[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

de 730 doet niet wat die moet doen!!!


Murphy

Recommended Posts

  • Forumlid
Je bent dan ook 1 van die > Super Chauffeurs Aanvaarden Nooit Iets Anders :ok:

Ik heb niet zo'n voorkeur voor een merk, rijdt nu in een DAF 105-460. Is iets stugger geveerd dan Scania,maar qua bergruimte kan Scania er niet aan tippen tegenover DAF. Maar zo heeft elk merk wel wat, en ik moet er mee doen wat het baasje mij geeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nope,

wel omdat ik de temperatuur nooit goed kan krijgen in de grote venster MAN.

Bij warm weer krijgt de airco het niet (goed) getrokken,

en bij kouder weer (met verwarming aan) en bewolking (zon/geen zon) dan kan je constant de verwarming aanpassen.

Kort gezegd, als de zon (zelfs een waterzonnetje) op je ruit schijnt dan zit je te bakken.

Het schijnt wel dat de lagere versies daar geen last van hebben, dat hoor ik ook maar vermits wij buitenland rijden met de XXL's.

Qua comfort en bergruimte kan ik echt niet klagen, het is geen slechte auto, alleen die verdomde venster.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het is de enige wagen waar ik mee gereden heb en dit zo fel voel.

Vroeger heb ik nog wel met een Magnum gereden, maar toen hadden we er (nog) geen airco in.

In de regen staan met je dakluik net open (niet weggeschoven, enkel omhoog) is ook geen goed idee..

Ik denk dat ik wel een halve liter water eruit heb kunnen halen, hij was toen al redelijk aan het lekken via de verlichting in het plafond (linkerkant).

Door het schudden van de cabine kwam er nog een flinke teug water uit gelopen.

En ik heb ook regelmatig last van condenswater dat wat lekt via de grote kast boven de ruit.

Al een paar keer gemeld bij ons in de garage, zonder resultaat.

Ook heb ik een eigen (en dikkere) matras erin gelegd omdat ik last van mijn heup krijg met de originele en flink dunne matras.

Extra voordeel daarvan is dat er ook niet zoveel koude doorkomt langs de onderkant in de winter.

Voor de rest is hij prima hoor :D:zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden