Spring naar bijdragen

Dodelijk ongeval door overvolle parkeerterrein


AngeliqueBS

Recommended Posts

  • Forumlid
Kevin: Als je al mijn tegels hier zou lezen dan zou je een beeld kunnen vormen dat ik geen jakkerende idioot ben..

Dat staat er toch ook letterlijk, Daar gaan staan en laat de politie maar komen mogen hun vertellen wat het plan van aanpak wordt, Kaart vol parking vol.. Zeg het maar meneer de agent?

Maar vol op een rijbaan gaan staan nooit..

Je kan aan je antwoord merken dat je dus nog nooit onderweg hebt gestaan, ook al is je pa chauffeur geweest. Sorry hoor, niet persoonlijk bedoeld maar wordt altijd zo moe van iedereen die het beter weet.....

Ach, laat ook maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 202
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

  • Administrators

Het is nooit goed te praten, fout parkeren....

Maar de brandweer man vertelde dat al....snelheid van 120 op de autobaan en dan de oprit van het tankstation....

He? Staat daar ook niet een bordje met zone 50 erop....?

Schuldvraag.....?

Wie rijdt er met volle snelheid een tankstation op?

Wie parkeert er een wagen aan de linkerkant van de afrit?

Welke overheden verzaken hun plicht?

Dit is mij lijkt me weer een gevalletje van omstandigheden die te samen verantwoordelijk zijn voor weer een verkeersdode....

Nu worden ze niet geplaagd door een midzomernacht, waarin het zoals hier enkel ff schemert, maar hebben ze in Belgie geen straatlantaarns op de Tankstations, geen koplampen in de wagens...?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Het is nooit goed te praten, fout parkeren....

Maar de brandweer man vertelde dat al....snelheid van 120 op de autobaan en dan de oprit van het tankstation....

He? Staat daar ook niet een bordje met zone 50 erop....?

Schuldvraag.....?

Wie rijdt er met volle snelheid een tankstation op?

Wie parkeert er een wagen aan de linkerkant van de afrit?

Welke overheden verzaken hun plicht?

Dit is mij lijkt me weer een gevalletje van omstandigheden die te samen verantwoordelijk zijn voor weer een verkeersdode....

Nu worden ze niet geplaagd door een midzomernacht, waarin het zoals hier enkel ff schemert, maar hebben ze in Belgie geen straatlantaarns op de Tankstations, geen koplampen in de wagens...?

Hier heb ik niks aan toe te voegen Murphy!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
Van die site heb ik de Duitse/Franse en Nedrlandse versie geprint. Zijn heel wat pagina,s maar ik ga met dat papier in mijn hand wel de discussie aan met elke agent als ik vind dat hij geen gelijk heeft.
Niet akkoord gaan met de PV die de agent opstelt , via de baas of je eigen de organisatie die jullie belangen in het buitenland verdedigd ( o.a. de BTW op diesel terugvordert ) deze de kunnen dan de nodige stappen ondernemen .Ik geef even een quota mee van een ander forum
In Frankrijk heb je de mogelijkheid om niet akkoord te gaan met uw boete. Hoe ga je te werk;

Er zijn 2 vakken om te tekenen op het pv. links-rechts. als je rechts tekent zal de agent niet goed gezind zijn want dan ga je akkoord met de onmiddellijke inning van het te betalen bedrag maar ga je niet akkoord met de inbreuk. Uw baas kan dan via FEBETRA, UTPR of TLV de Franse staat dagvaarden. 9 op de 10 gevallen win je de zaak.

Links tekenen betekent, akkoord met de inbreuk en met de inning.

Eens we allemaal de code 95 hebben verwerkt gaan ze daar in la Douce France met een probleem zitten , het is idd veel leeswerk en onbegrijpelijke wetteksten , maar wat doen we die boete betalen , nog Dank U Wel zeggen tegen de agent en doorrijden , nadien wensen we hem de verdoemenis in , maar we hebben betaald onze vrijgekocht .
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier
Het is te hopen dat er geen familie van het slachtoffer hier mee leest.

Dat is waar. Maar wat dan?

Helemaal geen mening of visie hierover geven?:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hmm, e.e.a. is in ieder geval onder de aandacht gekomen. Het geneuzel over rijtijden en tacho's vind ik persoonlijk off topic. Het topic start met een vreselijk ongeluk. Waar ik van schrik is dat er veel mensen zijn die de oorzaak leggen bij de regels waar we ons aan moeten houden, of de dode bestuurder van de personenwagen die de parkeerplaats op gevlogen zou zijn (wordt alleen gezegd dat de snelheid behoorlijk zou zijn geweest), maar de vrachtwagen kan daar gerust staan omwille van de regels :stom:

Gelukkig hoeven we het niet eens te zijn op dit forum. In mijn ogen is de chauffeur verantwoordelijk voor dit drama. Hij besluit waar hij dat ding neerzet. Dat doe je niet na 100 meter op een afrit die zelf zeer kort en smal is http://maps.google.nl/?ll=51.18281,4.286256&spn=0.000007,0.006196&t=m&z=18&layer=c&cbll=51.182787,4.286134&panoid=KAMahDssnOC-aGPvtwkEHw&cbp=12,68.09,,0,17.39 Ik zie aan weerskanten van de weg ook nog 2 borden staan die iets betekenen wat met dit ongeval te maken heeft. Die hebben ze er echt niet op Streetview even ingeplakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hmm, e.e.a. is in ieder geval onder de aandacht gekomen. Het geneuzel over rijtijden en tacho's vind ik persoonlijk off topic. Het topic start met een vreselijk ongeluk. Waar ik van schrik is dat er veel mensen zijn die de oorzaak leggen bij de regels waar we ons aan moeten houden, of de dode bestuurder van de personenwagen die de parkeerplaats op gevlogen zou zijn (wordt alleen gezegd dat de snelheid behoorlijk zou zijn geweest), maar de vrachtwagen kan daar gerust staan omwille van de regels :stom:

Gelukkig hoeven we het niet eens te zijn op dit forum. In mijn ogen is de chauffeur verantwoordelijk voor dit drama. Hij besluit waar hij dat ding neerzet. Dat doe je niet na 100 meter op een afrit die zelf zeer kort en smal is http://maps.google.nl/?ll=51.18281,4.286256&spn=0.000007,0.006196&t=m&z=18&layer=c&cbll=51.182787,4.286134&panoid=KAMahDssnOC-aGPvtwkEHw&cbp=12,68.09,,0,17.39 Ik zie aan weerskanten van de weg ook nog 2 borden staan die iets betekenen wat met dit ongeval te maken heeft. Die hebben ze er echt niet op Streetview even ingeplakt.

Amen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
Hier heb ik niks aan toe te voegen Murphy!
Je mocht er wat van weg laten o.a. dit
 maar hebben ze in België geen straatlantaarns op de Tankstations, geen koplampen in de wagens...?

Nu is het wel zo dat het richting Antwerpen was , stel dat het richting Frankrijk was en daar stonden een paar N* met sleurhutten want deze hebben ze daar op de E17 ook te verwerken en enkel bij Vander Valk in Nazareth hebben deze een aparte " standplaats " :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

@Goudvis:

Ik probeer de schuld niet bij iemand te leggen, ik zei letterlijk "Dit is mij lijkt me weer een gevalletje van omstandigheden die te samen verantwoordelijk zijn voor weer een verkeersdode...."

Ik schrijf ook nergens over regeltjes en het houden daaraan...

Maar als ik op jouw link van google kijk, zie ik toch duidelijk 2x een bord met zone 50.....

En daar wil ik het bij houden, IK DENK er het MIJNE over, een ANDER HOEFT deze mening niet te delen.

Maar dit forum stelt ons juist in staat om gedachtes uit te wisselen en deze zijn niet altijd even zuiver dan wel de mening van een ieder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hmm, e.e.a. is in ieder geval onder de aandacht gekomen. Het geneuzel over rijtijden en tacho's vind ik persoonlijk off topic. Het topic start met een vreselijk ongeluk. Waar ik van schrik is dat er veel mensen zijn die de oorzaak leggen bij de regels waar we ons aan moeten houden, of de dode bestuurder van de personenwagen die de parkeerplaats op gevlogen zou zijn (wordt alleen gezegd dat de snelheid behoorlijk zou zijn geweest), maar de vrachtwagen kan daar gerust staan omwille van de regels :stom:

Gelukkig hoeven we het niet eens te zijn op dit forum. In mijn ogen is de chauffeur verantwoordelijk voor dit drama. Hij besluit waar hij dat ding neerzet. Dat doe je niet na 100 meter op een afrit die zelf zeer kort en smal is http://maps.google.nl/?ll=51.18281,4.286256&spn=0.000007,0.006196&t=m&z=18&layer=c&cbll=51.182787,4.286134&panoid=KAMahDssnOC-aGPvtwkEHw&cbp=12,68.09,,0,17.39 Ik zie aan weerskanten van de weg ook nog 2 borden staan die iets betekenen wat met dit ongeval te maken heeft. Die hebben ze er echt niet op Streetview even ingeplakt.

Idd een verbod om stil te staan. Maar er staan ook borden van 50.....Dus zeg het maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

...

Waar ik van schrik is dat er veel mensen zijn die de oorzaak leggen bij de regels waar we ons aan moeten houden,....

....

Ik zie aan weerskanten van de weg ook nog 2 borden staan die iets betekenen wat met dit ongeval te maken heeft. Die hebben ze er echt niet op Streetview even ingeplakt.

Maar nu begin je zelf ook over het al dan niet handhaven van die regels.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Idd een verbod om stil te staan. Maar er staan ook borden van 50.....Dus zeg het maar.

Zit ook even de link van Goudvis te bekijken (streetview)....................... ,als je daar een vrachtwagen neer zet ben je het dood schoppen nog niet waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zit ook even de link van Goudvis te bekijken (streetview)....................... ,als je daar een vrachtwagen neer zet ben je het dood schoppen nog niet waard.

Dit probeer ik pas 6 pagina's uit te leggen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
sterker nog MJP als je verder terug gaat dan staat er al twee keer een bord met 70. en verderop langs de afrit ook al een bord met 50.

het bevreemd mij bovendien dat als die vrachtwagen daar staat om zijn dagelijkse rust te maken hij er al geruime tijd staat.

dan vraag ik me af hoeveel voertuigen zijn hem dan al niet gepasseerd tijdens die periode waarbij het wel goed ging?

en daar zullen ongetwijfeld ook andere vrachtwagens bij gezeten hebben die hem konden passeren, konden die dat niet dan was er rap politie bij geweest om hem weg te sturen, of zie ik dat helemaal verkeerd?

maar wat nou als er meerdere wagens stonden op dat stukkie weg die eerder mochten vertrekken omdat hun rust klaar was?

en dat deze wagen nog als enigste daar stond, dan lijkt het mischien wel alsof er niks staat als je van de snelweg afkomt?

oftewel was het van verre al zichtbaar dat die wagen daarstond?

maar het is lullig dat zulke dingen gebeuren, het is niet de eerste en zal ook niet de laatste zijn vrees ik.

de oorzaak?, samenloop van omstandigheden, een echte schuldige is nooit aan te wijzen!

Dat probeer ik ook te zeggen Freddie.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zit ook even de link van Goudvis te bekijken (streetview)....................... ,als je daar een vrachtwagen neer zet ben je het dood schoppen nog niet waard.

En je uren zijn op, alle parkings vol, etc. Dan nog zeker?

Ik had hem er ook neergezet en volgens mij velen hier op het cf. Dus je opmerking over doodschoppen is wel een beetje over de top he als je weet dat dit topic over een dodelijk ongeval gaat,.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
sterker nog MJP als je verder terug gaat dan staat er al twee keer een bord met 70. en verderop langs de afrit ook al een bord met 50.

het bevreemd mij bovendien dat als die vrachtwagen daar staat om zijn dagelijkse rust te maken hij er al geruime tijd staat.

dan vraag ik me af hoeveel voertuigen zijn hem dan al niet gepasseerd tijdens die periode waarbij het wel goed ging?

en daar zullen ongetwijfeld ook andere vrachtwagens bij gezeten hebben die hem konden passeren, konden die dat niet dan was er rap politie bij geweest om hem weg te sturen, of zie ik dat helemaal verkeerd?

maar wat nou als er meerdere wagens stonden op dat stukkie weg die eerder mochten vertrekken omdat hun rust klaar was?

en dat deze wagen nog als enigste daar stond, dan lijkt het mischien wel alsof er niks staat als je van de snelweg afkomt?

oftewel was het van verre al zichtbaar dat die wagen daarstond?

maar het is lullig dat zulke dingen gebeuren, het is niet de eerste en zal ook niet de laatste zijn vrees ik.

de oorzaak?, samenloop van omstandigheden, een echte schuldige is nooit aan te wijzen!

Hoe weet je dat hij al een geruime tijd daar stond , en daarbij wie zegt dat er geen plek was op de parking................., zover is hij geeneens gekomen .

Gewoon domweg aansluiten ,er was er misschien op de parking ook allang één weg .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En je uren zijn op, alle parkings vol, etc. Dan nog zeker?

Ik had hem er ook neergezet en volgens mij velen hier op het cf. Dus je opmerking over doodschoppen is wel een beetje over de top he als je weet dat dit topic over een dodelijk ongeval gaat,.....

Nee middenop een enkelbaans afrit van een snelweg een trailer neerdonderen dat getuigt van verstand?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En je uren zijn op, alle parkings vol, etc. Dan nog zeker?

Ik had hem er ook neergezet en volgens mij velen hier op het cf. Dus je opmerking over doodschoppen is wel een beetje over de top he als je weet dat dit topic over een dodelijk ongeval gaat,.....

Mag je vinden , ik zou zo gauw geen mildere straf kunnen verzinnen als je daar een vrachtwagen neer pleurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hoe weet je dat hij al een geruime tijd daar stond , en daarbij wie zegt dat er geen plek was op de parking................., zover is hij geeneens gekomen .

Gewoon domweg aansluiten ,er was er misschien op de parking ook allang één weg .

Als je verder rijdt en de parking staat vol heb je geen plek, zo wel.

Dat er iemand achterop klapt met een overlijden tot gevolg is erg triest. Toch vind ik jouw reactie nogal bruut.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden