[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Zomaar een week (de belevenissen van Shompie)


Gast shompie

Recommended Posts

7 uur geleden zei Fg2200:

Ze schoppen jou ook echt van auto naar auto zeg......

 

 

De meeste zien dat als een nadeel. Ook mij staat het wel eens tegen, zeker als de spullen niet op orde zijn. Maar over het algemeen vind ik de afwisseling toch leuker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei lambiek:

Het is gelukkig niet het zelfde hoekje als de vorige keer

En je moet altijd 1 schade gevalletje laten zitten, anders is het in de kortst mogelijke tijd weer raak

 

 

Hij gaat begin januarie naar de spuiter en dan word hij rondom opgeknaptnen gemaakt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het kreeg nog een staartje.

 

Ik moest bij het bedrijf waarvan de heftruckchauffeur tegen mijn auto reed een ponton met stijgermateriaal leeg trekken. Ik had met de heftruckchauffeur afgesproken dat we als ik klaar was we de papieren zouden invullen.

 

Toen ik klaar was vroeg hij netjes of ik mijn auto buiten het hek kon zetten zodat hun wat boten in het water konden leggen. Ik deed dat netjes en toen ik terug liep met mijn papieren wou niemand wat invullen. Dus zei ik.tegen de heftuck chauffeur, jij reed dus jij moet de papieren invullen. Ipv dat hij dat deed gooide hij mij samen met een collega van het terrein. 

 

Het liep bijna uit de hand. Ze moeten van mij af blijven maar die boodschap begrepen ze. Ik heb netjes tegen de heftruck chauffeur gemeld dat ik aangifte tegen hem zou doen. Dat intereseerde hem niet zei hij. Toen ik bij de klant kwam waar ik moest lossen kwam de baas naar buiten lopen, de heftuckchauffeur had zijn beklag gedaan. Ik ging aangifte doen terwijl ik bij hem te "gast" was geweest. Hij was toch wel angstig geworden. Zijn baas was op vakantie en kwam 15 januari terug. En tot die tijd wou hij niets tekenen. Mij planner vertlede mijnlater dat zij  baas en de directeur van het bedrijf bevriend waren dusndat dit wel opgelost zou worden.

 

Je heb er rare mensen tussen zitten.

bewerkt door shompie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Leeuw:

Wat een waardeloos figuur!... :mad:

 

Ik had het er met mijn planner over. Het komt goed, hier is hetnlaatste woord nog niet over gesproken.

 

Ik vind het asociaal. Eigenlijk had ik gewoon de politie moeten bellen, alsof die heftruckchauffeur het zelf moet betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Teddybeer:

Voor de "lol" eens vragen hoe vaak die gast al een schadegevalletje heeft gehad.

 

Zou best eens kunnen zijn dat dat de achterliggende oorzaak is.

 

 

Vlak nadat het gebeurde vertelde hij mij dat dit de eerste keer in 8 jaar tijd was dat hij wat raakte... Hij raakte mij met een hydrauliche botentrailer die aan zijn heftruck zat.

 

Ze hebben daar boten liggen die ver boven mijn budget zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Balen van de schade, Shompie. :(

 

Zit je opstaptrede nog wel vast of wiebelt dat nu ook een beetje?

 

 

 

8 uur geleden zei Teddybeer:

Voor de "lol" eens vragen hoe vaak die gast al een schadegevalletje heeft gehad.

 

Zou best eens kunnen zijn dat dat de achterliggende oorzaak is.

 

Het leest wel alsof die kerel, vanuit 'ervaring', jou verzoekt om je auto buiten de poort te zetten.. wetende dat je daarna wél van het terrein moet om bij je auto te komen.

Bleef je op de kade staan.. had dat wel wat meer trammelant kunnen opleveren.

 

Het is ook maar de vraag hoe 'schoon' het geld is dat met die boten gemoeid is..  zou mij niet verbazen als er wel eens vaker  volk van het terrein af 'gejaagd' moet worden..:zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag weer een leuk klusje gehad. Ik moest op het entrepotdock een graafmachine laden. Er was weer een zinkhole ontstaan. De vierde in korte tijd, de uitvoerder terplekke verwachte dat hij voorlopig nog werk zat zou hebben met al dat gerommel onder de stad.

 

 

20171221_100444.jpg

IMG-20171221-WA0003.jpeg

20171221_093802.jpg

20171221_093743.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei Durashift:

.. ^^ dat 'gerommel onder de stad' (lees: de Noord-Zuidlijn denk ik) is nu toch (eindelijk...) zo goed als klaar qua tunnelbouw en afwerking?

Testritten zijn bezig..

 

Volgende vertraging omtrent de NZL zal hopelijk niet van boven de grond komen.. met al die gaten. :zegtniets:

 

Ze zijn op veel meer plekken onder de grond bezig. Bijvoorbeeld op de hobbemakade. Maar wist je dat als je een stoeptegel weghaald en een schep in de grond steekt je gelijk in het grondwater zit in Amsterdam. Wat denk je van al die damwand die de grond in word geslagen op het moment. Het wat stroomt er omheen en zoekt nieuwe wegen. Met dit soort dingen als gevolg...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Durashift:

 

Nee.

 

In de beginfase van de Noord Zuidlijn hebben ze daar best wel wat probleempjes meegehad. Ze hebben zelfs tijdens het boren de grond bevroren en daarna hebben ze ook nog met overdruk gewerkt omdat het water de tunnel in liep. Ik heb daar jaren terug nog sluisdeuren en compressoren heen gebracht....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Leeuw:

Dat maakt het lossteken en laten afdrijven naar de Noordzee een stuk makkelijker :p

 

 

Doe maar niet, dan heb ik weer een goede reden om buitenland te gaan rijden...

 

Ik heb het voorlopig wel even goed zo..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben al een tijdje bezig om mijn foto's te ordenen. Dat is behoorlijk gelukt, nu wil ik ze alleen overzetten op een harde schijf maar dat lukt me dus niet. Ik denk dat ik eerst maar eens een nieuwe ga halen voordat ik hulp in ga roepen.

 

De eerste foto is de BM 600 van Plomp. Geladen bij de P.I. Zaandam op een zaterdag voor de Botlek toe ze daar bezig waren met de vernieuwing van de A20

 

De tweede foto is de winter van 74.... Of ging ik op de koffie bij een forumlid ;-)

 

Aan de derde foto heb ik slechte herinneringen. Alles liep perfect behalve die 3 km in Belgie naar de BASF

 

De vierde foto is de foto van een tram op transport. Geladen in Spanje gelost in Boekarest. Maandag weg en vrijdag thuis hahahaha Want een weekend onderweg staan heb ik nog nooit gedaan. Laat staan 2 of 3 achter elkaar.

 

 

 

 

 

 

Cobelco_BM_600_032.jpg

alles_083.jpg

div_jarno_mee_039.jpg

Geladen met tram.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden