[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Zomaar een week (de belevenissen van Shompie)


Gast shompie

Recommended Posts

  • Forumlid

Lees zelf ook even terug wil je.

Wat jij als feit "waarheid" ziet heeft een keerzijde, de tegenpartij. Dit is wat ik liet horen en nogmaals nergens noem ik jou een leugenaar!

En bovenstaand lezend vind ik je idd verward als je een nooit aangetoond feit als waarheid behandeld en inbeeld dat mensen je leugenaar noemen.

Het staat je verder vrij om pogingen te doen mij te beledigen maar doe dit in een ander "algemener Topic AUB.

 

Zelf heb ik geen enkel idee waar de waarheid ligt in dit verhaal en boeien kan het mij nog minder. Heb dan ook geen enkele reden om je verhaal als hard te aanvaarden te benoemen.

Mocht je iets kunnen aantonen dan ben ik de eerste om te zeggen, Europeaan sorry dat ik het geluid van de tegenpartij liet horen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei roadtrain:

En dat bedoel ik (helaas) in negatieve zin.  

 

Doe het maar een dergelijk bedrijf runnen en dergelijke klappen te verwerken krijgen, doe het maar.

Slechte werkgevers of uitbuiters haal ik bij herhaling door het slijk en stuur hele rapporten naar het ministerie van Sociale zaken en Werkgelegenheid.

 

De firma Rumping heeft zeker zijn fouten maar de meeste ondernemers zouden veel van hem kunnen leren.

Ik, ik ben heel trots om hier als uitzendpiloot voor te hebben mogen rijden. Met trots..

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk, degene wiens auto ik overnam toen ik ooit voor mezelf begon kwam ook nog in beeld...

 

Oud filmpje, de waterwagens hebben ze niet meer en het zuur zijn ze ook al jaren kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei shompie:

En welke parking is dat. Die langs de Nationaal zit Pujolbof die kleinere in het centrum. Als jij op je knieën terug kon zal het niet Pujol zijn.


Die kleinere in het centrum wat officieel een busparking was, buschauffeurs konden daar ook hun bus schoon maken en er waren ook douches, die wel niet zo modern waren, maar ik zeg altijd>>> als het water maar schoon is, en gewoon je slippertjes aan houden.

Op google maps zie je overdekt zwembad staan midden int centum, en rechts daarvan zie auto,s geparkeerd staan, en dacht dat dat aan de contouren te zien het terrein was.
Daar onder zie je een groen sportveld met een atletiek baan eromheen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het nog wel eens wezen zoeken maar de weg ernaartoe loopt niet meer zoals hij liep en het hele centrum is verboden voor vrachtverkeer.

 

Die douches klopt, je stond volgens mij te douchen in de douche van een oude sport club. Je had er geen aparte douches lig.als je wilde kwamen ze je halen vanuit ome Toon. Ik ben er echt een paar jaar lang m8nimaal 20 keer per jaar geweest en er zelfs nog een paar keer op vakantie geweest. Als je de achteruitgang bij ome Toon nam liep je bij Stingray naar binnen. Daar zou ik nog een seizoen gaan werken samen met mijn toenmalige vriendin. Maar ook dat liep verkeerd af, de vrouw van de eigenaar vertrok met een Hollandse chauffeur terug naar Holland en liet haar man alleen achter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Fg2200:

oh jee...ik zie het al......de portomonee word al wat dunner...:D

 

Maak je niet druk. Die portomonee ga ik hier in die 8 dagen niet leeg krijgen LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei grietje80:

Kun je zo'n sneue smilie als reactie geven.. maar ik geloof dat ik wel stiekem een klein beetje de waarheid spreek dat je nie t alleen foto's van het bier maakt

 

 

Ik zou niet durven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu ga ik wel eens op vakantie. Dit doe ik nu veel met mijn jongste zoon. Voorheen ging ik nog wel eens all inclusive naar Turkeije.  Buiten het feit dat ik het een ramp vind om het land in te komen doordat een paar mensen van de douane het daar nodig vinden gelijk bij binnenkomst jou mening over het land te te helpen vond ik het altijd een heel groot nadeel dat er zoveel Russen zaten. En die zijn echt negatief aanwezig.

 

Dat heb je hier dus helemaal niet. Het mag dan iets duurder zijn maar mij zien ze daar niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoef niet zo nodig de hele dag in het zwembad of in zee te liggen maar hij wel. In de tussentijd zit ik op internet ja. 

 

Dat is mijn manier van relaxen. En dat alles onder het genot van een hapje en een drankje. Is daar wat mis mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei josimo:

Ik heb tot nu toe werkvakantie....... maar vandaag een gaatje gevonden en een half hotel in luxemburg afgehuurd volgend weekend

 

Ik hen thuis en heb tijd.

 

(En anders maak ik dat)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden