[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Wanneer mag je IN Europa rijden ?


eriklugt

Recommended Posts

Die militairebasissen zijn toch amirikaans grondgebied?

Die auto's hoeven dan niet terug naar Amirika, want een stukje Amirika hebben ze in Duitsland.

Wij rijden ook zonder spatborden Erik.

Zolang je niet zonder oplegger rijd, zijn ze naar mijn weten niet verplicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat dacht ik ook ja, maar hoe zit dat dan met nieuwe opleggers ? Die moeten toch ook vanaf 2011 dacht ik verplicht uitgevoerd zijn met spatborden ?? Je ziet ze best veel, vaste bak erop en toch spatborden (half rond heb ik het over he, niet die halve dingetjes).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

de trekkers van in N Amerika worden volledig anders gekeurd dan in Europa, iedere dealer kan wagens keuren. Die spatborden zijn in N Amerika niet verplicht over de wielen , ook niet als we solo rijden , heb er trouwens ook geen op.Sommige hebben er wel op , soms van die halve , of gelijk die in Europa of die de 2 assen tegelijk overbruggen.

In Belgie was er vroeger ook geen chauffeursdiploma en ik rij toch ook al 27 jaar , denk daat ze dit nu nog maar hebben van als de eerste chauffeurs zijn afgestudeerd in de scholen.

die Marokkanen zullen wel in regel moeten zijn ivb tacho/digipas van als ze in Europa binnen komen.

bewerkt door Marotrans
Vraag per PB beantwoord
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden