[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Wereld Omroep Stopt, Truckers Balen


664Freedom

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik denk dat nog wel meer mensen de Wereldomroep zullen missen ..... maar ja ... 'ts ten einde en dan gaat ' onderweg' nog op een andere manier door.

Vele andere nederlanders in het buitenland zullen de wereldomroep blijvend missen ...

Ook een aantal smsjes verstuurd waarvan er slechts twee zijn opgelezen .... wat mij wel opviel is dat van sommige luisteraars vaak smsjes werden voorgelezen ... zijn die soms met koffie en gebak bij onderweg langs geweest ;)

Vaak ook goede onderwerpen .. soms ook te kort.

persoonlijk zat ik niet op al die verjaardagen etc te wachten ... maar goed ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

IK luisterde ook iedere dag naar het programma ''onderweg''

Ik vond het altijd wel een leuk programma, met vaak interessante onderwerpen.

Ik luisterde altijd gewoon op de 1296 Khz middengolf (ik kom zelden het land uit)

Nu wil ik volgende week eens kijken of ik ook via de 6095 Khz KG kan luisteren.

Ik neem namelijk gewoon een wereldontvanger mee in de cabine. Gewoon proberen.:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als je telefoon met internet hebt, kun je een app downloaden. Werkt goed.

Ik heb een telefoon van de baas, maar daarop zit helaas geen internet. Dus....

Er zijn apparaatjes in de handel, als je die in je wereldontvanger plugt kan je de muziek via de boxen van je autoradio ontvangen

Ik wou hem gewoon aansluiten op de AUX ingang van de radio, dit moet kunnen.

Zal morgen even de soldeerbout opstarten om even een passent kabeltje te construeren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik luister heel de dag Nederlandse radio via internet.

En heb die via de AUX lopen.

Kan erg kostbaar worden, als je dat met een nederlands abonnement in het buitenland doet. Maar Arno schreef dat ie het land bijna niet uit komt, zou voor hem ook een goede optie zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(Ex)Forumlid Frans heeft het een paar keer geschreven, die heeft onbeperkt internet. Ook in het buitenland. En dt voor 14,95 per maand.

Dus wat is duur?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De Wereldomroep zendt vandaag voor het laatst programma’s uit in het Nederlands.

Een van de populairste van die programma’s was “Onderweg”, dat vrachtwagenschauffeurs in heel Europa achter het stuur voorzag van informatie en muziek.

De truckers zijn zó gehecht aan dat programma, dat ze samen met de presentator Bob van Beeten van “Onderweg “ het initiatief hebben genomen voor een eigen radiostation: Transportradio.

app_TRS_175x175-75.jpg

Afb.bron

Luister hier na een geluidsfragment

Bron: Radio 1.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vandaag geluisterd op 6095 Khz met mijn Sony wereldontvanger. Antenne gewoon voor het raam, en gewoon een prima ontvangst. Moet de radio alleen nog even aansluiten op de AUX ingang van de radio.

:ok:

Om 12.00 uur na het uitschakelen van Onderweg was er ook nog een Piraat horen op dezelfde freqentie. Deze kon ook ook prima horen.:cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden