[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Dogelijk ongeval in Denemarken.


Gast

Recommended Posts

Lease maatschappij Bas. :p

Maar dit zou een Soonius auto zijn geweest.

Die Mera auto reed door rood, en reed een lesinstrectuur dood die in die luxe auto zat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gerard, als je bekent ben met de situatie daar, dan zal je het 'begrijpen'.

In Helsingor bij het stoplicht rechtsaf, en dan gaat de weg naar beneden. Dan komt er een klein kruispuntje met stoplichten, en daar is dat ongeval gebeurt. Rij je die kruising over kom je op de rontonde dan naar de HH ferry kan, of naar de Scanlines.

1 Min tijd (Die je voor het stoplicht kan verliezen) betekent het bootje wel of niet halen.

Wat niet goed praat om dan door rood terijden, maar maakt het wel begrijpelijker.

Chauffeur is ondertussen weer thuis. Persoonlijk opgehaalt door Rick Soonius in Helsingor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Willem, haal je dat bootje niet, gaat er zo weer eentje. Een boot halen vind ik in deze situatie niet een reden om door rood te rijden....

Trouwens, dat is door rood rijden nooit....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat schreef ik toch ook.

Kijk die instelling van jou hebben we niet allemaal.

Haal ik het bootje net wel, of net niet. Weet je wat, eerst 5 min de parking op, dan haal ik hem op zeker niet, en ben ik op tijd voor de volgende. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Chauffeur is ondertussen weer thuis. Persoonlijk opgehaalt door Rick Soonius in Helsingor.

Hoe weet jij dat soort dingen toch altijd?:p

Auto net nieuw, ben je hem nou al 2 maanden kwijt voor een onderzoek. Ken die chauffeur weer terug op ze Reflex wagentje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vind ik dan weer oke dat mijnheer Sonius de chauffeur op gaat halen. Dat spreekt voor de beste man ! Die auto zou me worst zijn Bas. Dat is een stuk ijzer. Had beter geweest dat de auto niet meer te maken was maar dat het slachtoffer het kon na vertellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hoe weet jij dat soort dingen toch altijd?:p

Auto net nieuw, ben je hem nou al 2 maanden kwijt voor een onderzoek. Ken die chauffeur weer terug op ze Reflex wagentje.

Hoezo 2 maanden kwijt voor onderzoek?

Volgens mij hangt ie in de takels bij Joh. vd Zand. Die komt niet om hem vanaf dat kruispunt naar depot te slepen....

Groet ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Vind ik dan weer oke dat mijnheer Sonius de chauffeur op gaat halen. Dat spreekt voor de beste man ! Die auto zou me worst zijn Bas. Dat is een stuk ijzer. Had beter geweest dat de auto niet meer te maken was maar dat het slachtoffer het kon na vertellen.

Hij had zich moeten schamen als verkapt werkgever, wanneer hij de chauffeur niet had opgehaald, dus stop maar met dat gedweep over de "goedheid" van dit figuur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hoezo 2 maanden kwijt voor onderzoek?

Volgens mij hangt ie in de takels bij Joh. vd Zand. Die komt niet om hem vanaf dat kruispunt naar depot te slepen....

Groet ron

Ja klopt ook, dat zie je op de twee foto's die ik deelde. Maar heb verhalen gehoord met ongelukken waar doden bij gevallen zijn, de auto 2 maanden in beslag genomen was voor onderzoek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gerard, als je bekent ben met de situatie daar, dan zal je het 'begrijpen'.

In Helsingor bij het stoplicht rechtsaf, en dan gaat de weg naar beneden. Dan komt er een klein kruispuntje met stoplichten, en daar is dat ongeval gebeurt. Rij je die kruising over kom je op de rontonde dan naar de HH ferry kan, of naar de Scanlines.

1 Min tijd (Die je voor het stoplicht kan verliezen) betekent het bootje wel of niet halen.

Wat niet goed praat om dan door rood terijden, maar maakt het wel begrijpelijker.

Chauffeur is ondertussen weer thuis. Persoonlijk opgehaalt door Rick Soonius in Helsingor.

Willem, haal je dat bootje niet, gaat er zo weer eentje. Een boot halen vind ik in deze situatie niet een reden om door rood te rijden....

Trouwens, dat is door rood rijden nooit....

Als ik dat zo lees Willem, denk ik maar 1 ding: rotonde maken op dat punt! Als dat daar al zo vaak is gebeurd en zo gevaarlijk is? Laatst hadden we het over rotondes hier op het forum. Persoonlijk hou ik er niet van. Maar denk dat hier een rotonde wel op z'n plaats is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden