[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Eten in de auto of in een restaurant?


hwm.klaassen

Recommended Posts

  • Forumlid
Jaa Huub die dingen hadden ze in jou tijd nog niet:D

Trouwens ik ben niet van de ping generatie, geef mij maar een gasbrander met wok.

En dan een maaltijd die mijn vrouw (Thais) gemaakt heeft, is beter dan mmmmmm van???????

En gelijk heb je

Ik kookte altijd buiten de cabine Zeg maar gewoon aan de kist

huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik heb er ook altijd één gehad. Makkelijk, je kan eten wat en wanneer je wilt. Zeker in Frankrijk, pfff wat is het daar slecht zeg. Duitsland trouwens ook niet veel soeps.

Dit is de grootste onzin wat ik ooit gelezen heb. Maar verzin maar lekker excuses om uit je kist te vreten hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is ook zo Ibo, zeker bij bedrijven. Heb het ook wel eens bij een autohof gevraagd, die deden ook niet moeilijk......

Dat is helemaal een topper......een parkeer plaats bij een autohof bezetten en er niks verteren en ook nog vragen of ze je mee gebrachte prakje even kunnen opwarmen. Nu begrijp ik waarom je taferelen en eigenaars als in Malden krijgt!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Lekker hoor! Op maandag al weten wat jij vrijdag gaat eten...

Dat is niet helemaal waar natuurlijk. Tot donderdag kun je nog besluiten om de donderdag en vrijdag prak om te wisselen. Zo houd je het lang spannend:D

Zo heb ik in verband met de beperkte houdbaarheid van andere producten de maandagse pizzadag uitgesteld tot vandaag. Was er de hele dag zenuwachtig over, maar het is toch goed gekomen;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ hwm klaasen

wat kost het extra aan banden, diesel, en uren om naar al die restaurantjes te rijden die net even buiten de snelweg liggen. ;)

Dat kan wel eens goedkoper zijn dan eerst 5 P plaatsen op en af te rijden om plaats te zoeken.......of je stuurt gericht naar een autohof in de wetenschap dat je direct plaats hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Matthieu, Als jij op maandag vertrekt, neem je dan ook geen brood mee van huis? Want dat valt ook onder de noemer uit de kist vreten.

En als je op vrijdag om bv 19.00 thuis komt, laat je dan je vrouw je prakje niet in de magnetron opwarmen?

In de auto niet uit de magnetron eten, dan thuis ook niet he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Josimo, geef t maar op. Wij raken in de minderheid als restaurantbezoekers zijnde. Je (ik) schaamt je toch de pleuris als je ergens een NLsjoof uit z'n kist ziet vreten. Maar goed, dat ligt dus aan mij. Times are changing.

Matthieu nou ben ik maar een jakkerende koerier die meestal elke aaf thuis is ;)

Maar wat is er precies mis mee met naast de truck je hapje koken in/op magnetron of gasstel?

Gr,

Brave

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Matthieu, Als jij op maandag vertrekt, neem je dan ook geen brood mee van huis? Want dat valt ook onder de noemer uit de kist vreten.

En als je op vrijdag om bv 19.00 thuis komt, laat je dan je vrouw je prakje niet in de magnetron opwarmen?

In de auto niet uit de magnetron eten, dan thuis ook niet he.

Inderdaad Willem. Heb beleg bij me voor overdag en koop bij de bakker vers (stok)brood. Dit om de kosten enigszins binnen de perken te houden. En ja, koffie zet ik ook zelf. Maar ik zal altijd 's-avonds bij een routier oid eten en nooit of te nimmer langs de autobaan. Heb trouwens voor de echte noodgevallen wel wat kant en klaartroep bij me, maar het kan zomaar een jaar geleden zijn dat ik daar wat van gebruikt heb. Vroeger was je een lulletje als je het niet zo deed zoals ik nu nog steeds en tegenwoordig schijnt 't andersom te zijn. Als ik 't zo hier eens lees ben ik één der laatsten der Mohikanen. Sta nu trouwens bij een restaurantje in Slovenië alwaar op de parking ook nog eens gratis internet is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Matthieu nou ben ik maar een jakkerende koerier die meestal elke aaf thuis is ;)

Maar wat is er precies mis mee met naast de truck je hapje koken in/op magnetron of gasstel?

Gr,

Brave

Tja Brave, dat moet ieder maar voor zichzelf weten, maar ik vind 't een uiterst zielige vertoning.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden