[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Zeilen snijders aktief bij Autohof Plaidt/Kruft langs de 61!!!


Barry

Recommended Posts

  • Forumlid

Afgelopen nacht heb ik bij deze Autohof gestaan, en dacht gisteravond nog... Goh, wat een lekker rustig plekje hier?! Vanmorgen werd ik wakker en heb me even rustig gewassen, en ben daarna even rustig in het restaurant gaan zitten met een bak koffie en een broodje. Op een gegeven moment komt er een Duitse chauffeur het restaurant binnen stormen, en die begint te brullen dat ze in zijn zeilen hadden lopen snijden. De Politie werd gebeld, en vervolgens komt er nog iemand binnen met hetzelfde verhaal... Toen ben ik ook maar eens even naar buiten gelopen om bij mijn oplegger te gaan kijken. En ook de mijne was op 3 plekken kapot. En zo stonden er nog een stuk of 6. :mad: De Politie was er binnen 5 minuten, en vertelde dat het de laatste tijd iedere keer raak is daar, en dat de criminal Polizei ook al een onderzoek gestart is. Ze hebben overal foto's van gemaakt, en aangiftes opgenomen. Dus wees gewaarschuwd!!! Ook bij sommige Autohofen sta je niet veilig! En ik stond nog wel recht voor het restaurant geparkeerd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier

Dit verbaasd mij. Ik sta er geregeld op zondagnacht.

Heb er nog nooit narigheid mee gemaakt.

Overigens wil het verhaal dat men verderop, bij de Hünsruck ook aardig actief is.:mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Tja... Da's een goeie Freddie. Het personeel kon het ook helemaal niks schelen?! Die chauffeur moest zelf de Politie maar gaan bellen?! Als ik daar eigenaar was dan zou ik zelf ook maatregelen nemen. Eventueel een hek om de parkeerplaats en camera's. Want als dit een beetje bekend wordt gaat er natuurlijk geen hond meer staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja... Da's een goeie Freddie. Het personeel kon het ook helemaal niks schelen?! Die chauffeur moest zelf de Politie maar gaan bellen?! Als ik daar eigenaar was dan zou ik zelf ook maatregelen nemen. Eventueel een hek om de parkeerplaats en camera's. Want als dit een beetje bekend wordt gaat er natuurlijk geen hond meer staan.

Was het daar nog druk dan Barry? Dat is toch die toko die een stukje van de snelweg afzit hè? Dacht dat daar nooit meer wat te doen was?

Ik had dat vorig jaar bij Brohltal richting Venlo, effe gezonde maaltijd wezen halen bij Burgerking, kom ik terug stond er een gozer bij m'n tank met z'n jerrycan. Ik er naartoe rennen, hij snel weg in z'n busje. Kon nog net kenteken opschrijven. Hup, Polizei gebeld. Ik moest er blijven wachten zei politie. Denk half uur later kwam er politiewagen aan rijden, en wat denk je dat erachter zat: dat busje. 1 zo'n 1000 liter vat stond erin, denk 30% vol met diesel. Maar hij had het toch niet gejat zei de politie. Blijkbaar vroeg hij aan de chauffeurs of hij diesel mocht hebben, want hij had een andere chauffeur aangewezen op die parking, en die bevestigde dat die gast dat had gevraagd (en volgens mij ook nog had gekregen). Er was niets weg bij me, maar denk als ik 10 minuten later was wel. Maar wel goed van de politie. Hij mocht daar ook niet meer komen zeiden ze. Wat ze ook zeiden is dat hij "een poppenspeler" was. Maar dat begreep ik niet zo eigenlijk. Dat dat 1.000 liter vat gewoon los in dat busje stond zeiden ze niets over. Als die vol op de rem moet, dan lijkt me dat ook niet veilig hè.

Wat ik ook niet snap, is dat er chauffeurs zijn die diesel af laten tappen of geven aan van die gasten. Weg jagen dat volk, en rap. Geen eentje die van mij diesel krijgt. Bij een collega van me hebben ze vorige week in Gevrey in Frankrijk ruim 600 liter diesel gejat. Hij zegt een Roemeense trekker met een DHL oplegger. Had politie ook gebeld, maar hebben niemand aangehouden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het zal je verbazen Frans,maar de parkeerplaats stond er zo goed als vol. Ik denk dat ze van achteren af die bosjes uit zijn gekomen. Weet verder niet wat daarachter zit, maar dan probeer je bewust zoveel mogelijk bij een Autohof te gaan staan, en niet langs de snelweg en dan gebeurt het je nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
je hebt tegenwoordig van die zeilen waar staaldraden inzitten om het snijden tegen te gaan!

en verder ben ik het met ibo eens, als de politie al zegt dat het bijna elke dag wel raak is, waarom dan niet gerichte permanente bewaking?

zelfs met dat soort zeilen snijden ze erin....... lomp want je zult er nooit iets groter dan 10cm in het vierkant doorheen kunnen halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
je hebt tegenwoordig van die zeilen waar staaldraden inzitten om het snijden tegen te gaan!

en verder ben ik het met ibo eens, als de politie al zegt dat het bijna elke dag wel raak is, waarom dan niet gerichte permanente bewaking?

zelfs met dat soort zeilen snijden ze erin....... lomp want je zult er nooit iets groter dan 10cm in het vierkant doorheen kunnen halen.

Gewoon 380 volt op zetten :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken toch wel meerdere Nederlandse bedrijven met een pomp aan boord.

Zover ik weet niet voor diefstal, maar voor het overpompen van een andere auto van dezelfde firma, die goedkopere diesel meebrengt.

En over Frans zijn posting. Als ik bij een baasje zou werken die me zwaar onderbetaald, dan zou ik ook wel diesel kunnen verkopen onderweg.

Tap maar 500ltr af, en geef mij maar 250Euro.

Solly baas, iemand tank leeg gemaakt heb vanacht. :angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden