[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Administratiekosten...wel/niet betalen...


Murphy

Recommended Posts

  • Administrators

'Overheid verhoogt boetes bij verlies zaak' | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Een hele interessante discussie met toch niet mijn grote vrind Koos.....

Kan een leuke worden, krijgt de overheid zijn zin niet gaan ze als een klein kind wat anders doen om toch maar gelijk te krijgen....

Ben reuze benieuwd hoe deze soap af gaat lopen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb al wel eens gehoord dat iemand tegen die administratiekosten in beroep is gegaan, dit heeft hij toen wel gewonnen. Maar net wat er in het artikel staat, dan worden de boetes wel weer verhoogd met een euro of 10....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Klopt, het zelfde had ik altijd in Italie als ik de bon kreeg bij een restaurantje...

Voorgerecht, hoofdgerecht, bijgerecht, weer te veel wijn... toetje en BESTEK!!!!

Ik weet ook dat je gewoon voor alles betaald maar zo kreeg ik altijd het idee dat indien ik mijn eigen bestek mee zou brengen goedkoper uit zou zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden