[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Pakvis, Naaldwijk


Recommended Posts

Pakvis HAD het werk van ETH.

Maar dat zijn ze een tijdje geleden al kwijt geraakt.

En wat is onder de prijs rijden?

Met Cypriotische CAO kan je vrij goedkoop rijden.:ja:

Maar als zelfs de Cypriotische betaling nog teveel is........ :stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Tweede bedrijf wat uit Van Spronsen is ontstaan wat failliet gaat, maar denk dat ze een doorstart gaan maken.

Bas als je niet weet hoe het zit schrijf dan niks hij heeft bij van Spronsen de verzekeringen gedaan en is erna nog als vertegenwoordiger van TVM bij een verzekerings kantoor werkzaam geweest.

Dus niet net als Straver, Soonius of Vreugdenhil als planner gewerkt en zo klanten meegenomen.

Er was ook nog een beheer daar waren in de tijd van Koene de auto's van en die werden verhuurd aan het transport bedrijf weet dus niet of dat ook failliet is

er stond bij de Renault dealer wel een nieuwe klaar.

gr.Cees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vaak ligt het aan de te grote overhead, dat bedrijven Failliet gaan.

Soms hebben ze dat zelf niet door omdat het zo groeit. dat is niet goed te praten, maar het gebeurd.

Ik zie op dit forum allemaal grote en bekende bedrijven die omvallen, het zijn de bedrijven waar ik

als jonge starter tegen op keek jaren geleden.

Een advies aan alle bedrijven die het moeilijk hebben is, neem een adviseur in dienst, laat eerst je bedrijf

doorlichten ga dan snijden waar mogelijk en zorgt dat je de boekhouding up to date heb, maak afspraken

met je leveranciers, zorg dat je bedrijf open en eerlijk is.

Ik ben die weg in gegaan enige jaren terug, de Adviseur heb ik nog wekelijks over de vloer en het gaat goed.

tevreden leveranciers tevreden chauffeurs en ik ben zeer tevreden.

El-Patron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat: "Men reed voor prijzen die onder de kostprijs liggen", zegt de curator vrijdagmiddag. Als een curator dit zegt mag Frans wel oppassen voor de aantijging onbehoorlijk bestuur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Citaat: "Men reed voor prijzen die onder de kostprijs liggen", zegt de curator vrijdagmiddag. Als een curator dit zegt mag Frans wel oppassen voor de aantijging onbehoorlijk bestuur

Zo,n uitspraak van die curator is toch een dooddoener. De man zegt de boeken nog niet gezien te hebben maar weet wel de reden. knap hoor. Dan weet ik er ook nog 1: " er is meer geld uitgegeven dan dat er binnen is gekomen"

In een faillissement van deze orde gaat een curator niet zoeken naar onbehoorlijk bestuur. Hij gaat lekker zijn werk doen en telt over een jaar zijn zegeningen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
  • Forumlid
denk dat ze het by van spronsen toen niet goed hebben geleerd om een transport te leiden dan :zegtniets:

Nogmaals dit bedrijf is nooit uit Spronsen ontstaan, Pakvis heeft Koene overgenomen ervoor was hij agent voor TVM

Is niet zo moeilijk al het groente werk uit het westland was vroeger van Spronsen en Dissekoen dat wil niet zeggen dat alles wat nu dat werk doet uit Spronsen vandaan komt.

gr.Cees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden