[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

nieuwe freightshaker cascadia


dutchieinquebec

Recommended Posts

  • Forumlid
Friends don't let friends drive a Freightliner.

Het zijn inderdaad goedkoop, slecht afgewerkte bakken.

waat zeg jij Ibo , goedkoop , vergeet dat maar , ik vind dat die veel te duur zijn , heb vorige maand nog naar ene uitgekeken en de zaten ook over de 150 000 $, volvo was met de complete garantie aan 155 000, kenword T700 zonder de complete warrantie aan 141 000, de 680 ± 156 000 ook zonder warrantie, en een stomme peet zat al over de 160 000 + dat ik bij die mannen geen deftige overname kreeg ( max. 25 000 $ voor een wagen van 30 maand oud )

ben tot het besluit gekomen dat ik de mijne maar blijf houden en hopen dat de meeste breuken gedaan zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Met goedkoop bedoelde ik de afwerking en kwaliteit Rudy. Heb nog nooit een freightliner van zeg maar 5 plus jaar oud gezien waar niet van alles afgebroken was binnenin bv.

Ook de deuren.. die zijn 3 cm dik, of dun eigenlijk. Vind een KW echt kwalitatief een superieure wagen.

Dat ding waar ik mee rijd, daar is van binnen werkelijk niks kapot, niks.

Van buiten ook niet....

Hij word trouwens binnenkort gespoten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden