Spring naar bijdragen
shompie

Zomaar een week (de belevenissen van Shompie)

Recommended Posts

23 uur geleden zei shompie:

Dat ik naar een andere auto kijk wil.toch niet zeggen dat het geen goede auto is!

Maar ik hou van auto's en ben weer een beetje om mij heen aan het kijken. Het liefste heb ik weer een V70 R. Maar zie maar eens wat leuks te vinden. Maar er zijn zoveel leuke auto's.  Zo zou ik ook wel een Mercedes ml kunnen rijden.

Ik heb pas een Mercedes gekocht. Dat wilde ik al heel lang en nu is het er van gekomen. Wereldauto! Wel geen ML maar wel wat praktischer...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei the duke:

Ik heb pas een Mercedes gekocht. Dat wilde ik al heel lang en nu is het er van gekomen. Wereldauto! Wel geen ML maar wel wat praktischer...

Als er bij mij een andere komt is hij puur voor de hobby. Km maken doe ik er niet mee, daar heb ik een combo voor die 1 op 20 rijd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voor de hobby heb ik geen auto. Ik moet wel een auto hebben waarmee ik op alle fronten uit de voeten kan. Deze keer lang zitten twijfelen, ik heb nog steeds die grote caravan, ik ga nog steeds met een hoop fietsen op vakantie, ik wil hoog zitten en ik wil veel kunnen laden als dat nodig is. Nou goed, een auto die 1600 mag trekken zit met 1600 kg ook echt aan zijn eind en dat rijd niet fijn. Ik kreeg eens van de ANWB een splinternieuwe XC60 om mijn caravan vanaf Orleans naar huis te trekken. Geweldige auto maar met zon lel erachter een drama. Dus moet het een karretje zijn die 2000 mag trekken, dan heb je nog technische reserve. Kom je terecht bij SUV's. Kost relatief niet zo veel maar is niet praktisch. Dus maar weer een bus. Dit is de extra lange uitvoering, twee schuifdeuren en een comfort cabine. En achterin gestoffeerd wat zorgt voor weinig geluid. En ook geen 109 of 111 want dat is Renault-techniek. Motor, aandrijflijn en versnellingsbak. Ik moet die rommel niet meer. Mijn vorige 8000 aan gerepareerd buiten APK en onderhoud om.

vito1.jpg

• Like 9
  • Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei the duke:

Voor de hobby heb ik geen auto. Ik moet wel een auto hebben waarmee ik op alle fronten uit de voeten kan. Deze keer lang zitten twijfelen, ik heb nog steeds die grote caravan, ik ga nog steeds met een hoop fietsen op vakantie, ik wil hoog zitten en ik wil veel kunnen laden als dat nodig is. Nou goed, een auto die 1600 mag trekken zit met 1600 kg ook echt aan zijn eind en dat rijd niet fijn. Ik kreeg eens van de ANWB een splinternieuwe XC60 om mijn caravan vanaf Orleans naar huis te trekken. Geweldige auto maar met zon lel erachter een drama. Dus moet het een karretje zijn die 2000 mag trekken, dan heb je nog technische reserve. Kom je terecht bij SUV's. Kost relatief niet zo veel maar is niet praktisch. Dus maar weer een bus. Dit is de extra lange uitvoering, twee schuifdeuren en een comfort cabine. En achterin gestoffeerd wat zorgt voor weinig geluid. En ook geen 109 of 111 want dat is Renault-techniek. Motor, aandrijflijn en versnellingsbak. Ik moet die rommel niet meer. Mijn vorige 8000 aan gerepareerd buiten APK en onderhoud om.

vito1.jpg

Nette koets...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
vito1.jpg.472a84b5d01639dfb9ad7acd158a6838.jpg
Om 2000kg te trekken kom je niet automatisch uit bij een SUV hoor, mijn sedannetje mag 2100kg trekken en doet dat alsof er niks achterhangt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

• Like 3
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
53 minuten geleden zei marco555:

Om 2000kg te trekken kom je niet automatisch uit bij een SUV hoor, mijn sedannetje mag 2100kg trekken en doet dat alsof er niks achterhangt. emoji23.png

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Wat heb je voor sedannetje ???

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn E320 station mag 2500kg trekken.

En daar heeft ie ook nog nooit over geklaagd 🙂

Groet Ron

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
38 minuten geleden zei ayla:

Mijn E320 station mag 2500kg trekken.

En daar heeft ie ook nog nooit over geklaagd 🙂

Groet Ron

Ik heb ook maar gekeken, mijn Volvo mag 1500 kg trekken. Maar ik vind dat niet echt interessant, het enige wat erachter hangt is de aanhanger voor de crosser. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik had vandaag niets te doen dus zat ik een beetje verloren in de kantine. Zegt mijn collega, ga jij mijn klusje maar doen. Een dakkapel plaatsen in Purmerend, mijn hobby al is het wel keihard werken 😇

20190226_101750.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei shompie:

Ik heb ook maar gekeken, mijn Volvo mag 1500 kg trekken. Maar ik vind dat niet echt interessant, het enige wat erachter hangt is de aanhanger voor de crosser. 

Mijn reactie was meer op het bovenstaande, betreffende de SUV en het trekken van een zware aanhanger.

Groet Ron

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei grietje80:

Zoals ik ook al op fb zei..

Wtf! Witte sportsokken in sandalen..😫😫😫

I rest my case. Ik ben héél benieuwd wie wie is. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei shompie:

Ik heb die witte sokken aan 😇

Ach, je compenseert het met je spieren en je lach. Wss droeg je witte sokken om chickies weg te jagen????

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 minuten geleden zei Nagamiji:

Ach, je compenseert het met je spieren en je lach. Wss droeg je witte sokken om chickies weg te jagen????

Euh...

Dat doe ik nog steeds 🤣

• Like 1
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 25-2-2019 om 20:52 zei shompie:

Nette koets...

Koets en in die kleur doet weer aan een andere koets denken, die voor je laatste reis......

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites