[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Dodelijk ongeval op de A12 bij Grijsoord


Fred N

Recommended Posts

  • Forumlid

De bestuurder van de zwarte Opel Vivaro is de vriend van onze buurvrouw, hij kon gelukkig zelf uitstappen en mankeert zover ik net gehoord heb niet veel.

toen ik dat busje zag in het filmpje vanavond kreeg ik al kippenvel en wist al zo goed als zeker dat hij het was, maar gelukkig kan hij het navertellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een puinhoop.

Zo het filmpje bekijkende, bedacht ik aan het eind, toen men het over het vrachtverkeer en rijplaten had, dat je zulke ongevallen in Duitsland eigelijk veel vaker ''mee maakt''.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als je de reacties leest op nu.nl leest krijg je er gewoon buikpuin van wat daar opstaat wat de mensen laat ik het zo maar zeggen ons als chauffuers toewensen dat is van de meeste niet best !!!!! er is nog geen 1 keer van alle reacties gevraagt hoe het met de mensen is die bij betroken is, laat staan de chauffeur die naar zeggen een hersenbloeding heeft gehad ,ik heb gisteravond een email naar nu.nl gestuurd dat hun deze reacties toelaten op hun site toelaten diep diep droevig !!!!!!!!! .

Veel sterkte aan ieder die er bij betroken is .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zie dat soort reacties ook regelmatig op RTV rijnmond staan. Men realiseert zich niet dat zonder transport er geen melk in de winkel ligt geen benzine in de tankstations zit, er geen internetbestellingen op de deurmat vallen, etc. kortom alles stil komt te staan. Ik zou het wel eens een weekje willen zien zonder transport. Dan piepen de klagers wel anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nou inderdaad als alles een weekje stil ligt kunnen ze ook niet zeuren over de chauffeurs, maar dan komt er ergens wel weer een rechter dat dat weer niet mag omdat er geen winkels meer worden bevooraad enz enz maar goed het zal altijd wel wat blijven denk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als je de reacties leest op nu.nl leest krijg je er gewoon buikpuin van wat daar opstaat wat de mensen laat ik het zo maar zeggen ons als chauffuers toewensen dat is van de meeste niet best !!!!! er is nog geen 1 keer van alle reacties gevraagt hoe het met de mensen is die bij betroken is, laat staan de chauffeur die naar zeggen een hersenbloeding heeft gehad ,ik heb gisteravond een email naar nu.nl gestuurd dat hun deze reacties toelaten op hun site toelaten diep diep droevig !!!!!!!!! .

Veel sterkte aan ieder die er bij betroken is .

Wat ik gehoord heb is het een ex-collega van me bij Rotie (en huidige collega van Wilbert). Die man is al eerder even uit de roulatie geweest voor een akkefietje aan het hoofd, maar mocht weer rijden.. Mocht het inderdaad kloppen dan "Sterkte Kees", dit ga je niet zomaar even verwerken.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wat ik gehoord heb is het een ex-collega van me bij Rotie (en huidige collega van Wilbert). Die man is al eerder even uit de roulatie geweest voor een akkefietje aan het hoofd, maar mocht weer rijden.. Mocht het inderdaad kloppen dan "Sterkte Kees", dit ga je niet zomaar even verwerken.

--== Freddy ==--

Nee zeker weten Freddy dat gaat je niet in de koude kleren zitten zoals die jongen .
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden