[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Anhörung im bussgeldverfahren..


marinavds

Recommended Posts

  • Forumlid

Hallo mannen en vrouwen,

Ik ben eind april geflitst op de 3 bij wiesbaden.

Nou krijg ik vandaag een brief binnen waarop staat anhorung im bussgeldverfahren..

ik heb geen idee wat er in die brief staat want duits lezen kan ik dus echt niet.. spreken daar integen weer wat beter

brief gewoon bij oud papier of toch maar even bellen?

gr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ik rij normaal nooit te hard, maar mijn vriend die zat naast me en hoe stom het ook is luisterde ik na zijn advies dat ik gewoon door kon rijden.. ik zag wel dat ik geflitst werd en had gelijk tegen hem gezegd dat die bekeuring voor hem was en daar stemde hij mee in.. bel hem net hij houd zich wel aan zijn woord hihi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vrienden zijn er altijd wanneer je ze niet nodig hebt.

Volgende keer als ie meegaat zijn mond dicht plakken of in de laadruimte zetten.

Oh, wat deze Pieere schrijft, hij werkt voor een kermis bedrijf de laatste tijd, is gedeeltelijk wel waar, maar die drie maanden is 3 jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zal er eens een paar bekijken, eens zien of Tilburg nog herkenbaar is na bijna 20 jaar.

Wel, was er in 2001 denk ik heel even, alle bruine cafees waren nu van die eet tentjes voor neppers, bah.

Nu terug aan het werk, klokte 10 minuten geleden al in......... niet door vertellen.:D

Gedraag je daar op die kermis Pierre.............:angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Marinavds: Klopt, hierin wordt gevraagd of jij de chauffeur was en of je accoord gaat met de sanctie.

Komen nog wel meer brieven....

Je hoeft niet in beroep te gaan, te hard was te hard!

De bekeuringen voor snelheid zijn in Duitsland nog niet de ergste dingen. Maar, uh...

Eventuele Flensburgerpunkte komen wel op JOUW naam, niet op je teddybeertje.....

En mocht hij niet willen betalen....

Dumpen die vent!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hoe zit het eigenlijk met die punten ?

Hoelang blijven die staan en hoeveel mag je er maximaal hebben?

Heb er onlangs ook 3 opgelopen.

Groet Harrie

Max 18 punten, dan krijg je 2 jaar rijontzegging. Bij 15 ff praatje maken bij de dokter, punten blijven na de laatste overtreding 2 jaar staan. Bij 12 krijg je brief met tussenstand hoeveel je er hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is idd 2 jaar na je laatst behaalde punten.

Dus Harrie, je kreeg er nu 3, krijg je op de laatste dag voor je aan de 2 jaar zit weer een punt/punten, gaat er weer 2 jaar in, en blijven die 3 oude punten gewoon geldig. :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast rik bos

Wat gebeurt er met welke score in de Flensburger catalogus punt?

1 tot 3 punten geen sancties van 4 tot en met 8 punten voor vrijwillige deelname aan seminaries gebouw: 4 punten aftrek 8 tot en met 13 punten waarschuwing en nota over vrijwillige geavanceerde cursus 9 tot en met 13 punten met vrijwillige deelneming op het opbouwen van seminaries: 2 punten aftrek 14 tot en met 17 punten deelname aan geavanceerde cursus is gerangschikt 14 tot en met 17 punten voor vrijwillige deelname aan verkeer psychologisch advies: 2 punten aftrek van 18 punten rijbewijs is ingetrokken van algemene informatie over de score in Flensburg punten kan slechts eenmaal in 5 Jaar zal worden ontmanteld.

Punten blijven, als geen ander 2 jaar in het bestand gebeuren.

De bevoegde verkeer Bureau verleent voor meer informatie.

Tot en met 2003 was het mogelijk om te wisselen punten in Flensburg op eBay, maar nu dat niet langer wordt getolereerd door eBay.

powered by Microso

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden