[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

E17 België


Bella62

Recommended Posts

  • Forumlid

Zoals jij het in je posting verwoordt, op een neerbuigende verwijtende toon richting de vrouw die zelfmoord pleegde, heeft geen pas. Ik hoop echter dat je het niet op die manier hebt bedoeld.

Wat de "schuldvraag" aangaat, verwijs ik je naar de posting van Europeaan. Voorwat de chauffeur betreft; lees de laatste zin van mijn posting # 83 nog maar eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

Kevin was niet de enigste die er "neerbuigend"over spreekt,maar ik denk dat het wel te begrijpen is,zij is per slot van rekening de"aanstichtster"van deze ellende.

Alleen is het wel zo,en dat vergeten veel mensen,dat zoiets in een opwelling gebeurt,dat wordt niet van tevoren zo gepland.Was er een spoor dichterbij was er nu waarschijnlijk een getraumatiseerde machinist.

Alleen is de nasleep van deze ultieme wanhoopsdaad verschrikkelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Helaas wel, en ik weet dus wèl waar ik over praat!

Nou, pm me maar of geef je mailadres maar eens. Ik heb ook een zelfmoorddaad meegemaakt en kan dan ook geen enkel begrip opbrengen voor een ieder die zoiets van plan is. Mensen die zeggen dat dit in een opwelling gebeurd.... Daar heb je veel aan, moet je tegen de mensen zeggen die het meegemaakt hebben, op moeten ruimen, etc. Maak ik me weer boos.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb zoiets van, als je geen zin meer in het leven hebt. Beëindig het dan op een manier waarbij anderen mensen daar geen trauma aan overhouden. Wat er nu gebeurd is gewoon een heel goed voorbeeld.

Ik heb zoiets van, als je geen zin meer hebt in het leven, neem een verkeerd pilletje of spring in een vat zoutzuur. Maar spring niet voor een vrachtwagen, want daarmee veroorzaak je misschien dat die chauffeur ook geen zin meer in het leven heeft door zoiets.

Dit komt misschien heel hard over, maar de waarheid is soms keihard!

bewerkt door BAS TGX
Stukje toegevoegd.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb zoiets van, als je geen zin meer hebt in het leven, neem een verkeerd pilletje of spring in een vat zoutzuur. Maar spring niet voor een vrachtwagen, want daarmee veroorzaak je misschien dat die chauffeur ook geen zin meer in het leven heeft door zoiets.

Zo denk ik er ook over Bas, maar wat sommigen hier zeggen bij sommigen komt het in een opwelling. Maar ook gebeurt het (vaak zat) dat mensen het allemaal inplannen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Denken jullie nu echt dat iemand die aan zelfmoord denkt zich afvraagt hoe hij/zij dat het beste kan doen zonder anderen "tot last te zijn"?Die mensen zien voor hun problemen nog maar één uitweg en dat is uit het leven stappen.Hoe ze dat doen zullen ze zelf ook niet weten totdat het moment daar is en men op wat voor manier dan ook de daad uitvoert.En of het nu egoistisch is of laf daar denken ze echt niet aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zo denk ik er ook over Bas, maar wat sommigen hier zeggen bij sommigen komt het in een opwelling. Maar ook gebeurt het (vaak zat) dat mensen het allemaal inplannen...

De mensen die "het inplannen" springen denk ik niet voor een auto,die zullen vast wel een extra pilletje nemen ofzo.Voor een auto springen of voor een trein gebeurt denk ik meer in een opwelling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://youtu.be/JEj4dtepnDE

Vandeweek had ik er weer zo eentje. Een Fransoos. In Nederland. Op de A2 Maastricht - Eindhoven. Inhaalverbod, maar hij moest er persee voorbij. Halverwege voorbij geeft die lul richting aan naar rechts. Als ik voor iedereen die me amper voorbij komt terwijl ik maar 85 km/u rij van m'n gas af moet, haal ik geen 600 km per dag...

Hup, hij was er voorbij, en tikte ook z'n rem aan. Niet zo hard als die lul van Wemhoff, maar toch. Ben hem toen toch effe voorbijgegaan en hem naar parkeerplaats gedirigeerd. Opgelost zonder vuisten te gebruiken. Maar krijg er zo de tering van van die imbecielen die je amper voorbij zijn en dan al naar rechts gaan hè. En als ze dan ook nog effe gaan remmen, dan gaat de adrenaline bij Frans1960 iets omhoog.... En het voordeel: dan zijn we niet meer virtueel, maar in de echte mensen wereld... Geen ban's, geen kaarten, maar face-to-face... :cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ehh,Frans,wat voor gereedschap heb je dan gebruikt?:hamer:

Geen gereedschap... Weet niet of het filmpje er nu wel op staat bij posting 102. Had het hier al eens ooit op het forum gezet. De gasten in de personenwagens wordt vaak verweten dat ze het niet snappen. Maar je hebt er ook veel collega's op de vrachtwagen bij die het woord collega niet altijd waard zijn. Waar het in het filmpje om gaat, is dat ik het wel aan zag komen. Dus m'n voet al boven het rempedaal had. Vandaag weer een fransoos langs me. Was net met z'n cabine voorbij, en hup, richting aan naar rechts en langzaam al laten komen.

Ik zal toch niet de enige zijn die dit soort acties (bijna dagelijks) mee maakt?

In 2002 in Bayern, had ik de broer van Rudi Völler, die flikte me dat met z'n Mercedes Coupé. Hij was geirriteerd dat ik m'n DAF voor de Baustelle voor z'n neus naar links had gestuurd. Baustelle voorbij en hij ging me voorbij en naar rechts en op de rem. Iets te hard op de rem. Berg af (was bij Traunstein op de A8), 25 ton ADR erin. Toen wou het Dafje niet meer optijd remmen en zat hij er bij Meneer Völler vol op... Is daarna nog hele rechtzaak van geweest. 2 vrouwen bij hem in de auto hadden een whiplash opgelopen... Voor hem zat nog een vrachtwagen. Hij kon de politie ook niet verklaren waarom hij tussen die vrachtwagen en mij naar rechts ging. Er was geen afrit, niks...

Nu effe terug op dit topic: die vrouw die zelfmoord pleegde, was ergens anders, 10 km verderop ofzo. Had in feite niet direct iets met dit ongeluk te maken. Is de overleden chauffeur van Post Kogeko misschien ook niet ingehaald door zo'n malloot die te vroeg naar rechts ging (en misschien wel op de rem heeft getrapt)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
Ik zal toch niet de enige zijn die dit soort acties (bijna dagelijks) mee maakt?

Frans zeker niet , ik had er vorige week ook eentje , en ook bij mij stond de Cam Carcorder op en daar het mailadres achterop de wagen stond heb ik dat effe lekker gemaild mijn 2 tweede mail aan het bedrijf
Beste Peter , In bijlage een scan van mijn schijf met de snelheid die ikop dat ogenblik aan het rijden waren , na de afrit Geel had ik een open ruimteomdat mijn voorligger die de afrit had genomen , waarschijnlijk kunnen jullievrachtwagens harde dan 89 km/h want de chauffeur was in staat om me voorbij terijden .

Ik probeer om een afstand te houden met de voorligger van+/- 40 meter zeker omdat ik via de radio vernomen had dat er politiecontrole was in Tessenderlo .

Het spijtige is , dat collega chauffeurs “ zoals dezechauffeur van jullie “ hiervan misbruik maken en het gat induiken en dan nogeens de rem aantikken .

Beste

Dank voor de extra info.

We gaan dit voorval zekerbespreken met onze chauffeur en zullen hem ook extra laten begeleiden/evaluerendoor onze mentor-chauffeur.

IK zal maar braaf zijn als ik tussen Maastricht en de Belgische grens Moelingen rij :bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Frans zeker niet , ik had er vorige week ook eentje , en ook bij mij stond de Cam Carcorder op en daar het mailadres achterop de wagen stond heb ik dat effe lekker gemaild mijn 2 tweede mail aan het bedrijf

IK zal maar braaf zijn als ik tussen Maastricht en de Belgische grens Moelingen rij :bey:

Ja inderdaad. Heb dat echt bijna dagelijks. Trouwens ook met Nederlanders. Op andere filmpjes kun je zien dat m'n auto ruim 90 rijdt. Maar in dit met Wemhoff rij ik gewoon 85. Dus iedereen zou me voorbij moeten kunnen. Maar in NL, waar ik meestal maar 83-84 rij, heb ik het al een paar keer gehad, met de "opvolger van Dick Vijn", om het maar te noemen, met z'n witte Renault, dat die er langs gaat, en er gewoon niet voorbij wil ofzo. Laatst ook zo'n failliete uit Rogat, die schijnbaar toch nog rijdt, met z'n DAF's... Ik reed 83. Die gozer heeft er denk ik wel 6 minuten langs gehangen. Moet ik dan van m'n gas afgaan? Heb het bij die uit Rogat toch maar effe gedaan. Je wil niet weten wat voor rij er achter zat, en daar komt bij dat je met zo'n stresspik nooit weet wanneer hij naar rechts gaat. Wordt dan altijd beetje huiverig. Ga voorbij of blijf erachter, maar ga niet met 83,15 km/u iemand inhalen die 83,0 km/u rijdt...

(ik ben trouwens niet altijd sociaal hoor. Ook dagelijks een botte lul in sommige situaties.... Wil me nu niet profileren als de meest sociale chauffeur. Die hebben we al genoeg op het forum, toch?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
He trucker10,dat vind ik nog es een mooie actie!:ok:

Kan die"chauffeur"niets tegenin brengen!

Op het stuk dat die " collega " chauffeur dat deed is er trouwens een inhaalverbod 2vaks snelweg en had hij niet op zijn rem gaan staan had ik zeker niks ondernomen . Het filmpje heb ik 's avonds overgemaakt aan zijn firma .
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Frans, vind dat filmpje van jou met die Wemhoff zo geweldig. Gewoon ff een uur op de toetert hangen, en hij trapt als een debiel op de rem en je hoort je gasstelletje met pannetje vooruit vliegen.

En Lionel Richie op de achtergrond maakt het helemaal af.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en je hoort je gasstelletje met pannetje vooruit vliegen.

En Lionel Richie op de achtergrond maakt het helemaal af.:D

Dat was geen gasstelletje met pannetje, dat was het kunstgebit van Lionel Richie...

Als het donker is en Lionel lacht, kun je hem zonder licht zien lachen :cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Reindert

Je zult dit altijd blijven houden, dat als jij voldoende afstand houdt, dat er dan een ander komt welke dan in dit gat duikt. Als een vrachtwagen het gat niet dicht, dan dichten de pkw`s dit gat wel.

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast lexio 80

Vandaag is de uitvaart van Arthur geweest en het was een zeer indrukwekkend aangezicht zo'n 20 losse trekkers en een bakwagen die hem op z'n laatste reis hebben begleid onder begleiding van motoragenten...... Bij deze wil ik de gene die hier op het forum hun respect hebben betuigd bedanken. Het kippenvel staat nog op m'n armen. Dit topic mag van mij ook wel gesloten worden, gezien de laatste reacties die niet meer ove dit onderwerp gaan!

Wees jezelf er zijn al andere genoeg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
Met een convoi van collega's en vrienden werd hem de laatste eer bewezen.

Ik kan geen beeldje(s) bekijken op de link naar FB , zijn deze openbaar geplaatst ? . Sterkte aan de lege dagen die nu aanbreken en met het verwerken van het verdriet .
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden