[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

de 730 doet niet wat die moet doen!!!


Murphy

Recommended Posts

  • Administrators

Van de 166 R730 die hier verkocht zijn doet 10% het niet goed!

Volgens Scania zijn de problemen het grootst onder de Noorse 730, zijn de problemen bekend.... "en er wordt aan gewerkt"...

Maar vlgns deze kippenboer hebben ze nog geen flauw idee wat de oorzaak kan zijn....

Volgens een woordvoerder van de Zweedse kip zijn de probleemwagens in 3 catagorieen in te delen;

1ste vanaf het begint loopt de motor slecht

2e de eerste 60 tot 65.000 km zoals het hoort en dan gaat het fout

3e groep zijn die die de ene dag goed werken en zo op een andere dag slecht lopen....

- Dette skal løses - Transportmagasinet - tungt.no

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • Administrators

Nee, gewaardeerde collega.....Ik bedoel: van de 166 (aantal) R730 (type)......

Vertaald naar NL chauffeurs IQ: er zijn 166 van die R730 kippen verkocht hier en daarvan doen er 10% (16,6 ?!?) niet wat ze behoren te doen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

toch maar dan om volvo vragen :banaan:

Inderdaad! Gewoon een Volvo. Waar Scania 8 cylinders voor nodig heeft, doet Volvo met 6 cylinders. En dan haalt Volvo er ook nog meer pk's uit ook :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Van de 166 R730 die hier verkocht zijn doet 10% het niet goed!

Volgens Scania zijn de problemen het grootst onder de Noorse 730, zijn de problemen bekend.... "en er wordt aan gewerkt"...

Maar vlgns deze kippenboer hebben ze nog geen flauw idee wat de oorzaak kan zijn....

Volgens een woordvoerder van de Zweedse kip zijn de probleemwagens in 3 catagorieen in te delen;

1ste vanaf het begint loopt de motor slecht

2e de eerste 60 tot 65.000 km zoals het hoort en dan gaat het fout

3e groep zijn die die de ene dag goed werken en zo op een andere dag slecht lopen....

- Dette skal løses - Transportmagasinet - tungt.no

Die bij ons doet het geloof ik wel aardig, hoor nooit klachten.

Maar ja wij rijden er ook alleen maar bloemetjes mee, dus niet echt zware vrachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • Forumlid
Inderdaad! Gewoon een Volvo. Waar Scania 8 cylinders voor nodig heeft, doet Volvo met 6 cylinders. En dan haalt Volvo er ook nog meer pk's uit ook :D

Jahaa:ja::D

Die van mij moet nog 'inlopen' maar trekt nu al als een beer.

En de mannen die een volvo, daf, man besturen rijden met de gordijnen half dicht.Ze

schamen dat ze een volvo rijden en geen Scania.

Nuuuh.

Is, gebaseerd op niets meer dan mijn eigen waarneming, eerder andersom.

-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Overdrijven is ook een vak Bas. ik Heb verschillende Scania's gereden (112, 142, 93, 113, 143, 124,164 en een R420) het enigste wat ik in al die jaren verloren ben is het tussenstuk tussen de turbo en de uitlaat bij een 112. ow ja, ook een keer een drijfstanglager:D, mag ook wel eens na 1.7 miljoen km's op de teller en het orginele blok nog. Voor de rest geen klachten over dat merk, alleen de bergruimte is ruk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden