[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Andere tijd.


Gast

Recommended Posts

Nou zoveel kilometers had ik ook.

Je moet niet zo negatief zijn. Je heb bij een controlle je uren teminste goed.

Hoop ik teminste. Je blijf immers een Belg. LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik zat net wat tetypen, en zie in me ooghoek wat.

Loopt er en vos langs met een zeemeeuw in zijn bek.

Dat zijn nou leuke dingen om tezien. Niet zo leuk voor die zeemeeuw, maar toch.

Jammer genoeg heb ik geen camera bij me. Maar ik wilde jullie dit niet onthouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou nou, ze weten het bijna.

Vanmorgen om 9.30 kwam er een bericht op de BC. Ik kan om 18.00 een volle vracht laden 40km verderop.

Om 10.00 weer een bericht. Die vracht is vanavond tussen 20.00-21.00 klaar.

De dichtsbijzijnde grens gaat vanavond om 23.00 dicht, volgens de instructie's moet ik er via een andere grens uit. Die grens is altijd open.

Das dan mooi 'klote' wat die weg is van slechte kwaliteit, en ik kom dan niet langs huis.

Om 11.00uur belde de planner. Of ik al wakker was? Ja net, zit aan de koffie. :p

Of ik de berichten had gelezen? Ja heb ik. En de vraag of ik zelf naar Padborg wilde? Ja is goed.

Das mooi, dan kan je vrijdag naar de Volvo, want die auto moet een beurt. Mmm dat word een dagje rondwandelen op Padborg.

Net weer een bericht op de BC, ik kan via de dichtsbijzijnde grens, en dan s'morgens over, en vrijdagmiddag lossen Padborg.

Nou is het even afwachten hoelaat die vis klaar is. Ik hoop optijd, zodat ik vanavond de grens nog over kan.

Als ik de grens vanavond niet haal, dan ga ik denk maar naar huis. Dan mag een collega van me naar Padborg.

Moet nog een uurtje wachten, en dan heb ik me 24uur der op, en zal ik eens richting die visboer rijden.

Zo zie je maar weer, het is altijd wat in de vis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar haal jij het idee vandaan dat me voorraad niet op peil is? Raar volk die semi Noren. :stom:

Volgend weekend midzomer he. Een beetje slimme Hollander is daar op voorbereid. :D

De laatste instructie's waren dus vrijdagmiddag lossen op Padborg.

Aangekomen bij die visboer, leek mijn lading optijd klaar tezijn, zodat ik de grens kon halen.

Maar al denkende had ik er eigelijk geen zin in, dus de planner maar gebeld, met de vraag of een ander naar Padborg kon.

Ze zou even bellen, ik zou het nog horen.

Mooi optijd reed ik weg, en was een uur voor sluitingstijd aan de grens. Daar lagen dus ook de papieren, en daarop stond, Donderdagavond 24.00 Lossen Padborg.

De planner maar weer gebeld, maar die was er van op de hoogte.

En hoe zat het met me collega?

Tja, die neemt zijn tel niet op, of ik nog een tel nr had? Ja die heb ik. :stom:

10min later telefoon, ja me collega wil wel. Mooi, kan ik naar huis.

Ik heb me 4,5uur volgereden en toen maar slaapje doen.

Vanmiddag kwam ik op de zaak, en nam me collega de auto over.

Ik geef op kantoor me papieren af, en de planner vraagt of ik aan het werk kan? :stom:

Niet gelijk donderdagmorgen, maar vrijdag of anders zaterdagmorgen. Naar Padborg.

Heb maar weer ja gezegt.

Na thuis het gras gemaait tehebben, eerst maar eens pilsen.

En vanavond de stad maar even in om voetbal tekijken.

Hollanders zat in de stad denk, want vandaag rijdende waren 1 op de 5 auto's, auto's met geel kenteken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Jasses Willem,vind je het nou niet zonde dat je zoveel tijd in het halen van je rijbewijs gestoken hebt?:D

En zou zo´n computergrasmaaier niet beter voor je zijn?LOL

Geintje natuurlijk,maar bij ons zou de planning pissig zijn,eerst wel zelf door,dan toch weer niet....

Daar is de planning ook pissig maar ze kennen Willem al véél langer als dat wij hem kennen en hebben geen zin in 'discursie'. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ssst niet verder vertellen, maar eigelijk ben ik de planning. :p

Maar als je goed leest, zie je dat het wel in overleg gaat.

Heb wel eens vaker gezegt, hier bepaald de chauffeur meer wat er gebeurt.

Lees maar wat ik schreef, de planner vraagt.......

En ik heb geen 2 jarige opleiding gehad he. Rondje met de Opel Blitz, en had al me rijbewijzen. :ok:

Vroeger...... :D

Ohh, en ps, ik was goed voor 4300km op de teller dit weekje. :zegtniets:

En zelfs nog 24uur gemaakt. :ok:

Moet natuurlijk wel uitgerust thuis komen. :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de shout kwam het vanavond even terspraken. En daarom zal ik het hier typen.

Zoals ik dit verhaal begon op zondag aan de grens.

Maandag begon ik met lossen in Kirkenes, en zou Vadso nog aandoen, en vervolgens verder.

Nou liep het maadag niet zoals geplant, en kwam ik dinsdag in Vadso.

Mandag heeft een Nederlandse charter van ons geladen, maar die had de pech dat zijn auto kapot ging. Maandagavond is zijn vrachtje overgeladen in een andere auto, en kon hij naar de garage.

Ik kreeg maandagavond een smsje van zijn werkgever dat hij kapot stond, en naar de garage in Vadso ging. (Of misschien al stond. Weet ik niet meer, en is ook niet belangrijk.)

Ahfijn, precies tegenover die garage zit een transportbedrijf, en bij dat bedrijf moest ik lossen.

Een vriend van mij rijd al heel wat jaren bij dat bedrijf, en heeft zo nu en dan dienst als planner.

Toevallig had die dat die week.

Even tussendoor, want het zijn echt Noren. De baas van dat transportbedrijf was in Oslo voor klantenbezoek. Vrijdag had die wat gesprekken gehad, en maandag en dinsdag zou dat door gaan. Wat doet zo'n Noor dan?

Nou die vliegt op vrijdagavond naar Hongarije, en op zondagavond weer terug. Wat die daar gedaan heeft laat ik maar even in het midden, maar hij is vrijgezel, en niet vies van damens. ;)

Ik kwam dinsdag in Vadso aan, en zag die Nederlandse trekker staan. Ik klopte op de deur, maar geen reactie. Jammer.

Toen maar naar het transportbedrijf, en daar trof ik me vriend.

Tijd voor koffie, en de foto's uit Hongarije. :D

Heb even wat zitten praten met me vriend, toen er iemand het kantoor binnen kwam. Hij vroeg of we engels praten? Waarop me vriend ja antwoord.

Hij steekt van wal, en begint zijn verhaal.

Ik val hem in de reden, en zeg, je mag ook gewoon Nederlands praten. :D Dat gezicht had je moeten zien. LOL

Heb hem verteld dat ik geklopt had bij hem, en dat ik wist dat die kapot stond. Jaja Willem weet veel. :p

Hij stond op een onderdeel tewachten. Ja weet ik. Gaat dinsdagavond met het vliegtuig op transport vanaf Oslo, is woensdagmorgen in Tromso, en gaat dan met het vliegtuig naar Kirkenes, en dan met de vlieger naar Vadso. Woensdagavond, of donderdagmorgen is het daar, en gaan ze er aan beginnen.

Ik heb daar nog gelost, en heb die chauffeur nog even meegenomen naar me volgende adres in Vadso. Toen moest ik weer verder.

Ik heb toen op donderdag geladen, en hij op vrijdag.

En zo zie je maar, het is een kleine wereld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik schrijf maar verder in dit topic.

Zondag was ik even voor een paar uurtjes thuis.

Ik zou maandag een paar adressen gaan lossen in Noorwegen, en zou een maandag me rijtijd niet volledig gebruiken.

Ik had voor me eigen de planning gemaakt, ik rij zondag 4,5uur, maar dan me rust, en rij maandag het laatste uurtje naar me eerste klant.

De grens waar ik over zou gaan gaat om 7.00 open, en me klant zit 15min rijden verder. Ik verwachten wel dat die klant om 7 of 7.30 zou beginnen.

Zoalles bij elkaar leek me dat een aardige planning voor me eigen.

Zondag ga ik rijden, en na 3 uur komt er een luxe wagen toeterent voorbij, en wijst naar me auto.

Ik kijk in me spiegels, maar zie niks. Na een kilometer komt er een parking. Ik stop en ga kijken wat er aan de hand is.

Oeps, een lekke band. :ja:

Ik kijk onder de trailer, en zie een reserve band..... Mmm dat word dus zelf wisselen.

De bouten gingen vrij makelijk los, en 55min later ben ik weer klaar. Mooi weer een extra zondaguurtje. :p

Maar tevens loop ik gelijk een uur achter op me planning.

Zoals ik schreef, me rijtijd zal ik niet nodig hebben, maar moet wel de nodige kilometers rijden, en wil op maandag leeg komen op 1 adres na. Lees je later wel over. Eerst terug naar die lekke band.

Ik kon dus weer rijden, en belt de planner.

Ik zei, ik maakte net wat leuks mee. Waarop hij zei: Ik ook.

Ohh bel ik je wakker dan? Nee hoor, ik had pizza vanavond.

Ja dat is idd ook leuk.

Ik zei: Ik had net een lekke band, en die heb ik gewisselt. :banaan:

Planner: Dat is goed voor je lichaamsbeweging.

Ik: iid, en leuk om tedoen. :p

Planner: Ja dat hoort bij je werk he.

Ik: Ja, en ik vind me werk leuk. :ok:

Prettige avond verder. Ja jij ook. Dikke doei. :kiss:

Zondag rij ik nog 1,5uur, en dan biertje en snel bijlezen op CF. :ja: En dan Zzzzz.

Maandag laatste stukje naar de grens, papiertjes doen, en naar klantje 1. Gelost, en op naar klantje 2 (180km.)

De planner belt me op, ik moest maar even kijken waar ik die lekke band liet maken.

Ja dat is lekker makelijk. Waar? Kijk maar. Ik zeg ik weet er wel 1, maar daar ben ik straks, en daar ga ik me tijd niet verdoen voor een reserve wiel. En op de terugweg is die dicht, dat weet ik. Hij zegt in Hessing zit er 1. Die gaat om 16.00dicht. Ok zal kijken of ik 'eind' van de dag tijd over heb.

Hij zegt, of anders ga je naar die en die, die is tot 21.00 open. Okey, als ik die kan halen, laat ik hem daar maken.

Ik los in de 2de plaats klantje 2&3, en ga weer verder. Volgende plaats los ik klantje 4&5, en weer op pad.

Ga nog spannend worden. Wil nog 4 adressen lossen in Kirkenes, maar zal er pas om 15.45 zijn. Die band laten maken gaat hem daar alvast niet worden.

Ik los adres 1, en ga snel naar de 2de. Daar ben ik 16.05, en alles dicht.(Winkel) Dat zal tot niet.....:mad:

Dan maar naar de 3de. Ook een winkel, waarvan ik weet dat die tot 17.00 open is. Ik los daar, en vertel van die andere winkel. Ik bel hem wel even zegt de klant. :ok: Hij vraagt, waneer ben je er? 30min, of 1uurtje? Ik zeg doe maar over 1uurtje, want ik moet er nog 1 lossen. Okey geroggelt. :ok:

Op naar me 4de klantje. En om 17.00 ben ik daar klaar. Nu dat winkeltje nog even. Om 17.30 is die man er, en 1 palletje is zo gelost. Pfff toch gelukt. :banaan:

Dan ga ik eerst maar even tanken, want de tuut heeft dorst.

225km tegaan naar me laatste adresje. Dat word dinsdag, en we laden in dezelfde plaatst. Gaat helemaal goed komen. Toch......

Eerst maar 2 uurtjes sturen, en dan even hapje eten. 20.45 ga ik weer verder. Om 21.15 passer ik die bandenboer, dus bandje maken gaat hem niet worden.

En 2 lekke banden in 1 week....... Gebeurt nooit, ok zelden nooit.

s'Avonds kom ik aan bij me laatste klantje, en tijd voor biertje en CF. :banaan:

Dinsdag kan ik kort over zijn. Ik los dat klantje, en blijf heel de dag stilstaan. biertje En heel de dag tijd voor jullie. :kiss:

Word vervolgt......

(Tis Donderdag nu he. ;))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woensdagmorgen telefoon.

Krijg 2 adresjes op om teladen.

Gamvik en Mehamn. Het eind van de wereld. Vroeger viel men daar van de aarde, toen heeft men de aarde rond gemaakt, en gebeurt dat niet meer. :ok:

Gamvik is 4.15u rijden, maar heb tijd ''genoeg'' want hoef zaterdag pas telossen in Denemarken.

Die visboer verteld me dat de visjes over een uurtje klaar zijn. Mooi even tijd voor CF. :ok:

Als de vis klaar is, loop ik naar de achterkant van de trailer, en wat zie ik.......... Een lekke band. :eek:

Eerst die visjes er maar in, en dan proberen die band op tepompen. Maar helaas, de lucht komt er tussen de band en de velg weer uit.

Toen maar eens bellen...... Ze gingen het doorgeven.

Ik rij ondertussen naar Mehamn. Is 20km. In de tussentijd belt men vanuit Denemarken. Je heb een lekke band? Jip, me tweede deze week, en geen reserve wiel meer. Ok, waar ik was? Nou Gamvik, onderweg naar Mehamn. Hij moest het even opzoeken op de kaart......

Hij zou op zoek gaan naar een bandenboer. Ik zeg bespaar je de moeite. In Mehamn zit 1 transportbedrijf, en die moet je bellen, want meer is er daar niet.

Ok, hij ging ze best doen. :D

Ik kom aan in Mehamn en rij naar het transportbedrijf. Daar is niemand, maar na 3min komt er een auto van hun langsrijden.

Ik vertel dat ik ondertussen 2 lekke banden heb, en een nieuwe band nodig heb.

Ok, hij ging het even aan ze'n baas vragen. Met 10min terug.

20min later is die terug, nee ze hebben geen band voor mij, maar als ik naar het tankstation zou rijden hebben ze daar een nieuwe band voor me. Tel nr in me zak, en op naar het ''tankstation''. Groter als 2 pompjes is het niet, dus verwacht er niet teveel van. ;)

Word vervolgt, moet aan het werk. :bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vals alarm.

Ik bel naar het tankstation, maar geen gehoor. Nou is het nog geen kilometer rijden, want groter is het dorp niet. :p

De winkel zit op slot, maar achter het tankstation zie ik iemand bezig in de garage.

Dat blijkt de eigenaar tezijn.

Ik vertel mijn probleem. Maar helaas, hij kan me niet helpen. Ik zeg wel, want daar staan 2 nieuwe banden.

Ja dat wel, maar die zijn voor ze eigen vrachtwagen. Ik zeg, dan bestel je toch weer nieuwe. :D

Ik bel de grote baas in Noorwegen even, dan kunnen ze het er hun eigen taal even over hebben.

Grote smile op zijn gezicht als die de tel terug geeft. Je krijg 2 nieuwe banden zegt die. :ok:

Wij die banden gewisselt, en toen kon ik naar die visboer om de rest teladen.

Het laden en repareren heeft de nodig uurtjes gekost, maar ik heb nog 4.45u diensttijd over, dus kan nog mooi 4,5u sturen. :banaan:

Na 4,5uur zet ik de auto op de parking. Tijd voor biertje en CF dacht ik. Maar eerst even plasje doen.

Aangezien er geen wc is op die parking, zie ik gelukkig wel een oude krant liggen. Ik pis op die krant, en gooi die krant in de vuilnisbak. :ok:

Dat laatste kan iets aan gelogen zijn. :D

Terwijl ik om de auto heen loopt zie ik......... :eek: HEEL WIEL WEG!!!!! :eek:

Ik heb daar eens een tijdje naar staan kijken, en dacht het word steeds gekker. Niks van gemerkt. Dus geen idee waar ik dat wiel verloren ben.

Er zat nog 1moer, en 2 bouten.

Het is ondertussen nacht, en bellen heeft niet veel zin. Ik denk wat na.

En besluit die as op tekrikken en hem met een spanband omhoog tebinden. Zo gezegt zo gedaan.

Dat repareren gaat nog wel even duren, en er zit niks in de buurt waar dat kan gebeuren.

Ik ga daarom nog maar een stuk rijden. Ik stop een paar keer om tekijken, en alles lijkt goed tegaan, dus blijf ik maar rijden.

In Noorwegen is daar niks in de buurt om terepareren, en in het noorden van Finland ook niet. Het is in Finland wel goedkoper als in Noorwegen, dus ik waag het er maar op.

Aangekomen aan de grens maak ik papieren, en heb het er over met de douane. Hij zegt in Kolari kunnen ze dat waarschijnlijk wel maken.

Ik rij dan Finland in. Maar de ogen gaan zwaar worden, en het is nog ''tevroeg'' om tebellen, dus ga ik maar even naar bed.

2,5uur later zit ik aan de koffie, en ga maar eens bellen. Ze gingen Kolari informeren zodat daar de spullen klaar liggen.

Aangekomen in Kolari was het snel gezien. Die konden me niet helpen, want die onderdelen hadden ze niet. Zouden ze moeten bestellen, en dan is het er s'avonds. Na overleg gepleegt tehebben besloten we dat ik maar door zou rijden naar Kemi. Had er al bijna 600km mee gereden, dus die 300km konden daar ook nog wel bij. En maar hopen dat die andere 2 banden het houden.

Aangekomen in Kemi gaat er 2 monteurs aan de gang, en 1,5uur later is alles weer gemaakt, en kan ik weer op pad. :ok:

Word vervolgt......

Want dit verhaal is nog niet klaar. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de mensen die Kemi hebben opgezocht, weten dat dat vlakbij de Zweedse grens ligt.

Ik ga dus Zweden binnen. Na 2 uurtjes sturen word het tijd voor een beetje diesel voor de auto.

Ik draai het tankstation op, en een grote klap.............:eek:

Ik tel rap tot 10, en stap uit.

De middelste as van de trailer staat er scheef onder. 'veerstroppen' afgebroken.

Dat is snel klaar, want daar kan ik niet meer mee rijden.

Ik bel de planner......

We gaan weer bellen.......

Ik tank de auto af, en rij hem zo goed en kwaad als het gaat de parking op. Het is dan 18.00uur.

Even leek het nog of ik weer een lekke band had, maar dat was gelukkig niet zo. Dat wiel stond op een hoger stukje asfalt, en daardoor leek die zacht.

Even later krijg ik telefoon. De garage's in de buurt hebben het druk, het ging daardoor nog wel even duren voor er iemand bij me was.

Nou sta ik al weer een beetje in de bewoonde wereld. En de garage's zitten binnen een straal van 50km.

wachten dus maar. Tijd voor CF. :ok:

Rond 21.00 komt er iemand aangereden van de Scania. Die kijkt er naar, en zegt: dat kan ik hier niet maken, we moeten naar de garage.

En hoe denk jij dat ik kan rijden met die as er los onder? :stom:

Blijven Zweden.......

Hij onder de trailer en sleutelen....

Daarna ging die terug naar de garage om spullen tehalen.

Om middernacht is die terug. Ze hebben die onderdelen niet. Hij geeft me het onderdeel nummer, en zegt dat ik morgen maar moet gaan bellen voor dat onderdeel. Tijd voor biertje en CF. :ok:En dan Zzzzz.

Vanmorgen om 7uur de planner gebelt. Onderdeel nummer door gegeven, en als ze dat hebben kan die gemaakt worden.

De tijd begint langzaam wel ''tedringen'', want ik moet nog wel met een boot mee, en die vis moet door.

Maar ik duik eerst nog even me bed in. Zzzz.

Om 8uur beld de planner. Of ik al gebelt ben? Nee.

8.10 telefoon uit Denemarken. Ik vertel het verhaal, en zeg als je dat onderdeel heb kunnen ze het maken.

En maar weer wachten...... En CF natuurlijk. :D

De telefoon is nog heel wat keren gegaan. Maar om 10uur Finland aan de lijn, ze gingen er niet op wachten, ze gaan een lege auto sturen, en die vracht vis overladen.

Om 11.00 Denemarken aan de telefoon. Dat onderdeel is in Scandinavie niet op voorraad en moet uit Duitsland komen. :stom:

Ik sta ondertussen nog steeds op die lege auto tewachten.

Dan overladen. Die as heb ik ondertussen met 2 spanbanden vast gezet. 1 naar voren, en 1 naar achteren. Denk wel dat er zo mee terijden valt?????

Straks breng ik de trailer naar de garage, en dan maar met de trekker naar huis toe.

Teminste, dat is de planning.

Onderdeel word vandaag met een auto van ons meegestuurt, en maandag gaan ze dan die trailer maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier
willem wat een drama, en zo zie je als een ding verkeerd gaat gaat er meer verkeerd.

soms heb je van die klotenritten dat alles tegenzit en kapot gaat achter elkaar.

je werkgever heeft nog de mazzel dat jij weet wat er wel en niet kan in zulke situaties, menig jong broekie van tegenwoordig zou in de cabine zitten met de handen in het haar en de tranen in de ogen.

waar blijft die klotenmonteur toch, en verrek ik krijg zin in koffie en honger heb ik ook!

Dit had een opmerking van Huub kunnen zijn.

In dit antwoord wordt ook afgegeven op de jonge chauffeur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had bij de eerste lekke band de planner kunnen bellen voordat ik ging wisselen, maar dan krijg je de vraag, zit er een reserve wiel bij? Zo ja, probeer maar tewisselen.

Daarom wissel ik eerst wel, en bel dan wel.

Zelfde als toen ik dat wiel kwijt was. Heeft weinig nut om een planner wakker tebellen.

Ik sta niet ergens in Europa waar om de 100mtr een garage zit.

Daarboven is het ietsje dunner bevolkt. Ietsje maar hoor.:p

Maar me visjes zijn weer aan de rol. :ok:

Nu nog even de trailer weg brengen, en dan naar huis voor koud biertje

Er zit nog wel een klein grapje aan het verhaal.

In dat Gamvik was ik nog nooit geweest, die fabriek is jaren geleden dicht gegaan, en dat is de fabriek die pas geleden weer geopent is.

Gamvik is een klote gat.

Zal er later wel eens foto's van plaatsen.

En nu weet ik waarom de collega's het een klote adres vinden. LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marnix. Het is crisis he, dan word er niet veel verdient. :p

Ben nu thuis, dus eens kijken of ik jullie blij kan maken met wat foto's.

P6270069.jpg

Ze zijn hier de weg aan het vernieuwen.

P6270068.jpg

Wat in de spiegels dan het volgende effect geeft.

P6270071.jpg

Als het dan klaar is, ligt er wel een mooie weg.

P6270072.jpg

Zou een leuke foto zijn voor een puzzel. :D

P6270073.jpg

Hier rij ik van Mehamn naar Gamvik.

P6270074.jpg

P6270075.jpg

Nog rustiger als in Frankrijk. :cool:

P6280077.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat was ook de vraag die gestelt werd. Of ik dat wiel wel had nagetrokken?

Ik zei, nadat we gewisselt hadden heb ik 4,5u gereden, nog geen 300km. Dat wiel moet dan wel erg los gezetten hebben wil ik die verliezen.

En we hebben die wielen vast gezet met zo'n wielmoerenmachine. Zo'n ding op wieltjes.

De andere kant zat met natrekken wel goed vast.

Ik vermoed dat de wielbouten al gebroken waren, of beschadingt. Want als je kijkt zie je dat de wielboutengaten leeg zijn.

Vond trouwens nog een foto.

Eerst het verhaal.

Op de terugweg zag ik een luxe auto in de greppel staan. Op de heenweg stond die daar nog niet. Okey tot zover niks geks.

Toen ik dichterbij kwam zag ik wat er aan de hand was.

Links in de weg zat een gat, de weg gewoon weggeslagen.

klein stukje verder ook een gat.

Ik vermoed dat die luxe wagen dat gat aan de linkerkant heeft proberen te ontwijken en toen ''in'' dat rechter gat terrect kwam, en daardoor in de greppel.

Een foto zeg meer.

P6270076.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden