[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Zomaar een week (de belevenissen van Shompie)


Gast shompie

Recommended Posts

53 minuten geleden zei Marotrans:

Met zo'n schuit mag dat :angel:

 

 

Hij was me eerder al voorbij gekomen met de laptop half op het dashboard. Dit was voor het stoplicht.

 

Ik hoopte dat hij zag dat ik een foto maakte. Of het interesseerde hem niet of hij zag het niet. Ik vond het in ieder geval asociaal. 

 

En ik ben echt niet heilig...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei roadtrain:

En waar mee heb jij deze foto gemaakt........

 

Ik was je net voor. Ik ben echt niet heilig maar deze foto is gemaakt voor de stoplichten bij de forbo ...

 

Terwijl ik stilstond. Maar dan nog vind ik een foto maken heel iets anders dan aan het werk zijn op je laptop

bewerkt door shompie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
41 minuten geleden zei shompie:

 

Ik was je net voor. Ik ben echt niet heilig maar deze foto is gemaakt voor de stoplichten bij de forbo ...

 

Terwijl ik stilstond. Maar dan nog vind ik een foto maken heel iets anders dan aan het werk zijn op je laptop

Absoluut........................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Op de snelweg kán ik het niet laten om te toeteren als ik ze zo bezig zie, al inhalend...

De meesten gaan zonder blikken of blozen door, 'n enkeling zie je kijken in de spiegel wat er nou eigenlijk aan de hand was :zegtniets: en 'n enkeling schrikt en gooit dat ding van zich af :D

 

En ja, ik kijk ook onderweg wel op Maps, het online routeboek van de Appie of naar 'n binnengekomen appie; maar niet op de tweede of derde baan van de snelweg. In de personenauto al helemaal niet: gaat mij te hard!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Marotrans:

Op de snelweg kán ik het niet laten om te toeteren als ik ze zo bezig zie, al inhalend...

De meesten gaan zonder blikken of blozen door, 'n enkeling zie je kijken in de spiegel wat er nou eigenlijk aan de hand was :zegtniets: en 'n enkeling schrikt en gooit dat ding van zich af :D

 

En ja, ik kijk ook onderweg wel op Maps, het online routeboek van de Appie of naar 'n binnengekomen appie; maar niet op de tweede of derde baan van de snelweg. In de personenauto al helemaal niet: gaat mij te hard!

 

Ik rij tegenwoordig in de personenwagen rustiger als in de vrachtwagen.  Sinds een maand of wat rij ik behoorlijk wat kilometers per week. En als ik dat doe met de rijstijl die ik gewend was reed ik 1:6. Nu ik er op let is het 1:10. Scheelt bijna een tank per week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden