[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Samsung Galaxy II laadt niet op, Help !!


Gast fleur

Recommended Posts

Ben in het bezit van een samsung galaxy 2 ding.

Tot een week of drie geleden kon ik dat geval prima opladen in de wagen 24 volt.

Ineens deed 'ie dat niet meer.

Sterker nog, als ik de boel nu aansluit loopt'ie leeg :confused: duussss.

Thuis op de netspanning: Geen probleem, binnen een paar minuten weer voldoende opgeladen om e.e.a. te doen.

Iemand hier ervaring mee, of ( liever nog ) een oplossing ?

Gezien het feit dat ik niet in Finland woon, en het begrip "mobieltjes gooien" derhalve ook geen optie is ......:bey: ( was ik oe mooi veur )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast dennis32

In sommige opladers zit een zekering, weet niet of dat bij die van jou het geval is? misschien een kabelbreukje in de snoer??

voor een paar euro zou je een nieuwe kunnen kopen en het nog eens proberen.

dennis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Kan inderdaad een zekering zitten in de huls die je in de 12/24 volt aansluiting steekt. Had dit in de vakantie ook met de koelbox, op 230v prima alleen de stekker van 24v deed opeens niks meer. Ding op de parkeerplaats maar even opengeschroefd, nieuwe glaszekering erin gezet en hij draaide weer. Een omvormer is wel een heel duur alternatief in vergelijking met een nieuwe 12/24v oplader die je voor een paar euro kan kopen. Desnoods neem je er 2 dan heb je altijd een reserve bij je;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zo,weer terug vanaf de waterkant,

ik heb ook een Samsung Galaxy SII gehad,daar had ik mijn SD-kaart van Nokia ingestopt,toen kreeg ik na verloop van tijd hetzelfde probleem!

Er schijnt iets in te zitten dat vervelend gaat doen als er geen Samsung-artikelen gebruikt worden.(echt waar!)

Probeer maar eens met Googlen op probleem Samsung Galaxy SII.

Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

hoi Ik heb ook een galaxy en had het zelfde probleem met de originele auto oplader van samsung die zijn niks waard heb nu een andere en gaat al lang goed, je accu er eens uithalen en wat contactsppay op de contacten spuiten deed ook wonderen bij mij, als de telefoon neer gelegd werd was dat al voldoende om hem uit te laten gaan en niet meer aan tot de accu eruit en weer er in.,.... heb nu ook een nieuwe accu gekocht eea bij gsmweb e.d.

groeten martje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zo,weer terug vanaf de waterkant,

ik heb ook een Samsung Galaxy SII gehad,daar had ik mijn SD-kaart van Nokia ingestopt,toen kreeg ik na verloop van tijd hetzelfde probleem!

Er schijnt iets in te zitten dat vervelend gaat doen als er geen Samsung-artikelen gebruikt worden.(echt waar!)

Probeer maar eens met Googlen op probleem Samsung Galaxy SII.

Succes.

Samsung telefoons doen altijd raar! Doen vanzelf de meest idiote dingen waar je niet om vraagt. Ik heb een Samsung met dubbele simkaart, die wil constant scannen :confused:mijn man heeft een Samsung die telkens vanzelf op internet gaat, of foto's neemt terwijl je niets gedaan hebt en het toestel gewoon op dashboard ligt. We hebben het inmiddels maar aanvaard, schijnt Samsung eigen te zijn ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden