[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

E17 België


Bella62

Recommended Posts

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Gast trucker10

Ik heb een paar foto's overgenomen op Facebook , deze zijn © Hulpdienstenforum Vlaanderen ( Franky Firefighter )https://www.facebook.com/media/set/?id=1291097610&tid=249859395085332&frecId=false&skipClustering=true&qn=1339408529&success=3&failure=0&set=oa.346562625415008 Moet voor de hulpdiensten bijzonder hard zijn geweest , eerder was een vrouw uitgestapt en onder een vrachtwagen gelopen , waardoor deze file is ontstaan en ook een zware balans eist . R.I.P. en sterkte aan alle betrokkenen .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hoorde net het verslag op de radio, moet vreselijk zijn daar! Post Kogeko is toch Terneuzen? Waarschijnlijk chauffeur uit de regio dan.

Ik wil er ook inderdaad de foto's niet van zien en inderdaad er weer eens iemand die zo nodig voor een vrachtwagen moest springen wat de oorzaak was van de file, paar weken geleden was er daar ook al een vrouw die dat probeerde. Waarom kunnen die niet op een rustig plekje zonder anderen erbij te betrekken zelfmoord plegen?

Heel veel sterkte voor de betrokkenen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Reindert

@Bella62:

Waarom kunnen die niet op een rustig plekje zonder anderen erbij te betrekken zelfmoord plegen?

Omdat er van die dwaze en onbegrijpelijke politici zijn welke tegen euthanasie zijn, waardoor mensen een andere weg kiezen voor het plegen van zelfmoord!

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Post Kogeko komt bij mijn weten uit het Westland. Maasland of zo.

En die foto's. Tsja. Goed om iedereen weer eventjes op de feiten te wijzen. En op het belang van afstand houden. (al veroordeel ik hier niemand, op die weg kun je bijna niet normaal afstand houden.)

Maar zoiets op facebook plaatsen is wel het laatste wat ik zou doen. Dat neigt een beetje (of zelfs meer dan een beetje) naar sensatie-zucht. Bah!

zie ze veel in de regio rijden, als je al foto's gemaakt hebt, hou je ze voor jezelf en als iemand erom vraagt zou je ze kunnen geven, net zoals toen met dat ongeluk van Swagemakers. Ik vind niet dat je die foto's "zomaar" moet plaatsen, daarom is dat deel van het forum ook afgesloten en terecht. Moet voor de nabestaanden erg pijnlijk zijn dat die beelden blijven rouleren op internet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zo verdomme, hiet krijg je echt een naar gevoel van. Sterkte voor de nabestaanden!

En ja Rob, het kan niet vaak genoeg gezegt worden dat er afstand gehouden moet worden en nog blijven er van die kl**tzakken die op de bumper blijven zitten. Niet dat deze chauffeur zich daar schuldig aan heeft gemaakt, dat zal onderzoek wel uitwijzen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
@Bella62:

Omdat er van die dwaze en onbegrijpelijke politici zijn welke tegen euthanasie zijn, waardoor mensen een andere weg kiezen voor het plegen van zelfmoord!

Groet,

Reindert

maar vaak zijn het niet deze mensen die euthanasie willen. Vreselijk voor de nabestaanden als je geliefde door een zelfmoordactie van een ander verongelukt!

Hoorde zojuist dat de E17 waarschijnlijk de hele dag nog problemen gaat geven, ze geven omleidingsroutes, maar ik denk dat "onze" chauffeurs dus ook met veel vertraging komen, zal dus met een beetje pech laat worden vanavond, als iedereen later komt laden/lossen. Ik heb late shift, moet van 13.30 tot 21.30 uur. Gelukkig rij ik zelf via de polder en zal er weinig mee te doen hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
Leuke foto's voor op je Facebook... Ben je dan niet een beetje ziek?

Als je de groep bekijkt waarop ik deze gepost heb Truck-Accidents voel ik me der niet ziek bij , maar geen probleem we houden het voor bekeken en sturen geen link meer door . Blijkbaar wordt het toch niet gewaardeerd dat we beelden van ongevallen met trucks hier op het forum plaatsen . Groet Daniël Lommers ( Trucker10 )
Dat neigt een beetje (of zelfs meer dan een beetje) naar sensatie-zucht. Bah!

Ik dank voor de leuke tekst .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Reindert
Als je de groep bekijkt waarop ik deze gepost heb Truck-Accidents voel ik me der niet ziek bij , maar geen probleem we houden het voor bekeken en sturen geen link meer door . Blijkbaar wordt het toch niet gewaardeerd dat we beelden van ongevallen met trucks hier op het forum plaatsen . Groet Daniël Lommers ( Trucker10 )
Dat neigt een beetje (of zelfs meer dan een beetje) naar sensatie-zucht. Bah!

Ik dank voor de leuke tekst .

Waarom? Gewoon blijven plaatsen deze foto`s van ongelukken! En laat je niet door anderen van de wijs brengen, want dit is een vrij forum voor een ieder!!!

En zolang een van de admins niets zegt, kun jij hier plaatsen wat jij wilt!!!

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een paar foto's overgenomen op Facebook , deze zijn © Hulpdienstenforum Vlaanderen ( Franky Firefighter )https://www.facebook.com/media/set/?id=1291097610&tid=249859395085332&frecId=false&skipClustering=true&qn=1339408529&success=3&failure=0&set=oa.346562625415008 Moet voor de hulpdiensten bijzonder hard zijn geweest , eerder was een vrouw uitgestapt en onder een vrachtwagen gelopen , waardoor deze file is ontstaan en ook een zware balans eist . R.I.P. en sterkte aan alle betrokkenen .

Vind dat dat wel moet kunnen, die foto's plaatsen. Zo heb je een idee, want had uit de tekst niet gedacht dat het zo erg zou zijn...

Weet je als ik die auto van Post Kogeko zie hè. Daar zat een chauffeur in. Ik gok een Nederlander (maar dat maakt verder niet uit). Die heeft misschien vrouw en kinderen, en die heeft hij zondag of vrijdag of wanneer dan ook nog gezien en gezegd: "tot maandag dan, ik zal jullie missen". En dan in één keer is het over en uit. Afgelopen. Dat is triest hè. Als je daar over nadenkt, dan gaat dat best wel diep hè... Ik ga er altijd vanuit dat ik weer een keer thuis kom. Maar zo van zelf sprekend is het niet hè... Bij deze ook succes aan alle nabestaanden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10

@ RobNiat , ik heb de Facebook groep niet zelf opgericht ben als beheerder aangeduid door de oprichter , op mijn persoonlijk FB deel ik andere bezigheden .:ja: @Reindert Thx , maar een paar beelden zeggen zoveel meer dan een halve krant volgeschreven , vandaar dat ik deze met het forum wil delen en zeker omdat er een Nederlandse collega trucker tijdens zijn werk is omgekomen . ( lees collega omdat ik ook vrachtwagen chauffeur ben ) . @Frans ik was mijn tekst aan het typen toen jij het al postte ;) beelden zeggen meer dan woorden .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
Vreselijk ongeluk weer.

Zo komen er regelmatig dodelijke ongelukken in het nieuws in Belgie. Het blijkt dus toch gevaarlijk(er) in Belgie, of zou men daar allemaal minder afstand houden?

Iets wat ik vorige week maandag las via een tweet bericht
[u][color=#ff3300][b]db[/b]‏[/color][color=#ff8466]@[/color][b][color=#ff3300]dbruckmann[/color][/b][/u]Regenweer, bij het oprijden van de [url="https://twitter.com/#!/search/%23E17"][color=#ff8466]#[/color][b][color=#ff3300]E17[/color][/b][/url] in [url="https://twitter.com/#!/search/%23Gent"][color=#ff8466]#[/color][b][color=#ff3300]Gent[/color][/b][/url] een muur van Nederlandse [url="https://twitter.com/#!/search/%23vrachtwagens"][color=#ff8466]#[/color][b][color=#ff3300]vrachtwagens[/color][/b][/url], blind rijdend, geen afstand houdend. Onverantwoord

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Weet je als ik die auto van Post Kogeko zie hè. Daar zat een chauffeur in. Ik gok een Nederlander (maar dat maakt verder niet uit). Die heeft misschien vrouw en kinderen, en die heeft hij zondag of vrijdag of wanneer dan ook nog gezien en gezegd: "tot maandag dan, ik zal jullie missen". En dan in één keer is het over en uit. Afgelopen. Dat is triest hè. Als je daar over nadenkt, dan gaat dat best wel diep hè... Ik ga er altijd vanuit dat ik weer een keer thuis kom. Maar zo van zelf sprekend is het niet hè... Bij deze ook succes aan alle nabestaanden.

Ja Frans, dat zijn dingen waar je eigenlijk nooit bij stilstaat, alleen bij zulke berichten als deze.

Eigenlijk moet je er niet teveel bij nadenken, want dan word je gillend gek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Frans ik was mijn tekst aan het typen toen jij het al postte ;) beelden zeggen meer dan woorden .

inderdaad. Bij sommige bedrijven heb je dat ook met ladingzekering. Vandaag moest ik ook laden, en een blaadje tekenen dat ik de lading goed vast zou zetten. Okay, zal wel. Maar hangen er dan een paar foto's hoe het eruit ziet als het fout gaat, dan denk je wel eens een paar keer na om zo maar weg te rijden, dat maakt impact

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
hoe zou je vrouw die achterblijft met .............
zelf ben ik vader van een 2ling nu 9 jaar en nog een zoontje van 5 jaar . Ik vermoed dat onze vrouwen ook wel TV , radio of andere media horen , bekijken . In 2009 ben ik zelf betrokken geraakt in een kop staart op de beruchte E313 . Met de zoon van 9 ben ik 3 weken geleden naar de Scania gge moeten rijden hij wilde onze " black beauty " die in een kop staart ongeval op de E411 betrokken was geraakt perse zien . De vrouw en kinderen weten heel goed dat dit kan gebeuren , daarom dat ik ze de volle aandacht geef , want morgen kan het al te laat zijn . Ik wens het niemand en wil dat iedereen na zijn rit terug behouden thuiskomt .
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
Vandaag moest ik ook laden, en een blaadje tekenen dat ik de lading goed vast zou zetten. Okay, zal wel.
Tegenwoordig heeft 90% van de gsm's een camera , ik beschik over een .....Phone als ik daar een foto met maak staat het uur , de coördinaten ( gps positie ) allemaal erbij , gelukkig rij ik 95% hangende kledij , der mag al eens iets vallen , maar als ik naar de haven in Antwerpen moet is het al eens nodig om een fotootje te schieten hoe je lading eruitziet voor en tijdens het laden en eventueel krijgt de baas dit al door via de mail functie .
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
ieder mens zit anders in elkaar

Die van mij heb ik tijdens mijn werk leren kennen , ze kent de gevaren , zelf werkt ze bij Deventer logistics ( België Vilvoorde ) als heftruck bestuurster , der is ook kans dat ze een pallet verkeerd manipuleert en deze de veiligheidskooi verplet als die van 7 meter hoog naar beneden buitelt .
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De chauffeur die verongelukt is heet Arthur! Het was de fijnste collega die ik ooit gekend heb, altijd correct, nooit gestrest! Als iemand zich niet op liet jagen was het Arthur wel, een voorbeeld voor ons allen! Ik hoop dat we uit respect alle meldingen van zelfmoord, afstand houden en dergelijke op een andere pagina kunnen zetten!

En ik ben blij dat ik die foto's van Facebook heb gezien want zo weet ik tenminste dat hij weinig geleden heeft!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Net een uurtje geleden gebeld door een ex-collega van mij met de mededeling 'het is er 1 van ons'.

Chauffeur had dan waarschijnlijk als standplaats Ridderkerk.

Ik persoonlijk kijk veel foto's van ongelukken, puur uit interesse of er een bekende tussen zit.

Mocht mijn ex-collega vanmorgen niet gebeld hebben en ik had de foto's gezien had ik als eerste aan hem gedacht want hij rijd met zo'n zelfde trekker daar.

Waar ik meer moeite mee heb is dat geroddel en gediscuseer over het hoe en waarom.

Je kan de voorzichtigste en beste chauffeur van de wereld zijn en goed bij je collega's en vrienden liggen en je let even 5 seconden niet op en je kan in zo'n situatie terrecht komen, hoe zou het dan voor deze man zijn familie moeten zijn om de reacties te lezen......

Met foto's of nieuws berichten over ongevallen heb ik geen probleem wel met de discussie die erna word gevoerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Vreselijk ongeluk weer.

Zo komen er regelmatig dodelijke ongelukken in het nieuws in Belgie. Het blijkt dus toch gevaarlijk(er) in Belgie, of zou men daar allemaal minder afstand houden?

Een idee,maar zou het kunnen liggen aan het filedetectiesysteem en de daaraan gekoppelde matrixborden die wij in NL hebben?

Dat je toch eerder gewaarschuwd wordt.

En daaraan verbonden dat NL-chauffeurs daar zo door"verwend"zijn dat ze onbewust in het buitenland"minder"opletten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden