[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Nederlandse chauffeur "uitgebuit" in Noorwegen


Karel65

Recommended Posts

Ja.........omdat Jan de Waal een paar auto's extra nodig heeft! :D

:nee:

Ze charteren voor een ander.

En als daar charters weg gaan, dan kan je uitbreiden ja. Met charters. Je ben dan de derde charter in lijn. Klote vrachtprijzen ook. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Inderdaad, een email-adres zoals `info@bedrijf.nl` staat toch iets vertrouwder vind ikzelf.

Ben ik niet met je eens. Ik ken een (betrouwbaar) bedrijf wat al meer dan 100 jaar bestaat wat ook zo'n adres heeft. Het zegt dus niet altijd wat. Aan de andere kant, een info@bedrijf.nl laat je gewoon op naam van 1 of andere junk zetten voor een paar euries. Iedereen denkt lekker betrouwbaar en uiteindelijk krijg je je rekeningen niet betaald.

Het bedrijf zelf is belangrijker dan het email soort wat ze hanteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
:nee:

Ze charteren voor een ander.

En als daar charters weg gaan, dan kan je uitbreiden ja. Met charters. Je ben dan de derde charter in lijn. Klote vrachtprijzen ook. :D

Jan de Waal :kill:

Had die eens gecontacteerd. Zal de prijs die hij betaalde maar niet noemen hier, dat geloofd toch niemand.

Maar zelfs in het ferry transport, als je voor P&O of Dalessi rijd, krijg je nog meer betaald dan bij de beste man met zijn koelers.

De rest mag u zelf invullen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dit is wat ik uit de KvK krijg...

Handelsnaam Interglobe Bevrachting

KvK-nummer 50229702

Adres Vestiging Acacialaan 26, 7642TV Wierden

Hoofdvestiging

En als je de link aan klikt krijg je....

[TABLE=width: 100%]

[TD=class: paginatitel]Geselecteerde inschrijving[/TD]

[TD=align: right]Help[/TD]

[/TABLE]

[TABLE=class: BGLblue2, width: 100%]

[TD=class: tabelrij]Naam:[/TD]

[TD=class: data]RG Truckverhuur[/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsadres:[/TD]

[TD=class: data]Acacialaan 26[/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsplaats:[/TD]

[TD=class: data]7642TV Wierden[/TD]

[TD=class: tabelrij]KvK-nummer:[/TD]

[TD=class: data]50229702[/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsnummer:[/TD]

[TD=class: data]000021072345[/TD]

[TD=class: tabelrij]Soort Inschrijving:[/TD]

[TD=class: data]Hoofdvestiging[/TD]

[/TABLE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okey, Bedankt Zoefzoef.

Dan is het dus gewoon Welker.

Eerst op de site van de VERN adverteren onder ze eigen naam, en nu onder de naam Interglobe bevrachtingen.

En dat allemaal zonder een kilo eigen werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okey, Bedankt Zoefzoef.

Dan is het dus gewoon Welker.

Eerst op de site van de VERN adverteren onder ze eigen naam, en nu onder de naam Interglobe bevrachtingen.

En dat allemaal zonder een kilo eigen werk.

Maar als jij dat steeds blijft verraden moet hij wel steeds een andere naam verzinnen, of gaan verhuizen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat word Ron ook.

Door ze vrouw. LOL

Ik moet tegenwoordig eerst doorgeven hoeveel uur ik in de voorafgaande week gemaakt heb voordat ik naar huis mag, en dan natuurlijk maar hopen dat ze daar dan genoegen mee neemt.

En ja Eddy, ik heb wel even moeten uitbuiken, we zaten op de goede boot :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Mail me maar eens mvg harry van ulden vanuldenlogistics@hotmail.com

Logistics... Vroeger noemde iedereen zich transport. Nu logistics. Eerst was het Jan Zondergeld Transport BV, nu Jan Zondergeld Logistics BV.

En waarom?

Omdat als je bij KvK ingeschreven staat als Transport, je nergens meer een krediet krijgt. Logistics echter, dat klinkt wel interessant. Dan denk je aan opslag, heftrucks, warehousing. Wat dan tegenvalt is als Jan Zondergeld Logistics eigenlijk gewoon Jan Zondergeld is die met één vrachtwagentje ergens charters rijdt.

Als Jan Zondergeld Logistics mij mailt met een hotmail accountje, dan weet ik eigenlijk al voldoende. Misschien zou Jan Logistics eerst eens een website met een normaal emailadres kunnen maken. Dat ziet er al wat professioneler uit hè. Tenzij dat niet nodig is, omdat Jan maar 1 auto heeft en eigenlijk toch niets te bieden heeft (lees eigenlijk gewoon makkelijk vervangbaar is door een 3e keus Bulgaar).

;)

Zo, nu effe voor Gerard2010 zoeken naar de vrouw van Ramon Egbers. Want daarvoor keek ik hier eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb voor 3jaar terug bij Egbers trans gezeten in Braamt.......familie????

We trapten 2 tot 3 keer in de week naar Munchen toe met groupage......

img720678569.jpeg

hoi, ik heb nu al deze opmerkingen van die reindert gelezen, en kan hier kort over zijn. die rijopleiding van hem is weggegooit geld geweest, een hoop poeha dat hij alles zo onder controle heeft, maar weinig actie. Praten over andere chauffeurs wat die wel niet fout doen en er zelf niets van bakken.

Ik vind je een zielig persoon als je nog niet eens weet hoe een ad blue pomp werkt, en de opdrachtgever vraagt waar je misschien ad blue kan tanken in Noorwegen

Of midden in de nacht meerdere keren opbelt voor de nummers om in te checken op de boot, en er achter komt dat dat al lang geregeld was, en 3 kwartier later weer opbelt of je ergens kan tanken, terwijl je over voldoende contant geld beschikt. Als ze dan zeggen geen contante euros aan te nemen, start je de motor en rijd de laatste liters op, zodat je in enige tijd later stil komt te staan, gek he ? en je werkgever uren in de nacht aan het bellen is, en er uiteindelijk iemand komt om 50 liter in je tank te doen zodat je kan tanken, en dan kan je bij de volgende pomp gewoon tanken met je contante geld. Die reindert is trouwens niet klaar met die aanteigingen, de gerechtelijke gang van zaken over zijn laster en smaad is al in werking. Ik lees veel en schrijf nooit iets, maar dit verhaal ging mij iets te ver.

Ik ken beiden , en heb een mening die gebaseerd is op de waarheid, die reindert met zijn grote mond is gewoon een zelfingenomen iemand, die sinds een half jaar chauffeur is en denkt dat hij beter is dan andere chauffeurs

Braamt, Winterswijk, Neede... Kijk eens bij KvK naar de adressen waar ze hebben gezeten, dan eens via googlemaps naar hoe die huizen eruit zien. Zie je de overeenkomsten?

Voor Gerard2910: de vrouw van Ramon Egbers is gevonden. Zie boven.

Of het is een andere vrouw die langs meneer Egbers lag toen die midden in de nacht door Reindert diverse keren werd gebeld :banaan:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden