[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

adr-examen


bobke

Recommended Posts

  • Forumlid

hallo allen . binnenkort examen adr basis+tank ,het schriftelijke geloof ik wel want op het moment dat ik het antwoord zie komt het wel weer naar boven . mondeling zie ik wat minder zitten ook omdat ik niet zo,n superverteller ben , wie kan me dr wat meer over vertellen hoe dat mondeling gaat?:confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
hallo allen . binnenkort examen adr basis+tank ,het schriftelijke geloof ik wel want op het moment dat ik het antwoord zie komt het wel weer naar boven . mondeling zie ik wat minder zitten ook omdat ik niet zo,n superverteller ben , wie kan me dr wat meer over vertellen hoe dat mondeling gaat?:confused:

Je hoeft tegenwoording nog maar 3 chemische stoffen te proeven en aan de hand daarvan te vertellen wat het is, let wel even op de labels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hoeft geen superverteller te zijn, de examinator stelt een vraag, dan geef jij het antwoord en dan komt hij met de volgende vraag etc. etc.

Ze zullen niet iets vragen in de trant van; 'vertel alles wat je weet van ....' en jou dan een half uur onafgebroken laten reutelen over dat onderwerp.

Bij mij had de examinator een map met afbeeldingen van etiketten, kemlerborden, auto's, onderdelen (breekplaat ofzo) en vroeg dan bijvoorbeeld bij welke klasse het etiket op de afbeelding bij hoort.

Een afbeelding van een vrachtwagen en dan moet jij vertellen hoeveel brandblussers die moet hebben.

Een afbeelding van dozen met etiketten en dan vraagt hij of je dat samen mag laden.

Als jij geleerd hebt en je denkt dat je genoeg weet om het schriftelijk te halen dan hoef je niet tegen mondeling op te zien.

Het mondeling is makkelijker dan je denkt.

Als je toevallig ook klasse 1 en 7 doet moet je dat niet tegen de examinator zeggen, dan vraagt hij er ook niets over.

Hij weet alleen of jij stukgoed of ook tank doet, klasse 1 en 7 weet hij niet en beter geen slapende honden wakker maken.

Alvast succes toegewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden