[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Politie in Suffolk


engelandvaarder

Recommended Posts

  • Forumlid

De politie in Suffolk maakt momenteel gebruik van een witte trekker waar naast de chauffeur een smeris met een camera zit, de mafketel maakt camera opnames binnen de cabine van de chauffeur die inhaalt om te kijken wat hij uitvoert.

Er zijn zover mensen aangehouden voor eten achter het stuur, het draaien van een zware paal,en andere handelingen die er toe lijden dat je een hand van het stuur af moet halen.

Als ze mij aanhouden zal ik verklaren dat ik een probleem heb met platjes en dat ik daarom regelmatig moet krabben, ik vraag mij af hoe hij dit voor de rechter gaat uitleggen. :banaan:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
De politie in Suffolk maakt momenteel gebruik van een witte trekker waar naast de chauffeur een smeris met een camera zit, de mafketel maakt camera opnames binnen de cabine van de chauffeur die inhaalt om te kijken wat hij uitvoert.

Er zijn zover mensen aangehouden voor eten achter het stuur, het draaien van een zware paal,en andere handelingen die er toe lijden dat je een hand van het stuur af moet halen.

Als ze mij aanhouden zal ik verklaren dat ik een probleem heb met platjes en dat ik daarom regelmatig moet krabben, ik vraag mij af hoe hij dit voor de rechter gaat uitleggen. :banaan:

Als ze je aanhouden,dan zou je eens moeten vragen waar die man woont ,dan kan je misschien samen met een collega bij hem in de voortuin gaan staan om door het raam naar binnen te gluren met een camera:cool:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vreemd, als iemand een oost Europeaan heeft zien rijden die iets onder het rijden deed dan wordt er moord en brand geschreeuwd "Daar moest men eens wat aan doen".

Waneer er een oost Europeaan op zijn kant gaat wordt er geroepen "hij zal wel iets anders gedaan hebben als rijden".

Waneer er dan een land is dat al jaren met vrachtauto's dit soort controlle's uitvoert dan is het hypocriet, achterbaks of noem maar wat op.....

Over dat rollen van dat shaggie, daarbij hebben de meeste chauffeurs alleen maar hun elleboogjes aan het stuur....... rem dan eens hard......

Maar wees blij dat je dan een boete krijgt voor het niet op juiste wijze besturen van een voertuig(£ 70,-), en niet voor het roken in een bedrijfsvoertuig(£ 160,-).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Die engelsen hebben gewoon geld nodig, dat is alles.

Rijden en eten of roken zijn toch niet echt levens bedreigende dingen?

Als door onderzoek blijkt dat in 43% van de ongevallen met vrachtauto's(heb ik het wel over de aan het ongeval schuldig zijnde vrachtauto's) de chauffeur iets anders aan het doen was....... Ja dan is het levens bedreigend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
De politie in Suffolk maakt momenteel gebruik van een witte trekker waar naast de chauffeur een smeris met een camera zit, de mafketel maakt camera opnames binnen de cabine van de chauffeur die inhaalt om te kijken wat hij uitvoert.

Er zijn zover mensen aangehouden voor eten achter het stuur, het draaien van een zware paal,en andere handelingen die er toe lijden dat je een hand van het stuur af moet halen.

Als ze mij aanhouden zal ik verklaren dat ik een probleem heb met platjes en dat ik daarom regelmatig moet krabben, ik vraag mij af hoe hij dit voor de rechter gaat uitleggen. :banaan:

die hebben ook nog een witte magnum en een scania in politie kleuren ook
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden