[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Zomaar een week (de belevenissen van Shompie)


Gast shompie

Recommended Posts

1 uur geleden zei Teddybeer:

Zolang het voor personenwagens is, is dit ruim voldoende.

 

maar ga je er me (geladen) voertuigen over dan heb je zo grote problemen.

 

Het was een parkeerplaats voor personenauto's.

 

Toen ik geladen was voelde ik de wagen gewoon wegzakken tijdens het rijden. Zo zacht was het daar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei road train:

Dat zou wel jammer zíjn. Moet je nog werken ook om ze weer zuiver te maken :p

 

Klopt ja. En als kraanmachinist moet je al hard genoeg werken 😇

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een dagje aan het werk geweest voor mijn oudste zoon. 11 containers weghalen van het festival "valhala" in de RAI.

 

Hij was er zelf ook even met een chauffeur van BQ wat tevens een vriend van hem is. Die moest voor een andere klant 2 containers weghalen. Mijn oudste zoon heeft geen groot rijbewijs maar kan wel met een kraan overweg (van wie zou hij dat hebben 🤣) 3n zijn maat heeft wel groot rijbewijs maar kan niet kranen 🙈 iets met de blinde die de dove helpt 😇

 

 

IMG-20181223-WA0000.jpg

20181223_105323.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
23 uur geleden zei shompie:

 

 

 

Nu terug.met de trein, altijd leuk....

 

 

 

Als de Heer gewild had dat ik iets met treinen zou hebben ,had hij me wel directeur van ProRail gemaakt.:D

 

De laatste keer dat ik een trein heb gepakt hadden ze me gezien en moest ik m teruggeven.:(

bewerkt door europeaan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei europeaan:

Als de Heer gewild had dat ik iets met treinen zou hebben ,had hij me wel directeur van ProRail gemaakt.:D

 

De laatste keer dat ik een trein heb gepakt hadden ze me gezien en moest ik m teruggeven.:(

 

 

Hmmm,

 

Ik woon nog geen 500 meter vanaf het strak station. Als ik bij centraal uitstap na 15 minuten rol ik zo de gezeligste kroegen in op de zeedijk, en nog belangrijker.... terug ook!

 

En dat allemaal.voor een habbekrats. Parkeer je auto maar eens in Amsterdam... 🤣

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei europeaan:

Als de Heer gewild had dat ik iets met treinen zou hebben ,had hij me wel directeur van ProRail gemaakt.:D

 

De laatste keer dat ik een trein heb gepakt hadden ze me gezien en moest ik m teruggeven.:(

 

Is bijna 20 jaar geleden in de trein>>>> laatste keer was Milaan ( toen nog credo pirelli ) naar Freiburg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei steenhaas1:

Noem dat maar een habbekrats, voor een reis van een goede € 5,=  er 5  x zoveel voor moeten uitgeven 😉 

 

 

Henk, je gaat me toch niet vertellen dat jij alleen maar naar het benzine verbruik kijkt als jij ergens heen gaat met de trein.

 

Ik ga heen om even wat te drinken met mijn vriendin en jongste zoon. Je stapt m8dden in het centrum uit. Probeer jij je auto maar eens in het centrum te parkeren. En als dat al lukt weet je dan wat je betaald?

 

En dan die discussie wie er terug rijd....

 

Mijn jongste heeft een abonnement. Ik reis mee voor 40 % korting. Ik denk als ik met de Volvo ga ik duurder uit ben. En dan heb ik het nog niet eens over afschrijving onderhoud en verzekeringen....

 

Ik twijfel op het moment echt om mijn Volvo eruit te gooien. Ik heb nog een combo ook die rijd 1 op 20 op diesel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Omdat je zoon een abbo heeft reis jij voor minder, maar als je zoals ik een enkele keer maar die OV-chipkaart gebruikt, staat er max 10 euri op. Wil je met de trein moet je hem eerst opwaarderen tot boven de 20 euri's. Heb je nog geen kaart moet je hem ook nog aanschaffen en hij is (maar) 5 jaar geldig en ze zijn zo klantvriendelijk dat je oude tegoed niet overgezet kan worden op de nieuwe. Nee, dan moet je een   formulier met al je gegevens invullen en opsturen voor de paar euro's die nog op je oude onpersoonlijke kaart staan en dan wordt het geld op je rekening gestort:stom:

Een leuke bron van inkomsten voor hen door dat niet iedereen zo'n formulier invult.

bewerkt door steenhaas1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei steenhaas1:

Omdat je zoon een abbo heeft reis jij voor minder, maar als je zoals ik een enkele keer maar die OV-chipkaart gebruikt, staat er max 10 euri op. Wil je met de trein moet je hem eerst opwaarderen tot boven de 20 euri's. Heb je nog geen kaart moet je hem ook nog aanschaffen en hij is (maar) 5 jaar geldig en ze zijn zo klantvriendelijk dat je oude tegoed niet overgezet kan worden op de nieuwe. Nee, dan moet je een   formulier met al je gegevens invullen en opsturen voor de paar euro's die nog op je oude onpersoonlijke kaart staan en dan wordt het geld op je rekening gestort:stom:

Een leuke bron van inkomsten voor hen door dat niet iedereen zo'n formulier invult.

 

 

Het is wat omslachtig ja. Maar toch is het perfect. De shoppen of wat eten, ik stap in en binnen 20 minuten loop ik in het centrum.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei trieftol:

Morgen ook even met de trein naar Amsterdam. 

Meereizen kaartje uitgeprint ben ik voor 8€ uit en thuis

Even met een koppeltje vrienden naar Bökkers in Paradiso biertjebiertjebiertjebiertjebiertjebiertjebiertje en een hapje eten 

 

 

Voordeel is ook dat je een heerlijk biertje kan drinken zonder dat je je auto duur moet laten staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Fg2200:

Eindelijk eens wat cultuur in dat godlasterlijk oord? :D

 

Ik weet niet hoe God erover denkt. Ik heb hem heel vroeger (1e en 2e communie ) wel eens gevraagd hoe hij over dingen dacht. Tot op heden nooit antwoord gehad dus die man (of vrouw of het) negeer ik al een poosje.

 

Maar tijdens ons avontuur door Amsterdam moest ik mijn vriendin (mijn jongste zoon was mee) natuurlijk wel even laten zien waar ik met de vrachtwagen geweest was (oudtijds achterburgwal) zowel op de heen als op de terugweg is er zat van ons cultureel erfgoed te zien wat de nodige interessante gesprekken opleverde 😇

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden