[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Eten in de auto of in een restaurant?


hwm.klaassen

Recommended Posts

  • Forumlid

Nou even eerlijk. Ik heb en paar opmerkingen geplaatst om iedereen uit de tent te lokken. Iedereen moet zelf weten wa ie doet, maar als ik een hele week va huis was(rij nu binneland) was ik maar al te blij dat ik dat hok uitkon. Als ik begon te rijde sochtends, was ik al aant kijken waar en hoe lat ik ergens kon zijn ivm eten.

Ik heb ook veel op de UK gereden, en dan is een magnetron makkelijk. En jehoeft ook geen €20 te betalen voor ee kleffe hap, deed ik ook niet.

Maar er zijn zo veel goede tentjes, zeker int buuteland.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat is ook zo Ibo, zeker bij bedrijven. Heb het ook wel eens bij een autohof gevraagd, die deden ook niet moeilijk......

Dit was dus als grap bedoeld he, maar ht valt me wat tegen dat er zo weinigen op reageren....

Dit is toch het meest kansloze wat je kan doen, maar het gebeurd hoor......:mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Roach-Coach.jpg

Voila... Die zie je hier overal. Ze hebben vaak een zeer ruime keus, maar kleine voorraad. Ze gaan hoofdzakelijk bij bedrijven langs. De meeste zijn wel in het westen.

Het koosnaampje is de "Roach coach"....

Denk dat dat hier niet zo makkelijk is ivm vergunning,

Op de middenpeelweg ter hoogte van Vredepeel staat bij het pompstation een snackwagen die er een beetje oud uit ziet, maar met superschone apperatuur "" frituuroven koeling ed""

Frikandellen van 100 gram schone patat en olie die echt regelmatig ververst word.

Die goeije man vertelde me dat het veel moeite had gekost om de vergunning rond te krijgen.

Oow ja hij is ook de uitbater van het pompstation, dus geen concurentie.

Dit is natuurlijk geen restaurant om een volledige maaltijd te nuttigen, maar als je mischien wat haast hebt en een snellle hap wilt een goed alternatief.

Thuis hebben we toch ook wel 1 frietdag per week

Link naar opmerking
Deel via andere websites

toen ik nog op italie reed at ik iedere dag in een restaurant en als je je kon voor weinig al je buik vol eten incl de campari vooraf en ammerto na.

Engeland moet je niet aan de snelweg weg zijn. maar gewoon een dorp in rijden bij de plaatselijke pubs kun je ook goed eten.

verder magretron is makkelijk als er echt niks is en je zit met je uren maar niet on iedere dag te gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Of zoals Herman het zegt, het eten in Scandinavie stel niet veel voor.

.

Ja hè? Heb je wel eens Nederlandse veevoer auto's zien rijden in Denemarken? Die leveren veevoer bij Nederlandse boeren daar. De koeien willen de Deense brokken nog niet vreten, dat zegt toch genoeg??

Bij jou in de buurt leeft het Sami volk, op het CF leeft het Ping volk..... :zegtniets:

Maar of het nu goedkoper is?

1 portie spaghetti à 3,50

1 hoofdgerecht à 4,50

1 toetje à 1,35

1 flesje wijn à 4,00

1 stokbrood à 0,90

Samen 14,25.

Bij een Routier betaal je 12,50. Maar gezellig in je auto zitten kokkerelen mag best wat kosten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

1 portie spaghetti à 3,50

1 hoofdgerecht à 4,50

1 toetje à 1,35

1 flesje wijn à 4,00

1 stokbrood à 0,90

Spaghetti klinkt meer als hoofdgerecht zelf en een heel stokbrood eet je daar toch ook niet meer bij?

Maar wat je zegt, 12,50 voor een maaltijd met alles erop en eraan is niet duur. Dat kan uit van de onkostenvergoeding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Spaghetti klinkt meer als hoofdgerecht zelf en een heel stokbrood eet je daar toch ook niet meer bij?

Maar wat je zegt, 12,50 voor een maaltijd met alles erop en eraan is niet duur. Dat kan uit van de onkostenvergoeding.

Dat was het kleinste bakje pasta die te koop was bij Albert Hein. En halve stokbroden verkopen ze daar niet, net als halve flessen wijn....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

2 toetjes Ursi Riz au Lait à 0,50 = 0,25

.

Kom jij even goed weg bij de Aldi....! :p

Ik weet het Pierre, het is geld maar we zitten al de hele dag in dat hok. Ik wil er ook wel eens een keer uit en dan is me het dat wel waard. Frankrijk is iets goedkoper dan Italie, maar als je daar de weg een beetje weet is het ook best te doen.

Maar wat ik me afvraag met die magnetronmaaltijden, hoeveel overbodig zout, smaakmakers en conserveermiddel krijg je ongewild binnen?

Maar als je iemand weet die een goede tip heeft waar ik in een afgeplatte FM een magnetron kwijt kan, samen met de troep die je voor 2 weken bij je hebt... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 Kant en klaar maaltijd Aldi pasta 500 gr. à 1,59

2 toetjes Ursi Riz au Lait à 0,50 = 0,25

6 halve liters cola à 1,69 = 0,29

Samen 2,13

Goed en lekker eten mag best wat kosten en die 12,50 bij een Routier is een prima prijs/ kwaliteits verhouding.

Maar om dik 20,- te moeten betalen eer je gegeten en gedronken hebt vind ik nogal.

Laatst een collega bij een niet nader te noemen tent bij de Lutte in de buurt, een dagmenu, 2 cola, douchen en nog een biertje. €29 aub!!!! Dat doe ik dus ook niet ee!

Maar gewoon wat jij zegt, en voor €15 kan je in NL ook nog goed eten hoor, tenminste een aantal jaren terug.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • Forumlid

en wat dan nog als ik uit de ping wil eten. dat is mijn keus. ik vind dat dat ieder voor zich zelf mag uitmaken. is een ander daar niet mee eens jammer dan!!!

het gaat er mij om , dat het steeds vaker voor komt , dat je ergens komt te staan , waar geen eet tent in de buurt is. en ik wil dan gewoon ook wat kunnen eten. zoals ik al eerder schreef, ik probeer er rekening mee te houden. maar lukt niet altijd.

maar vind het zo jammer dat je dan gelijk weer een stempel op je kop krijgt van arm moed zaaier!!!!!!!!!!!!!

denk dat je niet wil weten hoeveel chauffeurs er momenteel een magnetron in hebbeen.

laat mij dan maar een pingvreter zijn,lijd jij dan die paar keer maar honger!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals al gezegt, een goede omvormer kopen, en een huis tuin en keuken magnetron.

Als je ergens staat teladen/lossen wat een beetje lang duurt, of je moet wachten op je beurt, dan heb je mooi de tijd om te eten uit de ping.

Als je bv van 16.00 tot 17.30 op een laad/los adres staat, kan je nadat je klaar ben om 17.45 eerst 3 kwartier in een restaurant gaan zitten eten, of je eet bij die klant. Kan je om 17.30 gelijk gaan rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
en wat dan nog als ik uit de ping wil eten. dat is mijn keus. ik vind dat dat ieder voor zich zelf mag uitmaken. is een ander daar niet mee eens jammer dan!!!

het gaat er mij om , dat het steeds vaker voor komt , dat je ergens komt te staan , waar geen eet tent in de buurt is. en ik wil dan gewoon ook wat kunnen eten. zoals ik al eerder schreef, ik probeer er rekening mee te houden. maar lukt niet altijd.

maar vind het zo jammer dat je dan gelijk weer een stempel op je kop krijgt van arm moed zaaier!!!!!!!!!!!!!

denk dat je niet wil weten hoeveel chauffeurs er momenteel een magnetron in hebbeen.

laat mij dan maar een pingvreter zijn,lijd jij dan die paar keer maar honger!!!!

Je hebt groot gelijk Vaale. In die café's kost het een hoop geld en voor de rest tref je daar een hoop dom gelul en gezuip.

Ik zeg maar :

Zuinigheid met vlijt

Bouwt huizen als kastelen

En als je niet op tijd

Een schoon hemd aantrekt

Krijg je luizen als kamelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden