[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Chauffeur op A73 doodgereden


jopse

Recommended Posts

je kan zeggen wat je wil maar degene die die vent heeft aangereden heeft maar even 85km!!!! doorgereden na een ongeval.

zou hij dat gedaan hebben met het idee ach ik ga vanmiddag na het werk wel even naar politieburo om aangifte te doen?

wat wel voor die gast spreekt is het volgende; hoe kan hij geweten hebben dat die vent over een paar maanden papa zou worden?

Kees, dat van vader worden wist hij natuurlijk niet, en ik bedoel ook nergens dat hij bewust die chauffeur heeft aangereden natuurlijk. Maar waar het inderdaad om gaat is het doorrijden. Wat Freddie al schreef: neem je verantwoording en meld je zelf. Dan is het een ongeluk. Neem niet eens aan dat je er in NL een gevangenisstraf voor krijgt. Maar nu is het gewoon doorrijden na een dodelijk ongeluk. Vind dat toch wel wat anders. En daar hoort ook een andere straf bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

@Pierre: in het gras sta je nog veiliger dan op de vluchtsrook hoor;)

laatst in february reden ik en me 2 collegas richting Geneve, we reden al nog in belgie voor Luxenburg. We moesten ff 3 kwartier pakken en vlakvoor de parkeer plaats stopten we op de vluchtstrook...en ik was de laatste wagen...stond met me trailer assen iets over de lijn...maar net binnen de invoegstrook...de collegas zei...we gaan hier ff rust maken...ik voelde me niet veilig daar....dus ik zette vor de zekereid me alarm lichten aan en soms ff op de rem trappen als ik een wagen achter langs zie rijden. ik was blij dat rust over was en we weer gingen rijden.

Triest dat de rijtijden wet er juist voor zorgt dat er zulke gevaarlijke omstandigheden ontstaan. Op de parking had je vast veiliger gestaan.

Maar zou je de volgende x niet gewoon een parking eerder nemen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het is al erg genoeg wat er gebeurt is

Nu iets anders

Wat had hij daar te zoeken

Iedere chauffeur weet dat die kant levens gevaarlijk is

Het bedrijf en de chauffeur zijn bekende van een famillie van mij

Ze zijn een dag er na mij zelf komen vertellen

Maar ik wist het al Alleen ik wist niet wie

Verder wil ik er mij niet over uit laten

huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Tjonge jonge Jongens, wat zijn we weer lekker aan het speculeren, moet iedereen het altijd beter weten, het feit staat, er is een collega doodgereden door een andere collega, dat zal zeker niet bewust gedaan zijn.

En of die chauffeur die doorgereden is iets gemerkt heeft staat vast, maar niet wat die heeft opgemerkt, laat die blauwe jongens dat maar uit zoeken.

Niet ieder chauffeur is zo slim om 1 en 1 op te tellen en te denken laat ik eens gaan kijken of ik een paar kilometer terug een chauffeur geraakt heb die nu dood op het asvalt ligt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
laat die blauwe jongens dat maar uit zoeken.
Dat is inderdaad het werk van de blauwe jongens ( parket ):ok:
Niet ieder chauffeur is zo slim om 1 en 1 op te tellen en te denken laat ik eens gaan kijken of ik een paar kilometer terug een chauffeur geraakt heb die nu dood op het asvalt ligt.
En hier komen mijn haren recht , als je suf achter je stuur zit , zoek je een parking op , hoor je ook geen geluid van dat er iets ZOU losgekomen zijn van je lading , als je al niet meer weet wat je onder de baan tegenkomt dan is het HEEL erg gesteld . Persoonlijk heb ik ook al momenten meegemaakt dat ik halve maanbruggen zag ( Oost-Duitsland toen ik naar Polen reed ) , vrachtwagen op zijn kant en dat die plots verdwenen waren , dan had ik wel het besef dat ik de eerst volgende parking opzocht . Of ik toen het besef of vermoeden zou gehad hebben dat ik de lading hoorde loskomen ???? In mijn eerdere post zette ik al RIP voor de omgekomen chauffeur en ik zal er nu bijzetten sterkte voor de andere " verdachte " chauffeur .
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Even een vraag, stond jij erbij toen het gebeurrde, ik denk niemand die hier zijn oordeel heeft, maar iedereen heeft hier een mening, ik weet niet of die chauffeur zat te suffen of die wel wakker genoeg was ikzelf zou de vrachtwagen zeker hebben zien staan op de vluchtstrook en als ik dan wat hoorde 1 plus 1 optellen en stoppen en kijken wat ik hoorde, ook al moet ik er 2 kilometer voor teruglopen.

Kan ook zijn dat je alleen de spiegel er af rijdt of dat er wat op de weg lag, maar in dit geval was het een chauffeur die om het leven is gekomen, ikzelf was er achter gekomen omdat ik terug was gelopen om te kijken.

Nogmaals ik kan niet in de chauffeur zijn hoofd kijken en ik was er ook niet ter plekke om het te beoordelen, wie zijn al die anderen die er niet bij geweest zijn dan om het wel te kunnen beoordelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nog iets

Sta je stil op de vluchtstrook Wat voor reden dan ook

Iedere chauffeur moet weten dat de stuur kant levens gevaarlijk is om uit te stapen

En zeker als je er langs wil lopen

Want ze komen voorbij met 90 km per uur

En er zit vaak geen 30 cm tussen

De meeste die langs komen zien jou niet

en als ze jou zien is het vaak te laat

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden