[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

E17 België


Bella62

Recommended Posts

Gast trucker10

Het was voor de Nederlanders gisteren een zware dag op onze Belgische wegen . Bij de wanhoopsdaad was ook een Nederlandse trucker onvoorzien het slachtoffer . Voor deze man ook heel veel sterkte om dit te verwerken .

Nog meer leed

De wanhoopsdaad liep niet alleen voor Christine D.C. dramatisch af. De Nederlandse trucker die haar had aangereden werd compleet overstuur naar huis gebracht. ‘Hopelijk komt het nog goed met hem', vertelt men bij zijn werkgever SMD Rossum. ‘Hij wordt nu goed opgevangen, want hij is volledig in shock.'

Bron : kan je hier verder lezen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Willem zoals ik eerder al zei: het is onmogelijk om altijd voldoende afstand te creëren op zo'n drukke weg als de E17.

Maar wat mij opvalt is dat de middelste rijstrook over het algemeen bevolkt word door 'collega's' (ook NL) die kilometers lang achter elkaar zitten met amper 10 meter afstand, en er zo dicht opkruipen dat het overzicht totaal ontnomen is. Dat ze dan zelf niet meer verstand hebben begrijp ik niet, levensgevaarlijk gewoon.

Eén remactie en het is bingo. En dat is gewoon de dagelijkse praktijk tussen Antwerpen en Kortrijk, niet anders.

Daarbij suggereer ik overigens niet dat de chauffeur van Post ook doelbewust te kort op zijn voorligger heeft gereden voor daar weer talloze reacties over komen.

Je hebt wel een punt, hoeveel zitten er niet vlak achter je als je 82 rijdt en hoeveel komen er niet terug na het inhalen met een minimale tussenruimte? Hoeveel zie je er niet nog geen meter achter een personenauto rijden in de 80km zone?

Overigens denk ik wel na diverse media te hebben gelezen dat het een moment van onoplettendheid is geweest en te dicht op de voorganger, die file stond er al een uur nadat die zelfdoding had plaats gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zelfs als we allemaal netjes ong 50mtr afstand houden en drie wagens voor je gaat iemand vol in de ankers omdat zo``n geflipt wijf er ff een eind aan wil breien moet je heel erg bij de pinken zijn om op tijd te kunnen stoppen. Als je op dat moment ook maar ff in je spiegel kijkt of op je tach om te kijken hoe lang je nog kunt rijden klap je er op.....

Ik kan geen sympatie op brengen voor de actie van die vrouw, dat ze er een eind aan wil maken moet ze dan nog zelf weten(arme kindjes), maar schrijf dan een brief en spring in een vat zoutzuur, dam moet niemand de rotzooi opruimen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik kan geen sympatie op brengen voor de actie van die vrouw, dat ze er een eind aan wil maken moet ze dan nog zelf weten(arme kindjes), maar schrijf dan een brief en spring in een vat zoutzuur, dam moet niemand de rotzooi opruimen...

Zo denk ik er ook over, daarbij helpt ze ook nog een chauffeur zover over de zeik dat die man misschien zijn beroep niet meer kan of wil uitoefenen. In ieder geval heeft ze het al wel voor elkaar dat mede door haar actie een chauffeur is omgekomen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

en waar is er een 80km zone op de e17 bij mijn weten nergens in belgie is het nog altijd 90 behalve in de werken

Je hebt wel een punt, hoeveel zitten er niet vlak achter je als je 82 rijdt en hoeveel komen er niet terug na het inhalen met een minimale tussenruimte? Hoeveel zie je er niet nog geen meter achter een personenauto rijden in de 80km zone?

Overigens denk ik wel na diverse media te hebben gelezen dat het een moment van onoplettendheid is geweest en te dicht op de voorganger, die file stond er al een uur nadat die zelfdoding had plaats gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Voor de geïnteresseerde

Arthur wordt zaterdag in Rotterdam gecremeerd er is door een collega van hem een idee gekomen om hem met een aantal trekkers van mensen die hem gekend hebben hem van s-Gravenzande naar Rotterdam te begeleiden.

Dit gebeurd met toestemming van de familie, geïnteresseerde kunnen kontakt opnemen met Willem Wissenburg of mag ook met mij via pm.

De crematie is om 13.30uur waarna er gelegenheid is tot condoleren.

gr.Cees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zelfs als we allemaal netjes ong 50mtr afstand houden en drie wagens voor je gaat iemand vol in de ankers omdat zo``n geflipt wijf er ff een eind aan wil breien moet je heel erg bij de pinken zijn om op tijd te kunnen stoppen. Als je op dat moment ook maar ff in je spiegel kijkt of op je tach om te kijken hoe lang je nog kunt rijden klap je er op.....

Ik kan geen sympatie op brengen voor de actie van die vrouw, dat ze er een eind aan wil maken moet ze dan nog zelf weten(arme kindjes), maar schrijf dan een brief en spring in een vat zoutzuur, dam moet niemand de rotzooi opruimen...

Haakie, ik ben het volledig met je eens. Als ik dat artikel bekijk wat hierboven gepost is word ik ook weer boos....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zo denk ik er ook over, daarbij helpt ze ook nog een chauffeur zover over de zeik dat die man misschien zijn beroep niet meer kan of wil uitoefenen. In ieder geval heeft ze het al wel voor elkaar dat mede door haar actie een chauffeur is omgekomen!

Ik kan je verzekeren, je moet heel sterk in je kop zijn wil je hier mee om kunnen gaan, dit draag je altijd met je mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Voor de geïnteresseerde

Arthur wordt zaterdag in Rotterdam gecremeerd er is door een collega van hem een idee gekomen om hem met een aantal trekkers van mensen die hem gekend hebben hem van s-Gravenzande naar Rotterdam te begeleiden.

Dit gebeurd met toestemming van de familie, geïnteresseerde kunnen kontakt opnemen met Willem Wissenburg of mag ook met mij via pm.

De crematie is om 13.30uur waarna er gelegenheid is tot condoleren.

gr.Cees

Cees, een pm sturen lukt niet. Staat uit zeker?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Voor de geïnteresseerde

Arthur wordt zaterdag in Rotterdam gecremeerd er is door een collega van hem een idee gekomen om hem met een aantal trekkers van mensen die hem gekend hebben hem van s-Gravenzande naar Rotterdam te begeleiden.

Dit gebeurd met toestemming van de familie, geïnteresseerde kunnen kontakt opnemen met Willem Wissenburg of mag ook met mij via pm.

De crematie is om 13.30uur waarna er gelegenheid is tot condoleren.

gr.Cees

Ik wens iedereen zaterdag heel veel sterkte en zeker de komende tijd om het een plaatsje te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik kan je verzekeren, je moet heel sterk in je kop zijn wil je hier mee om kunnen gaan, dit draag je altijd met je mee.

Ook die chauffeur wens ik heel veel sterkte en ik hoop dat hij de kracht vindt om toch weer te gaan rijden :kiss:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Jaaprutten

Even een Bericht namens Marco Haneveld en Willem Wissenburg. Het is niet de bedoeling dat dit een truck begrafenis word. Er zullen idd trekkers meerijden in de stoet maar dit zijn enkel collega's en een aantal vrienden. Het word geen lange sleep toeterende V8's. Naar ik begrepen heb stelt de familie hier geen prijs op. Marco is een aantal oproepen tegen gekomen online om massaal hier naartoe te komen maar dat is niet de bedoeling als je Arthur niet gekend hebt. Mocht je ergens een oproep tegenkomen aub laten weten dat dit niet de bedoeling is.

Namens Marco; Jaap Rutten (planner en ex-chauffeur post-kogeko)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Reindert

@Pierre: +- 3 weken geleden is er voor mijn ogen bij wegwerkzaamheden in België, waar 70 km/h gereden mocht worden, een Nederlander van de weg geplukt, omdat deze het nodig vond, stukken harder door deze wegwerkzaamheden te kunnen rijden! Dus er wordt wel degelijk gecontroleerd. Misschien te wijnig, maar toch.

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zelfs als we allemaal netjes ong 50mtr afstand houden en drie wagens voor je gaat iemand vol in de ankers omdat zo``n geflipt wijf er ff een eind aan wil breien moet je heel erg bij de pinken zijn om op tijd te kunnen stoppen. Als je op dat moment ook maar ff in je spiegel kijkt of op je tach om te kijken hoe lang je nog kunt rijden klap je er op.....

Ik kan geen sympatie op brengen voor de actie van die vrouw, dat ze er een eind aan wil maken moet ze dan nog zelf weten(arme kindjes), maar schrijf dan een brief en spring in een vat zoutzuur, dam moet niemand de rotzooi opruimen...

Daarom heet zoiets ook "wanhoopsdaad"een mens denkt daar niet over na,of je daar eventueel anderen mee lastig valt,denk je daar wel over na ,pleeg je geen zelfmoord.

Zij is de veroorzaker van die file,maar niet de oorzaak van het ongeval van onze collega van Post -Kogeko,de man had de pech dat hij t te laat opmerkte,vandaag hij, morgen wij.

Hard dat ik t zeg misschien ,maar zo is t toch?

Nu was t een vrouw die zelfmoord pleegde die een file veroorzaakt,morgen duwt iemand op een knop om de V Brienenoordbrug te openen en in de file bij Zwijndrecht rijdt iemand zich dood,,,is daar die brugwachter dan schuldig aan??nee toch?

Neemt niet weg dat t verschrikkelijk is voor hen die achterblijven,maar we moeten wel effe met allebei de benen op de grond blijven staan.

Gr Peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nog zo'n ongenuaceerde opmerking:

Zo denk ik er ook over, daarbij helpt ze ook nog een chauffeur zover over de zeik dat die man misschien zijn beroep niet meer kan of wil uitoefenen. In ieder geval heeft ze het al wel voor elkaar dat mede door haar actie een chauffeur is omgekomen!

Deze vrouw was depressief, zo staat in het artikel. Jij weet waarschijnlijk niet waar je over praat, en dan kun je je beter van dit soort verwijtende opmerkingen onthouden.

Dat neemt niet weg dat ik het verschrikkelijk vind voor iedereen die het betreft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Brutaal vraagje.

Betreft dit Arhur die vroeger bij Mick Uitman heeft gereden?

Vind dit niet echt brutaal Willem maar over welke tijd gaat het, ik weet dat hij bij Bos brothers heeft gereden dat was toen je nog moest inklaren en erna bij Thomas Boers uit H.v.Holland dan na 2 kleine westlandse ondernemingen is hij bij Post Kogeko terecht gekomen.

gr.Cees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nog zo'n ongenuaceerde opmerking:

Deze vrouw was depressief, zo staat in het artikel. Jij weet waarschijnlijk niet waar je over praat, en dan kun je je beter van dit soort verwijtende opmerkingen onthouden.

Dat neemt niet weg dat ik het verschrikkelijk vind voor iedereen die het betreft.

Ik denk dat jij ook niet weet waar je over praat, toch? Of heb jij zoiets meegemaakt dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden