[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

E17 België


Bella62

Recommended Posts

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Vandaag is de uitvaart van Arthur geweest en het was een zeer indrukwekkend aangezicht zo'n 20 losse trekkers en een bakwagen die hem op z'n laatste reis hebben begleid onder begleiding van motoragenten...... Bij deze wil ik de gene die hier op het forum hun respect hebben betuigd bedanken. Het kippenvel staat nog op m'n armen. Dit topic mag van mij ook wel gesloten worden, gezien de laatste reacties die niet meer ove dit onderwerp gaan!

Wees jezelf er zijn al andere genoeg!

Wat een mooi gebaar van de collega's jongens van post en familie heel veel sterkte met dit verlies heb respect voor jullie om dit te kunnen doen .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag dat Motaarke ook zoiets had meegemaakt als ik. Een Tsjech die hem half voorbij is en dan al naar rechts duwt. Vraag me af of dat wel eens fout gaat dan, en eigenlijk ook nog steeds of zoiets bij dit ongeluk op de E17 nu ook is gebeurd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik had hem zien komen , Frans , en dan ben je toch een stukje voorbereid erop.

Gelukkig kon ik naar links , maar soms lukt dat ook niet en dat zit je toch met een dik ei in je broek.

2 a 3 maal in de maand , maak ik zoiets mee.

Ik zou er niet van staan te kijken , moest het ongeval op de E17 ook zo zijn gebeurd , er voor in en dan alles dicht gooien , omdat het ietjes verder stil staat .

In ieder geval veel sterkte en moed aan de nabestaanden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden