Spring naar bijdragen
Tobmaran

De nieuwe Keulse / Venlo Schwanenhaus

Recommended Posts

en er komen kantoren op te staan....

Haha naast al die andere verpauperde troep zeker, wat een giller!!LOLLOL

Dat ze nog maar eens goed nadenken voordat er weer een vastgoedproject begint hier. Er staat hier nog voldoende leeg...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Is nog open, ook ik heb er deze week nog gestaan. In een gesprek aan de toog gaf de eigenaar aan nog een tijd open te zijn, maar dat het in de toekomst een dagzaak wordt en dan misschien zelfs als visrestaurant.

Hendrik

Ik heb thuis weinig te likken dus op naar Venlo

grt. Weske

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kwam regelmatig bij Ludo. Vanmorgen ook maar toen stond ik voor een gesloten deur. Er gaan zat verhalen in de rondte wat er gaat gebeuren met het restaurant, vaak gevoed door hemzelf. Ik heb persoonlijk al verschillende verhalen vernomen. Gewoon, van Ludo. Ik denk dat hij het zelf ook niet weet.

Maar vanmorgen was hij dicht helaas dus nu maar naar Asten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kwam regelmatig bij Ludo. Vanmorgen ook maar toen stond ik voor een gesloten deur. Er gaan zat verhalen in de rondte wat er gaat gebeuren met het restaurant, vaak gevoed door hemzelf. Ik heb persoonlijk al verschillende verhalen vernomen. Gewoon, van Ludo. Ik denk dat hij het zelf ook niet weet.

Maar vanmorgen was hij dicht helaas dus nu maar naar Asten.

Komt een winkel van de firma cranenbroek over ongeveer het gehele terrein maar per wanneer weet ik niet

Grt. Weske

bewerkt door wesley 85

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Van die ene arme Nederlandse chauffeur die er komt

Daar kun je geen bestaan van hebben

En de boord friet is op andere plaatsen ook te koop

Huub

De keren dat ik er kwam zat de hut netjes vol,zeker op vrijdagavond.

En maar bellen naar de vrouw: sorry schat file gehad haal t niet word morgenmiddag

Grt. Weske

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik wou er vanmorgen een uitsmijter eten en douchen. Tent dicht. Toen ben ik doorgereden naar Asten. Daar heb ik een half uur gezeten en toen had ik nog niet eens een bak koffie voor mijn neus dus daar ben ik ook doorgereden.

Toen ben ik maar doorgereden naar Leo. Daar zaten wat chauffeurs van een bedrijf die daar veel auto's heeft staan in het weekend. Ze zaten aan een bak koffie dus mocht ik aanschuiven en kreeg ik alsnog mijn bak koffie en een uitsmijter.

Gelijk nog even zitten praten over vroeger, leuke man is het en een top gastheer voor zijn klanten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik wou er vanmorgen een uitsmijter eten en douchen. Tent dicht. Toen ben ik doorgereden naar Asten. Daar heb ik een half uur gezeten en toen had ik nog niet eens een bak koffie voor mijn neus dus daar ben ik ook doorgereden.

Toen ben ik maar doorgereden naar Leo. Daar zaten wat chauffeurs van een bedrijf die daar veel auto's heeft staan in het weekend. Ze zaten aan een bak koffie dus mocht ik aanschuiven en kreeg ik alsnog mijn bak koffie en een uitsmijter.

Gelijk nog even zitten praten over vroeger, leuke man is het en een top gastheer voor zijn klanten.

Jaja ik kom uit t juiste hoekje van t land

Grt. Weske

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

stond toen altijd een pot tabak op tafel .

ergens anders nooit gezien beste kerel en toffe tent .

grpiet

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites