[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

van NL-contract naar Cyprisch-contract


Gast

Recommended Posts

  • Forumlid
Waar haal je dat tarief weg Huub

Toen ik nog lid was van die club, zat hier mijn regio-frits te verkondigen dat het tarief op € 1,25-€ 1,30 per km moest liggen om te overleven.

Toen ik vroeg of hij mij opdrachtgevers wou noemen die dat betaalden wist hij het niet meer.

Heb het voor minder ook wel overleefd, al had ik natuurlijk wel voor alle km dit geadviseerde tarief willen hebben, had ik nu niet thuis gezeten, maar op het terrasbiertje

Op het ogenblik zijn de tarieven zo verschil in

Ik druf ook niks meer te zeggen over de prijzen

Er zijn er die rijden van Dresden naar midden Nederland voor 3oo Euro

Ik weet alleen dat hier en daar veel geld verdient wordt

De prijzen zullen veel meer openbaar gemaakt moeten worden

Dan zal er veel veranderen

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
  • Reacties 177
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Waar haal je dat tarief weg Huub

Toen ik nog lid was van die club, zat hier mijn regio-frits te verkondigen dat het tarief op € 1,25-€ 1,30 per km moest liggen om te overleven.

Toen ik vroeg of hij mij opdrachtgevers wou noemen die dat betaalden wist hij het niet meer.

Heb het voor minder ook wel overleefd, al had ik natuurlijk wel voor alle km dit geadviseerde tarief willen hebben, had ik nu niet thuis gezeten, maar op het terrasbiertje

Ik ga hier niet vertellen in het openbaar voor wat ze ontvangen voor de vracht

Er zijn vrachten die slecht betaald wordt En er zijn vrachten die heel goed betaald wordt

Pak je in Italie op woensdag of donderdag een vracht Die worden meestal heel slecht betaald

Maar kunje op vrijdag Stukgoed laden Ja die worden weer heel goed betaald Zeker als er ADR goed bij zit

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden