ben begonnen met een diestverband voor onbepaalde tijd, (dus word niet eerst opgescheept met 3 jaarcontracten)

Mvg Ouwe

Zoveel zijn er niet met 500pk of meer naar mijn wete maar 3 auto's van charters en die 2 eigen ex-lzv's.

Veel beter zal het niet gaan worden bij de jumbo er komen met de week gekkere regels bij. Ze waarschuwen niet meer het is gelijk vertrekken en niet meer voor hun aan het werk mogen.

Verslapen is vertrekken, Geen jumbo kleding is vertrekken, roken OP het dc terrein is vertrekken, zichtbare asseciores in de cabine is vertrekken en de auto wordt ook niet meer ingezet voor jumbo, geen werkschoenen is vertrekken, geen passagiers meer mee ga zo maar door.

Wie ben jij dan? Als jij tot voor kort nog daar gereden hebt moeten wij elkaar kennen maar ik weet zo niet wie jij dan zou moeten zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Vooral blijven danken dan haha voor Jumbo is het echt niet fijn werken ben ook blij dat ik er vanaf ben :D

Daar heb je een knop voor op de het dashboard waarmee je de luchtvering mee omhoog kan zetten. Dat werkt via de EBS gebeuren

Bij hun wel toen ik er weg moest zijn een paar chauffeurs bij die heel zuinig zijn op het span

Als dat zo was dan liep niet iedereen zo te klagen en konden ze vast hun personeel beter behouden hahah

Zoveel zijn er niet met 500pk of meer naar mijn wete maar 3 auto's van charters en die 2 eigen ex-lzv's.

Veel beter zal het niet gaan worden bij de jumbo er komen met de week gekkere regels bij. Ze waarschuwen niet meer het is gelijk vertrekken en niet meer voor hun aan het werk mogen.

Verslapen is vertrekken, Geen jumbo kleding is vertrekken, roken OP het dc terrein is vertrekken, zichtbare asseciores in de cabine is vertrekken en de auto wordt ook niet meer ingezet voor jumbo, geen werkschoenen is vertrekken, geen passagiers meer mee ga zo maar door.

Wie ben jij dan? Als jij tot voor kort nog daar gereden hebt moeten wij elkaar kennen maar ik weet zo niet wie jij dan zou moeten zijn

Wat jammer om te lezen... Dacht zonet nog heel anders over de Jumbo...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucksmurf

Weer even ontopic:

Jumbo heeft dit jaar de vergunningen voor hun eigen LZV's laten verlopen en worden ook niet meer ingezet naar verluidt.

Wel raar dat ze dan wel dit willen gaan proberen.

De enige LZV's die nog voor de jumbo rijden zijn die 2 LZV's van ons met pendel werk naar beilen. Of er het zou zo moeten zijn dat er een andere vervoerder zo iets wilt gaan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Vooral blijven danken dan haha voor Jumbo is het echt niet fijn werken ben ook blij dat ik er vanaf ben :D

Rij jij geen Jumbo meer??

Zoveel zijn er niet met 500pk of meer naar mijn wete maar 3 auto's van charters en die 2 eigen ex-lzv's.

Veel beter zal het niet gaan worden bij de jumbo er komen met de week gekkere regels bij. Ze waarschuwen niet meer het is gelijk vertrekken en niet meer voor hun aan het werk mogen.

Verslapen is vertrekken, Geen jumbo kleding is vertrekken, roken OP het dc terrein is vertrekken, zichtbare asseciores in de cabine is vertrekken en de auto wordt ook niet meer ingezet voor jumbo, geen werkschoenen is vertrekken, geen passagiers meer mee ga zo maar door.

Wie ben jij dan? Als jij tot voor kort nog daar gereden hebt moeten wij elkaar kennen maar ik weet zo niet wie jij dan zou moeten zijn

Oke die 500pk is dan mischien een 40 pk minder, maar over het algemeen zijn het dikke auto,s om een ton of 15 boodschappen weg te brengen:D

Melvin inmiddels weet je via facebook wie ik ben:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden