[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Bbq ?


Recommended Posts

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
collega's, fijne barbecue gewenst, en we zien de foto's wel verschijnen hier op het forum.

Nee Frans, ze maken geen foto's voor de thuisblijvers, het wordt een film.

De story of the members of the CF.

Shit, mijn Engels is ook niet alles meer, heb er al een paar, 3, opbiertjebiertjebiertje.

Ik hoop van ganser harte dat de mensen daar in Delfzijl een prachtig weekend zullen hebben en dat er een verslag komt van 300 of meer berichten,

want zoiets ( BBQ ) is toch mooier:ja: en belangrijker dan de story Soonius en het blinkende goud?:nee:

Proost members.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dan hebben jullie daar meer geluk met 't weer dan wij Freddy. Is hier al vanaf uur of 20 behoorlijk regenachtig.

Ik ben om +- 01.00 uur naar huis gegaan, toen was het nog heerlijk weer..Wat dat aan gaat hebben we mazzel gehad.

Nu ff de eitjes koken, Ger rekent op zn ontbijt.. :D.. nu nog ff zien hoe ik hem uitleg dat de sinaasappels nog niet rijp zijn om geperst te worden.. :D :D

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie
Ik ben om +- 01.00 uur naar huis gegaan, toen was het nog heerlijk weer..Wat dat aan gaat hebben we mazzel gehad.

Nu ff de eitjes koken, Ger rekent op zn ontbijt.. :D.. nu nog ff zien hoe ik hem uitleg dat de sinaasappels nog niet rijp zijn om geperst te worden.. :D :D

--== Freddy ==--

Ik hoop toch niet dat Ger de enige is voor wie je eitjes moet maken........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie

Ik vond het aan de ene kant heel jammer dat ik afgezegd heb, misschien de volgende keer..

Werken op zondag, jij heb er zin in :D

Ik zal aan je denken......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Inderdaad hebben we met zijn allen een zeer gezellige en superleuke dag/avond/morgen gehad. De opkomst is misschien wat tegen gevallen, maar ik vond het leuk om een aantal leden te onmoeten.

Het eten was zeer goed verzorgd, een dikke pluim voor Freddy en Wilbert en aanhang. Ik ben wel heel erg benieuwd hoe Ger en Anita de nacht in die supergrote tent hebben doorgebracht :DLOL.

Net als wat JP Visser al schreef: VOOR HERHALING VATBAAR!!

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Zeer geslaagd inderdaad, toppie geregeld:ok:

Inmiddels zijn wij net 'n uur thuis, tussendoor een kort nachtje gemaakt in Scheemda en best wel een beetje lamlendig in de benen zeg maar...

Dank voor de organisatie, geluk gehad met het mooie weer zaterdag en dat maakte de dag echt af!

Doen we nog wel eens over hoop ik? Weet eventueel nog wel een barkeeper;)

Alleen moet er dan wel een laptop mee...

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie
Juist Pierre, zo denk ik er ook over, en die heb ik Freddy ook laten weten vannacht, wat mij betreft mag hij ze de rekening sturen van het vlees. Organiseer je iets en zegd dat het betalen wel goedkomt op die avond en dan laten ze je stikken met de handel :mad::hamer:

Ik heb netjes afgemeld, ik hoop toch niet dat dit over mij gaat......Als dat wel zo is ben ik bereid voor 2 mensen alsnog te betalen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie
Nee shompie het gaat idd niet over jou, jij bent de enige die het fatsoen heeft om ff door te geven dat hij verhendert is :ok:

Overigens heb ik nu al die wijn alleen op moeten drinken, het is me bijna gelukt LOL

Heb je nu hoofdpijn of valt het mee.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
heb niemand onder de tafel kunnen drinken maar het was super gezellig en zeker voor herhaling vatbaar, ook de :grote smurf: had goed zijn best gedaan............

Hij was inderdaad weer goed bezig............

[ATTACH=CONFIG]43744[/ATTACH]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden